• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.010 gebruikers
  • 9.371.990 stemmen

De meest irritante bekende Nederlanders...

zoeken in:

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Gaan we ooit nog een meest irritante BN'er knock-out doen? Dat lijkt mij nou een leuk spelletje.

Zonder politiek te willen bedrijven is Sylvana Simons mijn nummer 1 (maar dat is ze al sinds haar jaren bij TMF)....

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

SS gaat dat met de ogen dicht winnen

Zelf nomineer ik Cheque van Geld. Mag ik even kotsen?

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Gaan we ooit nog een meest irritante BN'er knock-out doen? Dat lijkt mij nou een leuk spelletje.

Mij ook Wie is er nog meer voor?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ebenezer Scrooge schreef:

(quote)

Mij ook Wie is er nog meer voor?

Ik doe dan zeker mee. Maar de winnares is allang bekend. Wordt hierboven al door otherfool en moviefreak genoemd.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Daar is gewoon dit topic voor bedoeld. Filmgames moeten filmgerelateerd zijn.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ja waarom niet eigenlijk. Ik zal alvast uitpakken met een tiental nominaties:

1. Sylvana Simons

2. Albert Verlinde

3. Arno Vermeulen

4. Caroline Tensen

5. Leco van Zadelhoff

6. Peter R. de Vries

7. Gaston (van de postcodeloterij)

8. Herbert "Waar zit Gesink" Dijkstra

9. Martijn Krabbé

10. Marcel Maijer

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik bedoel dat dit topic voldoende is. Geen uitnodiging om in topics knock-outs te houden, want dit is gewoon een discussietopic.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ah op die fiets. Dan is dat gewoon mijn huidige top 10 van irritantste figuren

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iemand meer heb gehaat op tv dan, jawel, Sylvana Simons. Niet alleen omdat Zwarte Piet voor altijd moet blijven bestaan, maar gewoon haar complete persoon. Wat een eng mens is dat zeg.

Toevallig is Arno Vermeulen mijn #2, zoals ook beiden in moviefreak#1 zijn top-3 staan.

Ik zag laatst 'Ik wed dat ik het kan' op tv met als presentators Sylvie Meis en Jeroen van der Boom, dat zijn in ieder geval de meest neppe, en nep is irritant. Gedeelde #3 voor hun.

Op #4 dan maar alle voetbalcommentatoren die er niks van kunnen en moeite hebben hun haat richting Ajax te verbergen.

Verder kan ik echt zo snel niet komen, waarschijnlijk omdat ik niet zoveel tv kijk.

Curry

• 313 berichten
  • 113 stemmen

Ah Martijn Krabbe. Dat is eigenlijk een typisch voorbeeld van iemand die niets gepresteerd heeft vergeleken met zijn vader. Maar wel al 30 jaar de tv bevuild

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Curry schreef:

Ah Martijn Krabbe. Dat is eigenlijk een typisch voorbeeld van iemand die niets gepresteerd heeft vergeleken met zijn vader. Maar wel al 30 jaar de tv bevuild

30???

20 geloof ik.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ah op die fiets. Dan is dat gewoon mijn huidige top 10 van irritantste figuren

Mijn lijst wordt helaas wel steeds groter. En als er ook topic was van Meest Irritante Bekende Buitenlander, dan Richard Quest van CNN op 1 met stip. (Is geen boegbeeld voor acceptatie van ADHD.)

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Oh man die is inderdaad echt erg. "Quest means business"

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Curry maar hij doet toch al jaren heel verdienstelijk the voice, die Jeroen zal echt wel trots zijn

Curry

• 313 berichten
  • 113 stemmen

Volgens mij presenteerde hij Tros Popformule in 1987/1988 kan ik me vaag herinneren

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1833 stemmen

Het Geenpeil-trio die maar al te graag een politieke partij wilden oprichten. Het hele referendum had nooit de pure intenties die zij beweerden. Maar over een aantal maanden zullen zij, net als Sylvana Simons, een toontje lager zingen

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Nicolage Rico schreef:

De ergste van allemaal is toch wel Evert Santegoeds, denk ik. Hoe hij eruit ziet, hoe hij praat, waar hij over praat, hoe zijn haar eruit ziet, welke kleur veters hij draagt, etc.

Dom. Ik vergat natuurlijk Kuzu. De mislukte Mister Bean. Die gaat niemand meer inhalen. Walgelijk ventje.

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1833 stemmen

Mijn laatste bijdrage voor het jaar: De hele serious request-bende. Vooral die Frank in het glazen huis is ontzettend irritant. Hij zal het wel goed bedoelen, maar hij is onnavolgbaar kinderachtig irritant. Daarnaast is Jan Versteegh een geweldig non-talent, maar BNN anno 2016 is weer een aparte ergernis.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

mikey schreef:

(quote)

30???

20 geloof ik.

Volgend jaar 30 jaar.

mjk87 (moderator films)

• 14514 berichten
  • 4512 stemmen

SergioMalick schreef:

Vooral die Frank in het glazen huis is ontzettend irritant.

Hij is vooral vies en onverzorgd. Een echt radiohoofd denk ik dan maar.

Ste*

• 2070 berichten
  • 1386 stemmen

Oh ik vind hem juist een heel lief gezicht hebben, en een sympathieke uitstraling. En zijn haar vind ik ook totaal niet vies en onverzorgd ogen.

SergioMalick

• 1230 berichten
  • 1833 stemmen

Uit zelfbescherming zal ik me niet over het uiterlijk van anderen uitlaten, maar na een aantal minuten te kijken of luisteren naar Frank verdwijnt alle originaliteit en spontaniteit voor heel even in heel Nederland.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik vergat natuurlijk Kuzu. De mislukte Mister Bean. Die gaat niemand meer inhalen. Walgelijk ventje.

Kuzu is cool... een heerlijk welbespraakt trolletje

Die andere patjepeeërs in zijn partij kan ik dan een stuk minder verdragen.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

otherfool schreef:

Kuzu is cool... een heerlijk welbespraakt trolletje

Die andere patjepeeërs in zijn partij kan ik dan een stuk minder verdragen.

vind je dat ook als hij dit zegt

Misselijkmakende Kuzu heeft ook wat te melden over Berlijn: “Aandacht aanslagen in Europa wordt overdreven” – De Dagelijkse Standaard - dagelijksestandaard.nl

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Dat zeg ik toch? Het is een trolletje. Maar wel interessant hoe hij dat doet. En altijd met dat beschaafde toontje van hem, ik mag dat wel. Luis-in-de-pels type.

Overigens: DDS, really

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Graaf Machine schreef:

Die man zegt niets verkeerds.

daar denk ik toch anders over, en vele met mij.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

otherfool schreef:

Dat zeg ik toch? Het is een trolletje. Maar wel interessant hoe hij dat doet. En altijd met dat beschaafde toontje van hem, ik mag dat wel. Luis-in-de-pels type.

Overigens: DDS, really

ik vind dat niet zo leuk. En die krant kwam ik toevallig tegen.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

606 schreef:

(quote)
daar denk ik toch anders over, en vele met mij.

Ja, misschien vele met jou, maar ik spreek voor mezelf. Ben geen aanhanger van het Denk-gedachtengoed, maar wat de man hier zegt, daar wil ik dan wel goede tegenwerpingen tegen zien. Wat zegt hij verkeerd dan?

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Dat Europa overdrijft met aandacht over de aanslagen die er plaats vinden, zoals er gezegd wordt is dat misselijkmakend.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.