- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Met welke mobiel loop jij op zak?
Met welke mobiel loop jij op zak?
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen

Helaas, heb het abonnement net iets te vroeg afgesloten. Liever de N91 gehad, alleen al om zn harddisk. 4 GB!!
Aan de Anti-gsm leden hier: Jullie hadden 75 jaar geleden zeker ook gezegd, dat paard-en-wagen het beste vervoermiddel blijft?
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Jullie hadden 75 jaar geleden zeker ook gezegd, dat paard-en-wagen het beste vervoermiddel blijft?
Dat is het ook. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Na jarenlang vast blijven houden aan prepaid en in 3 jaar tijd 3 telefoontjes versleten te hebben, denk ik er aan eens een abbonement te nemen. Moet sowieso weer een nieuwe mobiel, want de mitsubishi die ik had (i-mode) was een keer snachts plots gewoon uit gegaan terwijl ie in de lader zat. Ik heb gezien dat Bol.com nu ook aan mobiele telefonie doet, die hebben echt alles wat er maar te bieden is qua telefoons en abbonementen, je hebt een goed overzicht, vet handig. Ben gelijk al verlieft geworden op de samsung x700 onyx, nog een redelijk onbekend telefoontje, maar vrij nieuw. Maar de sony ericsson k750 i sluit ik ook niet uit, hetzelfde geld voor de samsung d600 of de motorola razr v3i. Neem sowieso een 1 jarig abbonement, want dan ben je het voordeligst uit, waarschijnlijk dan bij vodaphone, heb gezien dat die de goedkoopste tarieven hebben en ook abbonementen, terwijl ze bekend staan als een goede provider.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Lach me maar uit...

Ik krijg een nieuwe als ik mijn examen heb gehaalt 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2070 stemmen
Waarom? Omdat de rest een betere telefoon heeft? Echt weer zo'n typisch kutprestatieverschijnsel van deze suffe maatschappij... (geen kritiek op jou hoor)
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Beter een mobiel dan geen mobiel 
En die nokia's krijg je echt niet kapot 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Beter een mobiel dan geen mobiel 
Gaat voor mij amper op. Ik gebruik hem een paar keer per jaar. Volgens mij zijn er ook maar 2 of 3 mensen die ik mijn nummer heb gegeven. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
NOKIA 6280 Net nieuw met abbo genomen. ( Ask for number
)
Een van de mooiste imo , zit echt alles op , Bleutooth , infrarood , MP3 , Filmen , Camera 2 mexapixels , Internet , Radio , Extern geheugen tot zoveel Gig ( wel bij-kopen ) , speaker , wereldklok , eigenlijk alles op je pc kan daar ook wel op!

U-96
-
- 11875 berichten
- 2070 stemmen

Nokia 1100. Ik heb hem bijna een jaar, maar hij ziet er nog als nieuw uit, gewoon goed onderhoud.
Deze telefoon voldoet gewoon precies aan mijn eisen. Eenvoudig maar toch mooi uiterlijk, eenvoudig in gebruik en hij heeft gewoon niet al te veel; enkel aan bellen heb ik genoeg. Ik had hem voorheen altijd op trillen staan, maar met dat ding in m'n broekzak wil het nog weleens voorkomen dat ik me helemaal kapotschrik. 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Toch niks mee , heb hiervoor ook een tijd met een oude telefoon gedaan werkt prima , miste alleen wat dingetjes zoals een muziekie en wat bleutooth gerommel met vrienden , zo van moet jij dit plaatje ook , nee kan mijnes niet. 
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
NOKIA 6280 Net nieuw met abbo genomen. ( Ask for number
)
Een van de mooiste imo , zit echt alles op , Bleutooth , infrarood , MP3 , Filmen , Camera 2 mexapixels , Internet , Radio , Extern geheugen tot zoveel Gig ( wel bij-kopen ) , speaker , wereldklok , eigenlijk alles op je pc kan daar ook wel op!
(afbeelding)
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Heb em pas 2 dagen , en dat is ook wel handig voor mij want ik laat hem ook nog wel eens flikkeren , hopen dat hij daar dan maar tegen kan 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Misschien biedt een hoesje kopen de oplossing..
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Werkt niet echt goed bij deze, aangezien hij uitschuifbaar is.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Daar heb je gelijk in, had het plaatje nog niet bekeken 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen

Deze heb ik. Wou het liefst de D600, maar deze was voordeliger. Enig minpuntje is misschien dat de camera slechts 1.3 is, maar ik heb toch al een 3.2 mp camera. Heeft verder alles, Radio, Mp3, bluetooth etc.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mooi dingetje man , en over de camera de lens is belangrijker dan de megapixels.
The Hunter
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Heb ook een Sony Ericsson W800i, zoals hierboven al ergens staat.
Bevalt enorm goed. Mooie camera en goed geluid.
En niet onbelangrijk, hij kan ook nog bellen 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Ja die zitten er standaard op Matthijs
dat is nou eenmaal het model.. het is ook een special edition van die telefoon
Ik vind ze juist wel mooi 
The Contender
-
- 439 berichten
- 104 stemmen
http://e-katalog.com.ua/jpg_zoom1/33541.jpg
Heb deze telefoon inmiddels alweer een tijdje, maar ben er nog steeds tevreden mee.
Sony Ericsson k700i