- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Met welke mobiel loop jij op zak?
Met welke mobiel loop jij op zak?
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Hmm wen er maar aan! Binnen nu en afzienbare tijd moet je wel een mobiel bij je hebben!
Ik zou niet weten wie mij dat gaat verplichten.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Raar maar waar: ik heb een GSM om te bellen. 
En niet om foto's te trekken, te internetten, te spelen of muziek te beluisteren. 't Was wel effe zoeken naar zo'n toestel.
Bij mij net hetzelfde. Mijn oude Sagem van Coca Cola uit augustus 1998. SMS'sen en telefoneren als de beste.
Eén nadeel; ik moet iedere dag de batterij nog opladen. Maar dat is snel een gewoonte. 

Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 berichten
- 5449 stemmen
Ik denk dat tegenstanders van het mobieltje niet zozeer het toestel verafschuwen, maar wel de slechte gewoontes van mobielgebruikers: luide beltonen, overal gestoord worden, irriterende paparazzi's die overal een foto'tje van willen met hun gsm...
Gemakkelijk opgelost: met mijn toestel kan (en wil) ik geen foto's nemen, het geluid staat op af (trillen) en ik zit er niets mee in om hem ook gewoon af te zetten als ik niet gestoord wil worden. Dat blijkt niet voor iedereen gemakkelijk te zijn.
Ik heb m'n gsm vooral omdat ik in verschillende verenigingen zit en zo snel en gemakkelijk kan bellen om iets af te spreken of gegevens door te spelen. Bij m'n vrienden of familie ga ik gewoon langs ipv zomaar te liggen sms'en.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4402 stemmen
Oké, ik kan nog wel een beetje begrijpen dat dat 'aso telefoneren' irritant is. Ik reis echter dermate vaak dat ik er inmiddels helemaal aan gewend ben, en nauwelijks nog opmerk als iemand in de buurt aan het telefoneren is.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
Net 2 weken in bezit:
Ravenstein
-
- 1524 berichten
- 518 stemmen
Ne Nokia 3410.
Simpel en degelijk toestel dat me laat doen wat ik er van verwacht: bellen en berichtjes versturen.
Meer moet een gsm voor mij niet doen.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4554 stemmen
Ik heb nog zo'n Nokia 3330. Die heb ik nu toch al een viertal jaar; nog maar één keer de batterij moeten vervangen. Hij doet het nog steeds, dus ik zie geen enkele reden om mij een nieuwe aan te schaffen.
Zolang een gsm niet gepikt wordt, vervang ik hem alleen als hij volledig "op" is. Al die nieuwste snufjes hoeven voor mij niet. Die zijn wel leuk voor eventjes, maar voor de rest?
Goodfella
-
- 5091 berichten
- 4875 stemmen
Alweer bijna 4 maanden, bevalt uitstekend

speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Kostelijk dingetje? Ziet er prachtig uit. 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Ik heb geen GSM (nooit gehad), moet zowat de enige zijn in België. Ben er best wel trots op eigenlijk!
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Vind het zulke irritante apparaten, die mobieltjes. Ik kan er echt niets mee worden..
gotti
-
- 14075 berichten
- 5886 stemmen
Vind het zulke irritante apparaten, die mobieltjes. Ik kan er echt niets mee worden..
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Och, ik begrijp er gewoon de ballen van. Ik heb een hele simpele (die nokia die iedereen heeft), maar dan nog kan ik er niets mee worden. Niet dat het uitmaakt, want ik bel vrijwel nooit en ik word ook nooit gebeld. Ik heb zelfs nooit mijn mobiele nummer ooit aan iemand gegeven.
kijkert
-
- 3584 berichten
- 0 stemmen
Niet dat het uitmaakt, want ik bel vrijwel nooit en ik word ook nooit gebeld. Ik heb zelfs nooit mijn mobiele nummer ooit aan iemand gegeven.
Hier zullen veel mensen om lachen, maar ik heb bijna hetzelfde: slechts 2 mensen kennen het nummer van mijn mobiele telefoon. En door de ene wil ik niet gebeld worden, en de ander belt nooit (en ook dat maakt me niets uit.)
Zelf bel ik alleen naar bijvoorbeeld mijn internetprovider, als er weer eens geen verbinding is, of naar een shoarmaboer als ik honger heb en de winkel is dicht.
Onderhond
-
- 87595 berichten
- 12845 stemmen
maar dan nog kan ik er niets mee worden.
't Is dan ook geen maandverband
.
Heb er eentje gekocht, en komt nu wel van pas omdat ik op m'n appartement verder geen telefoon heb. En 't is makkelijker dan voor een vaste lijn te zorgen. Zoveel bel ik ook helemaal niet.
En zoals gezegd. Wil je niet gebeld worden ? Neem niet op, of zet hem gewoon af. Al dikwijls gebeurd dat dat ding hier gewoon een halve week zonder stroom ligt.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
En zoals gezegd. Wil je niet gebeld worden ? Neem niet op, of zet hem gewoon af. Al dikwijls gebeurd dat dat ding hier gewoon een halve week zonder stroom ligt.
Hehe ja.
Die vanzelfsprekendheid dat je mobiel te bereiken ben, ook werkelijk moet beteken dat je t.a.t. bereikbaar wil/moet zijn...
Vaak zat dat men maar moet inspreken. Of geduldig moet zijn.
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik heb geen GSM (nooit gehad), moet zowat de enige zijn in België. Ben er best wel trots op eigenlijk!
Freud heeft er ook geen! Zijn jullie al met twee. Misschien tijd om een actiegroep(je) te beginnen? 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3238 stemmen
Pff al die heisa over hoe kut mobiele telefoons zijn. Het lijkt wel of het er van vroeg af aan erin gestampt is. En waarom??
Om jezelf te onderscheidden van de rest? Koop gewoon een mobiel zodat je kan zien hoe handig het is dat je overal bereikbaar ben. Als je dan nooit wordt gebeld dan is een telefoon gewoon niks voor jou. Klaar.
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Een GSM is vaak handig om te hebben, zeker wanneer je je voornamelijk met het onbetrouwbare openbaar vervoer moet verplaatsen. En ja, ik heb ook zo'n camerafoon-ding omdat ik het leuk vind dat ik nu altijd en overal visuele herinneringen van kan vastleggen. Niet voor de mooie foto's, want die maak je niet met een camerafoon, maar voor de vlugge 'snapshots-of-my-life'.
Wat ik wel behoorlijk beu begin te worden is dat van je wordt verwacht 24/7 aanspreekbaar te zijn, en dat je verwijtende voicemails krijgt wanneer je je telefoon eens een dagje achter de bank hebt gegooid. Er zijn genoeg momenten waarop ik geen behoefte heb om aan te telefoon te leuteren.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik heb een extra Nokia 3310 gekocht, 2ehands. Ik vind het gewoon een prima telefoon, je kan hem gewoon 100 x op straat laten vallen en hij doet het nog steeds, en ik vind het design helemaal zoals een gsm hoort te zijn, misschien wat groot maar okay... 
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
Ik heb een extra Nokia 3310 gekocht, 2ehands. Ik vind het gewoon een prima telefoon, je kan hem gewoon 100 x op straat laten vallen en hij doet het nog steeds, en ik vind het design helemaal zoals een gsm hoort te zijn, misschien wat groot maar okay... 
Pas je wel op dat je hem niet van te hoog laat vallen dat ding, anders beschadig je de stoeptegels en het beton 
*Chrissie*
-
- 415 berichten
- 0 stemmen
Mijn telefoon. Is heel klein en dat is wel handig vooral met paardrijden enz. je hebt er geen last van. Er zit alleen een barst in het voorste scherm. En je kunt hem ook vaak later vallen zonder dat hij kapot gaat(die barst komt omdat ik tegen de trapleuning aan liep)

http://www.seven-mobile.de/images/products/sgha800/sgha800b.jpg
davidov
-
- 3466 berichten
- 2166 stemmen
Ik loop alweer anderhalf jaar trots met dit ding rond te banjeren:

Ben er nogsteeds erg blij mee, werkt bijna altijd prima
(paar keer per maand valt hij opeens uit, en als ik op vakantie ben heeft hij een ochtendhumeur en wil hij vaak in de ochtend niet aan
)
Ben weer naar siemens gegaan (had ooit de m35i) nadat 2 goedkope SE telefoons uit elkaar vielen of zelfmoord pleegden.
Vervelende is alleen dat ik over een half jaar dus een nieuw contract moet nemen, en HI alleen maar bagger regelingen heeft voor verlenging.... denk dat ik ga overstappen naar T-Mobile...
Nou nog een leuke foon zoeken 
En zit te twijfelen of ik internet voor 9,50 per maand erbij ga nemen.... email of msn kan een enkele keer wel handig zijn. Voor de rest gebruik ik mn telefoon eigenlijk alleen om te smsen, om gebeld te worden, als horloge en wekker 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2076 stemmen
Wat gebeurt er als je Herhalen-3-Bellen doet? 
davidov
-
- 3466 berichten
- 2166 stemmen
*-3-Send 
nou geen special effects, geen stroom stoot... gewoon... hij belt *3 en geeft een "tu-du-du" toontje 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11909 berichten
- 5313 stemmen
Nokia 2600. Niet moeilijk doen, een telefoon is om te bellen. Mooi ontwerp ook.