- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- De meest irritante bekende Nederlanders...
De meest irritante bekende Nederlanders...
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Het hele begrip 'BNer' is ook al om van te kotsen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5068 stemmen
Waarom? Dat is nou precies een term die perfect de lading dekt. Ze komen uit Nederland en veel mensen kennen hen.
Moity
-
- 50 berichten
- 93 stemmen
Dat is zonder twijfel Jensen. Of terwijl: Hoe hard kan ik om mijn eigen mislukte grappen lachen 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Dat is zonder twijfel Jensen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoorde zijn nep bassie elke dag in Jensen i nde Middag. Je had hem voor Bas van Toor klaagde over het gedrag van nep bassie is moeten horen 
Nep Bassie kan echt veel imiteren, hij beschikt ook over een geniale Rene Froger 
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Van die nep bassie, zag ik een klein stukje bij Jensen net. Weet iemand wie die imitatie doet? Deed me erg aan Bob Fosko denken, maar die heeft niet zo'n dikke kop volgens mij...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jelmer, de technicus bij Yorin FM.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
En een geweldige Reinout 
Ik lig altijd helemaal in een deuk als het Reinout Oerlemans typetje weer de groeten doet aan Joop, Ivo, Laura en Robert en Daniël Daniël.
Bij een middagje Jensen luisteren schiet het van pure irritatie tot hard schaterlachen... geef mij dat maar 10x liever dan van die flauwe Edwin Evers-figuren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad Jordy. Reinout die gek wordt als die zijn motivatie muziekje moet afzetten, zijn anti weekend/vakantie opmerkingen en zijn fantastische liefde voor de werkweek maak het hilarisch.
Dat aanhalen van Joop, Ivo etc. is ook inderdaad geweldig.
Super mooi man. Is goed jonguuuh. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vakantie? Verschrikkelijk! Een overbodige pitstop in de formule-1 race die "carrière" heet

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad hilarisch. Ik luister 5 dagen in de week Jensen in de Middag en kan regelmatig er erg om lachen. Reinout heeft steeds weer een ander heerlijke zin om vakantie overbodig te maken. Een kink in de kabel van de weg die succes heet. Maandag maar weer luisteren 
Al blijft de Froger imitatie ook echt geweldig.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Als je er af en toe naar luistert vind ik het wel leuk, maar bijvoorbeeld die Froger is iederekeer hetzelfde: hij overdrijft alles ontzettend, verzin eens wat anders! Bassie is iets diverser bij zijn grappen. Wat Jordy al zei varieert het programma van irritatie tot schaterlachen, helaas voor mij iets te veel irritatie. Verder vind die Jenssen zichzelf iets te leuk en zijn side kick praat hem in alles na, hij voegt dus niks toe.
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3291 stemmen
Ik mis Johan Derksen hier nog.
Die vent denkt echt dat ie alles beter weet, terwijl hij zichzelf alleen maar belachelijk maakt. 
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2480 stemmen
Vindt hem juist weer een van de meest amusantste gezichten op tv, niemand kan Hans Kraay jr. zo vernederen waar hij zelf bij is als hij 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die vent denkt echt dat ie alles beter weet, terwijl hij zichzelf alleen maar belachelijk maakt. 
Hij denkt dat hij alles beter weet e ndaar maakt hij anderen belachelijk mee 
Ik kijk graag naar voetbal insite en hij is wel een van de redenen dat ik het niet wil missen.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Ik zou Derksen wel irritant vinden als hij achter de rug van anderen om mensen afzeikt. Veel van die types durven alleen kritisch te zijn t.a.v. iemand als die er niet bij zit. Derksen heeft daar lak aan, of de persoon in kwestie er nou langs zit of niet, hij zegt wat ie vind. Dat respecteer ik wel.
Wie verder irritant is: Rob Oudkerk. Hij gedroeg zich tijdens VillaBvD, waar hij regelmatig te gast was tijdens het EK, wel erg asociaal. Hij zat daar flink wijn te zuipen en aan het eind van de avond kwam er niks zinnigs meer uit. Net als Wim T Schippers een keer bij Barend en van Dorp, die was ook zat aan het eind van een uitzending.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik heb geen zin om terug te lezen, misschien zijn ze al geweest, maar ik heb een gruwelijke hekel aan Bassie en Adriaan. Als je als zogenaamde kindervriend niet tegen aandacht van kleine kinderen kan en als reactie een onschuldig enhousiast kind, die blij was zijn held te zien, een klap in het gezicht geeft, dan kun je van mij geen respect verwachten. IRL valt het blijkbaar erg tegen. 
Flipman
-
- 7109 berichten
- 1141 stemmen
Ja, ik heb ook gehoord dat B&A erg nors, onaardig en nu blijkt zelfs gewelddadig zijn tegen kinderen! Mara als ik ze nu terug zie vind ik er sowieso geen drol meer aan.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Volgens mij gaat dat vooral om Bassie, hoor. Over Adriaan heb ik eerlijk gezegd nog geen slecht bericht gehoord. Bassie daarentegen moet in het echt niet zo'n alleraardigste man zijn ...
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Tja en waar op gebaseerd... Ik kan best begrijpen net als een ouder die jaren lang gezeur van zijn kind aan moet horen op een keer kan je er niet tegen. En met de man zelf valt het echt reuze mee, hij is net als ieder anders mens weleens wat minder aardig of opgewekt, niet veel anders dan jij en ik zou toch zeggen 
Claus
-
- 117 berichten
- 968 stemmen
In willekeurige volgorde:
Mannen:
Kraay jr.
Wouter Bos
Rafael vd Vaart
Joep Schreuder
Philip Freriks
Evert ten Napel
Ferry Mengele
Henk Kok
Jack Spijkerman
e.v.a
Vrouwen:
Catherine Keijl
Sylvie Meis
Daphne Bunskoek
Clairy Polak
Claudia de Breij
Myrna Goossen
e.v.a
titan
-
- 1609 berichten
- 4411 stemmen
Volgens mij haal je Ferry Mingelen en Josef Mengele door elkaar
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Ongelofelijk dat ik daar zelf ook niet aan heb gedacht, want dat is inderdaad een verschrikkelijk mens.
Leno
-
- 5921 berichten
- 4399 stemmen
Volgens mij haal je Ferry Mingelen en Josef Mengele door elkaar
Was Ferry Mingelen ook fout in/na de oorlog dan? 
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
8 pagina's zonder Patty Brard? 
.
Pitbull
-
- 558 berichten
- 1424 stemmen
Hij is de beste die er is, altijd weer een genot om naar interviews en reportages te kijken.
Claus
-
- 117 berichten
- 968 stemmen
Mingelen / Mengele: 1 pot nat 
Ik was er nog twee vergeten: Rutger van Santen en Marcel van Dam