• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.063 acteurs
  • 198.998 gebruikers
  • 9.371.614 stemmen

De meest irritante bekende Nederlanders...

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

speedy23 schreef:

Zet er Marco van Basten nu ook maar bij.

Nou nee, het is altijd beter dan ...

(afbeelding)

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Hij mist enkel nog een snorretje.

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb Ali B net gezien bij Raymann is laat, die gast kan inderdaad irritant zijn.

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Paul de leeuw is echt leuk

Helemaal mee eens!

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

L. luchtloper schreef:

Ik heb Ali B net gezien bij Raymann is laat, die gast kan inderdaad irritant zijn.

Wat deed ie dan?

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Hij doet zich zo superruig voor. Dat ie de hele tijd blowde in zijn jeugd enzo, alsof het allemaal ruig en normaal is. Zo super druk. Liet hij zijn voetbalkuiten zien, die hele zaal zo: Woeeeeeeeeee, maar het stelde niks voor, mijn dikke teen is nog gespierder. Liet daarna heel triest zijn sixpack zien, hij gedroeg zich echt met Mocro stijl, nou is hij Marrokaans dat weet ik, maar dan moet hij zich niet zo overdreven ruig voor doen met zijn gangsterstijl. Daar houd ik niet van .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Van Basten !

JP

• 620 berichten
  • 262 stemmen

Ja, van Basten mag er ook wel voor eventjes bij.

En: Anthonie Kamerling en (waarschijnlijk niet geheel ontoevallig) zijn vrouw Isa Hoes..

Ronnievb

• 602 berichten
  • 683 stemmen

L. luchtloper schreef:

Hij doet zich zo superruig voor. Dat ie de hele tijd blowde in zijn jeugd enzo, alsof het allemaal ruig en normaal is. Zo super druk. Liet hij zijn voetbalkuiten zien, die hele zaal zo: Woeeeeeeeeee, maar het stelde niks voor, mijn dikke teen is nog gespierder. Liet daarna heel triest zijn sixpack zien, hij gedroeg zich echt met Mocro stijl, nou is hij Marrokaans dat weet ik, maar dan moet hij zich niet zo overdreven ruig voor doen met zijn gangsterstijl. Daar houd ik niet van .

Komop zeg, die Ali B nam ik al niet meer serieus na zijn eerste single, heb me een breuk gelachen (en nog steeds) om hoe slecht iemands teksten kunnen zijn. Die vent is de exponent van de TMF generatie en dat zegt meer over de mensen die naar zijn muziek luisteren dan over de beste Ali B. zelf (heeft die gozer niet een gewone naam?).

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Ali Bouali. Al zijn zn teksten niet zo geweldig, hij weet live wel altijd een goed sfeertje te krijgen. Zelfs op Paaspop tussen de boeren kreeg hij het publiek mee.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Als we Ali B noemen moeten we natuurlijk ook Baas B noemen.

(afbeelding)

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Nee man Baas B is leuk! en helemaal niet irritant (naar mijn mening).. Alleen is deze foto wel minder

Ali B is wel irritant ja.

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

Ronnievb schreef:

heeft die gozer niet een gewone naam?.

B staat gewoon voor de eerste letter van zijn achternaam, weet zijn naam niet, Jörgen had er zelfs moeite mee

Ali is wel zijn echte voornaam...

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Bert Visscher vind ik een verschrikkelijke gast. Ik kan echt totaal niets van hem hebben.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Baas B? Dat is toch een gangsternaam zoals pistolen paultje of hakkelaar?

Chainsaw

• 8845 berichten
  • 3576 stemmen

Respekked schreef:

De voice over van sbs6!!!(dik op 1)

U-96 schreef:

Pepijn Bierenbroodspot

Als we het over slechte SBS6 voice-overs hebben, dan moet je de stem van Bart Slim hebben. Zeer irritante stem. Scheelt dat ik vrij weinig SBS6 kijk.

Bierenbroodspot vind ik trouwens over het algemeen nog wel meevallen, die heeft wat mij betreft een prima stem voor voice-overs.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Marijke Helwegen

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Marijke Helwegen

(afbeelding)

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Als we Ali B noemen moeten we natuurlijk ook Baas B noemen.

(afbeelding)

Inderdaad, lange Frans & baas B...

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Nog zoiets.

(afbeelding)

Het levende bewijs dat je niets in je lippen moet spuiten

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Er is ook zo'n gast die wel eens samen met lange baas en Frans b zingt, en ook met Ali b. Die gozer heeft zo'n ontiegelijk irritante stem. Walchelijk.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

IcU schreef:

Er is ook zo'n gast die wel eens samen met lange baas en Frans b zingt, en ook met Ali b. Die gozer heeft zo'n ontiegelijk irritante stem. Walchelijk.

Is dat niet Brace ?

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Even opgezocht en het is inderdaad Brace. Ik ken die hele gast niet, maar hij heeft iig wel de meest irritante stem van Nederland...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Chainsaw schreef:

Bierenbroodspot vind ik trouwens over het algemeen nog wel meevallen, die heeft wat mij betreft een prima stem voor voice-overs.

Hij presenteert Reportage (het meest onderschatte programma) ook erg goed.

D-ark

• 1755 berichten
  • 420 stemmen

catweasel schreef:

(quote)

Helemaal mee eens!

Paul geweldig ADJE

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

D-ark schreef:

(quote)

Paul geweldig ADJE

Je moet eens nagaan dat Adje van Nispen gewoon een acteur is! Het is gewoon geweldig dat die jongen dat zo goed kan acteren. Een lange tijd geloofde ik dat hij echt zo was, maar niet dus...

http://adjevannispen.atspac...

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

L. luchtloper schreef:

Je moet eens nagaan dat Adje van Nispen gewoon een acteur is! Het is gewoon geweldig dat die jongen dat zo goed kan acteren. Een lange tijd geloofde ik dat hij echt zo was, maar niet dus...

Het is ook geweldig dat ze gewoon volhouden dat Adje echt zo is, ookal heeft in vele kranten gestaan en in verschillende televisie programma's gemeld dat het een acteur is.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Dat had ik meteen al door en toen ik dat eens zei in de kroeg werd ik zelf voor zwakzigginge uitgemaakt.

L. luchtloper

• 857 berichten
  • 0 stemmen

IcU schreef:

(quote)

Het is ook geweldig dat ze gewoon volhouden dat Adje echt zo is, ookal heeft in vele kranten gestaan en in verschillende televisie programma's gemeld dat het een acteur is.

Inderdaad ja, je ziet sommige gasten kijken bij Mooi Weer de Leeuw alsof het echt zo'n sul is, dat zie je gewoon aan hun gezichten

LaRusso

• 175 berichten
  • 0 stemmen

mikey schreef:

Dat had ik meteen al door en toen ik dat eens zei in de kroeg werd ik zelf voor zwakzigginge uitgemaakt.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.