- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Louis van Gaal kan er ook wat van. Wat een arrogante kwal op het droge.
Purmerend
-
- 2775 berichten
- 3308 stemmen
Vind ik nou ook.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook helemaal mee eens. Jensen is de laatste waar ik mij aan kan ergeren.
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Ik vind hem anders mateloos irritant. Pis ventje.
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Wouter Bos. *** populist. Ik heb hem ooit nog wel sympathiek gevonden, maar sinds zijn uitspraken over de directe verkiezingen en het nieuwe kiesstelsel komt hij me de strot uit. Walgelijke vertoning.
Arme Thom. Ook ik verwijt het de PvdA.
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Verdonk, Wilders, de Geus, Balkenende, Lousewies van der Laan, Ayaan (die elke keer op hetzelfde tijdstip komt lunchen als ik, waardoor ik geen brok door m'n keel krijg!), Patty Brard, Viola Holt, Naima Azough, al die lui op TMF, Mental Theo, Frans Bauer, Georgina Verbaan en Ali B. Eigenlijk kan ik nog wel even doorgaan. 
Thrillerfanaat
-
- 26 berichten
- 0 stemmen
1. David Schwimmer
2. Ali B
3. Job Cohen
4. Ruud Bossen
5. Mental Theo
6. Kelly
7. Lange Frans en Baas B
8. Georgina Verbaan
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Ik geloof niet dat je David Schwimmer onder irritante bekende Nederlanders kunt rekenen, maar goed ... 
Horrorfanaat
-
- 231 berichten
- 0 stemmen
Nee ok geen Nederlander, maar wel irritant. 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Wouter Bos komt ook op mijn lijst, zag een stukje van het debat vandaag en wat is hij toch een gluiperige hypocriet. Altijd maar zorgen voor onrust..
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Dittrich, Brinkhorst en v/d Ham. Stelletje zichzelf tegensprekende, liegende en coalitiegeile huilebakken!
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Coalitiegeil? Wat hadden ze moeten doen? De PvdA zijn zin geven zodat deze kan voortzetten wat Pim Fortuyn terecht een 'partitocratisch bestuur' noemde? Dittrich is momenteel de meest oprechte, eerlijke, nuchtere en pragmatische fractieleider. Ik vind het verontrustend dat men Dittrich en de D66 van alles en nog wat kwalijk neemt ! Onterecht.
Brinkhorst is een fantastische politicus en een schat van een persoon.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
zichzelf tegensprekende: Na de verkiezingen héél hard roepen (beloven) dat ze absoluut niet met VVD en CDA willen regeren, vervolgens toch doen. (coalitiegeil)
liegende: Ze gaan in de coalitie, met de voorwaarden dat ze bestuurlijke vernieuwing en gekozen burgemeester van VVD en CDA mogen doorvoeren. Zij zeggen ja want van de D66 hebben ze verder geen last om hun asociale politiek te voeren.
Dat valt weg en vervolgens gaan ze, na crisis overleg, toch door. Wees dan principieel als je eerst zo ligt te krijsen. Nu roepen ze wat en VVD en CDA zeggen natuurlijk ja op wat extra geld voor onderwijs, zij zijn net zo goed coalitiegeil.
Huilebakken: PVDA de schuld van alles geven. Ze zijn het er niet mee eens, prima toch: das een democratie, verschillende meningen. Overigens was het ook best te begrijpen, de bevoegdheden van de burgemeester zouden veranderd worden terwijl niemand hier klaar voor was. Waarom had de D66 hiermee dan zo'n haast?
En Brinkhorst is niet meer van deze tijd en moet nodig met pensioen vind ik.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Staat me iets bij dat ik dat in dit topic al gezegd had (misschien was het in het meest sympathieke... topic):
op MovieMeter wordt niet over politiek gediscussieerd. Dus we laten het hier bij, bedankt.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Kan dat bericht van Leno dan niet gewoon weg? Nu wil ik reageren
.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Mijn excuses, hier had ik geen weet van.
ps irritant he BoordAppel, dat je niet kunt reageren 
Van mij mag het bericht wel weggehaald worden hoor..
Horrorfanaat
-
- 231 berichten
- 0 stemmen
Bak Ellende is ook irritant. Maar goed dat is al lang bekend. Ik vindt Irene Moors trouwens ook een domme muts.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Zijn er heel wat maar met stip op nr. 1 staat toch wel Georgina Verbaan...zie haar 'prestenteren' bij Gotcha...walgelijk gewoon...:(
Vamperia
-
- 141 berichten
- 107 stemmen
Edwin Evers..... Als ik ook maar 1 stuk stemgeluid hoor van die man, knal ik die radio uit.
Wat een irritante man zeg.....
Vroegah toen hij nog bij de KRO werkte, luisterde ik elke dag naar hem. Toen was hij nog leuk.
Nu niet.
Nu is het een klaagbalk geworden die zichzelf heilig vindt ( want hij is normaal en de rest niet )
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Kelly (Big Brother)
Patty Brard
Het zijn niet voor niets vriendinnen van elkaar...
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Jensen.
Nadat ik gisteren het intro met Ali B had gezien, normaal kan ik soms nog wel om hem lachen, maar dit was te belabberd voor woorden..
its my life
-
- 200 berichten
- 0 stemmen
Geen fransje ode aan hem als hij zo normaal gebleven is _o_
Maar de tokkies
gemaster
-
- 1005 berichten
- 2715 stemmen
Was ie maar niet zichzelf gebleven, dan had ie misschien nog een interessant persoon kunnen zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Een lijstje van irritante tv bn-ers:
Antoinette Hertsenberg
Bavo Galama
Cor Bakker
Marc Klein Essink
Maartje van Weegen