• 15.795 nieuwsartikelen
  • 178.173 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.351 acteurs
  • 199.058 gebruikers
  • 9.374.577 stemmen

Met welke mobiel loop jij op zak?

zoeken in:

HiLL

• 482 berichten
  • 1021 stemmen

(afbeelding)

Van Nunen

• 791 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Helaas, heb het abonnement net iets te vroeg afgesloten. Liever de N91 gehad, alleen al om zn harddisk. 4 GB!!

Aan de Anti-gsm leden hier: Jullie hadden 75 jaar geleden zeker ook gezegd, dat paard-en-wagen het beste vervoermiddel blijft?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Van Nunen schreef:

Jullie hadden 75 jaar geleden zeker ook gezegd, dat paard-en-wagen het beste vervoermiddel blijft?

Dat is het ook.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Na jarenlang vast blijven houden aan prepaid en in 3 jaar tijd 3 telefoontjes versleten te hebben, denk ik er aan eens een abbonement te nemen. Moet sowieso weer een nieuwe mobiel, want de mitsubishi die ik had (i-mode) was een keer snachts plots gewoon uit gegaan terwijl ie in de lader zat. Ik heb gezien dat Bol.com nu ook aan mobiele telefonie doet, die hebben echt alles wat er maar te bieden is qua telefoons en abbonementen, je hebt een goed overzicht, vet handig. Ben gelijk al verlieft geworden op de samsung x700 onyx, nog een redelijk onbekend telefoontje, maar vrij nieuw. Maar de sony ericsson k750 i sluit ik ook niet uit, hetzelfde geld voor de samsung d600 of de motorola razr v3i. Neem sowieso een 1 jarig abbonement, want dan ben je het voordeligst uit, waarschijnlijk dan bij vodaphone, heb gezien dat die de goedkoopste tarieven hebben en ook abbonementen, terwijl ze bekend staan als een goede provider.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

(afbeelding)

YuLaw16

• 605 berichten
  • 976 stemmen

mda vario

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Lach me maar uit...

(afbeelding)

Ik krijg een nieuwe als ik mijn examen heb gehaalt

U-96

• 11875 berichten
  • 2070 stemmen

Lach me maar uit...

Waarom? Omdat de rest een betere telefoon heeft? Echt weer zo'n typisch kutprestatieverschijnsel van deze suffe maatschappij... (geen kritiek op jou hoor)

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2596 stemmen

Haha, IcU die heb ik ook!

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Beter een mobiel dan geen mobiel

En die nokia's krijg je echt niet kapot

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2596 stemmen

Remi schreef:

Beter een mobiel dan geen mobiel

Gaat voor mij amper op. Ik gebruik hem een paar keer per jaar. Volgens mij zijn er ook maar 2 of 3 mensen die ik mijn nummer heb gegeven.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

NOKIA 6280 Net nieuw met abbo genomen. ( Ask for number )

Een van de mooiste imo , zit echt alles op , Bleutooth , infrarood , MP3 , Filmen , Camera 2 mexapixels , Internet , Radio , Extern geheugen tot zoveel Gig ( wel bij-kopen ) , speaker , wereldklok , eigenlijk alles op je pc kan daar ook wel op!

(afbeelding)

U-96

• 11875 berichten
  • 2070 stemmen

(afbeelding)

Nokia 1100. Ik heb hem bijna een jaar, maar hij ziet er nog als nieuw uit, gewoon goed onderhoud.

Deze telefoon voldoet gewoon precies aan mijn eisen. Eenvoudig maar toch mooi uiterlijk, eenvoudig in gebruik en hij heeft gewoon niet al te veel; enkel aan bellen heb ik genoeg. Ik had hem voorheen altijd op trillen staan, maar met dat ding in m'n broekzak wil het nog weleens voorkomen dat ik me helemaal kapotschrik.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Toch niks mee , heb hiervoor ook een tijd met een oude telefoon gedaan werkt prima , miste alleen wat dingetjes zoals een muziekie en wat bleutooth gerommel met vrienden , zo van moet jij dit plaatje ook , nee kan mijnes niet.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

mikoz schreef:

NOKIA 6280 Net nieuw met abbo genomen. ( Ask for number )

Een van de mooiste imo , zit echt alles op , Bleutooth , infrarood , MP3 , Filmen , Camera 2 mexapixels , Internet , Radio , Extern geheugen tot zoveel Gig ( wel bij-kopen ) , speaker , wereldklok , eigenlijk alles op je pc kan daar ook wel op!

(afbeelding)

He die heb ik ook sinds kort, maar ik vind 'm een beetje ehm... gevoelig. Tenminste, ik moet een telefoon hebben die af en toe eens op de grond kan flikkeren zonder dat ie dan meteen kapot is. Bij deze breek ik al bijna van alles als ik 'm alleen maar wil opladen .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Heb em pas 2 dagen , en dat is ook wel handig voor mij want ik laat hem ook nog wel eens flikkeren , hopen dat hij daar dan maar tegen kan

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Misschien biedt een hoesje kopen de oplossing..

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Werkt niet echt goed bij deze, aangezien hij uitschuifbaar is.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Daar heb je gelijk in, had het plaatje nog niet bekeken

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

(afbeelding)

Deze heb ik. Wou het liefst de D600, maar deze was voordeliger. Enig minpuntje is misschien dat de camera slechts 1.3 is, maar ik heb toch al een 3.2 mp camera. Heeft verder alles, Radio, Mp3, bluetooth etc.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Mooi dingetje man , en over de camera de lens is belangrijker dan de megapixels.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

1:2.8 4.9 mm of zoiets

The Hunter

• 1029 berichten
  • 0 stemmen

Heb ook een Sony Ericsson W800i, zoals hierboven al ergens staat.

Bevalt enorm goed. Mooie camera en goed geluid.

En niet onbelangrijk, hij kan ook nog bellen

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

deze heb ik sinds kort...is wel een fijn dingetje, Staat een erg verslavend spel ala Sims op

(afbeelding)

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2596 stemmen

Heb je die bloemetjes er ook op?

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

Ja die zitten er standaard op Matthijs dat is nou eenmaal het model.. het is ook een special edition van die telefoon Ik vind ze juist wel mooi

Goodfella_90

• 10407 berichten
  • 2596 stemmen

(Matthijs. )

Ik ook wel hoor.

Linn

• 3289 berichten
  • 3798 stemmen

sorry al verbeterd

The Contender

• 439 berichten
  • 104 stemmen

http://e-katalog.com.ua/jpg_zoom1/33541.jpg

Heb deze telefoon inmiddels alweer een tijdje, maar ben er nog steeds tevreden mee.

Sony Ericsson k700i

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.