- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Gaan we ooit nog een meest irritante BN'er knock-out doen? Dat lijkt mij nou een leuk spelletje. 
Zonder politiek te willen bedrijven is Sylvana Simons mijn nummer 1 (maar dat is ze al sinds haar jaren bij TMF)....
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
SS gaat dat met de ogen dicht winnen 
Zelf nomineer ik Cheque van Geld. Mag ik even kotsen?
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 berichten
- 3092 stemmen
Gaan we ooit nog een meest irritante BN'er knock-out doen? Dat lijkt mij nou een leuk spelletje.
Mij ook
Wie is er nog meer voor?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik doe dan zeker mee. Maar de winnares is allang bekend. Wordt hierboven al door otherfool en moviefreak genoemd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Daar is gewoon dit topic voor bedoeld. Filmgames moeten filmgerelateerd zijn.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ja waarom niet eigenlijk. Ik zal alvast uitpakken met een tiental nominaties:
1. Sylvana Simons
2. Albert Verlinde
3. Arno Vermeulen
4. Caroline Tensen
5. Leco van Zadelhoff
6. Peter R. de Vries
7. Gaston (van de postcodeloterij)
8. Herbert "Waar zit Gesink" Dijkstra
9. Martijn Krabbé
10. Marcel Maijer
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ik bedoel dat dit topic voldoende is. Geen uitnodiging om in topics knock-outs te houden, want dit is gewoon een discussietopic.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ah op die fiets. Dan is dat gewoon mijn huidige top 10 van irritantste figuren 
(verwijderd)
-
- 1480 berichten
- 0 stemmen
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand meer heb gehaat op tv dan, jawel, Sylvana Simons. Niet alleen omdat Zwarte Piet voor altijd moet blijven bestaan, maar gewoon haar complete persoon. Wat een eng mens is dat zeg.
Toevallig is Arno Vermeulen mijn #2, zoals ook beiden in moviefreak#1 zijn top-3 staan.
Ik zag laatst 'Ik wed dat ik het kan' op tv met als presentators Sylvie Meis en Jeroen van der Boom, dat zijn in ieder geval de meest neppe, en nep is irritant. Gedeelde #3 voor hun.
Op #4 dan maar alle voetbalcommentatoren die er niks van kunnen en moeite hebben hun haat richting Ajax te verbergen.
Verder kan ik echt zo snel niet komen, waarschijnlijk omdat ik niet zoveel tv kijk.
Curry
-
- 313 berichten
- 113 stemmen
Ah Martijn Krabbe. Dat is eigenlijk een typisch voorbeeld van iemand die niets gepresteerd heeft vergeleken met zijn vader. Maar wel al 30 jaar de tv bevuild
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Ah Martijn Krabbe. Dat is eigenlijk een typisch voorbeeld van iemand die niets gepresteerd heeft vergeleken met zijn vader. Maar wel al 30 jaar de tv bevuild
30???
20 geloof ik.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ah op die fiets. Dan is dat gewoon mijn huidige top 10 van irritantste figuren
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Oh man die is inderdaad echt erg. "Quest means business" 
Curry
-
- 313 berichten
- 113 stemmen
Volgens mij presenteerde hij Tros Popformule in 1987/1988 kan ik me vaag herinneren
SergioMalick
-
- 1230 berichten
- 1833 stemmen
Het Geenpeil-trio die maar al te graag een politieke partij wilden oprichten. Het hele referendum had nooit de pure intenties die zij beweerden. Maar over een aantal maanden zullen zij, net als Sylvana Simons, een toontje lager zingen
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
De ergste van allemaal is toch wel Evert Santegoeds, denk ik. Hoe hij eruit ziet, hoe hij praat, waar hij over praat, hoe zijn haar eruit ziet, welke kleur veters hij draagt, etc.
Dom. Ik vergat natuurlijk Kuzu. De mislukte Mister Bean. Die gaat niemand meer inhalen. Walgelijk ventje.
SergioMalick
-
- 1230 berichten
- 1833 stemmen
Mijn laatste bijdrage voor het jaar: De hele serious request-bende. Vooral die Frank in het glazen huis is ontzettend irritant. Hij zal het wel goed bedoelen, maar hij is onnavolgbaar kinderachtig irritant. Daarnaast is Jan Versteegh een geweldig non-talent, maar BNN anno 2016 is weer een aparte ergernis.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Volgend jaar 30 jaar.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4512 stemmen
Vooral die Frank in het glazen huis is ontzettend irritant.
Hij is vooral vies en onverzorgd. Een echt radiohoofd denk ik dan maar.
Ste*
-
- 2070 berichten
- 1386 stemmen
Oh ik vind hem juist een heel lief gezicht hebben, en een sympathieke uitstraling. En zijn haar vind ik ook totaal niet vies en onverzorgd ogen. 
SergioMalick
-
- 1230 berichten
- 1833 stemmen
Uit zelfbescherming zal ik me niet over het uiterlijk van anderen uitlaten, maar na een aantal minuten te kijken of luisteren naar Frank verdwijnt alle originaliteit en spontaniteit voor heel even in heel Nederland.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Ik vergat natuurlijk Kuzu. De mislukte Mister Bean. Die gaat niemand meer inhalen. Walgelijk ventje.
Kuzu is cool... een heerlijk welbespraakt trolletje 
Die andere patjepeeërs in zijn partij kan ik dan een stuk minder verdragen.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Kuzu is cool... een heerlijk welbespraakt trolletje 
Die andere patjepeeërs in zijn partij kan ik dan een stuk minder verdragen.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Die man zegt niets verkeerds.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Dat zeg ik toch? Het is een trolletje. Maar wel interessant hoe hij dat doet. En altijd met dat beschaafde toontje van hem, ik mag dat wel. Luis-in-de-pels type.
Overigens: DDS, really 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Die man zegt niets verkeerds.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Dat zeg ik toch? Het is een trolletje. Maar wel interessant hoe hij dat doet. En altijd met dat beschaafde toontje van hem, ik mag dat wel. Luis-in-de-pels type.
Overigens: DDS, really
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ja, misschien vele met jou, maar ik spreek voor mezelf. Ben geen aanhanger van het Denk-gedachtengoed, maar wat de man hier zegt, daar wil ik dan wel goede tegenwerpingen tegen zien. Wat zegt hij verkeerd dan?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Dat Europa overdrijft met aandacht over de aanslagen die er plaats vinden, zoals er gezegd wordt is dat misselijkmakend.