- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Ik las het ook net. RIP Elmore Leonard
De hele lijst van boeken/verfilmingen. Teveel om op te noemen.
wimnoot
-
- 3963 berichten
- 3922 stemmen
Ik las het ook net. RIP Elmore Leonard
De hele lijst van boeken/verfilmingen. Teveel om op te noemen.
RIP
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
R.I.P. Elmore Leonard o.a. schrijver van een aantal van de beste westerns ooit.
(Hombre, Valdez is coming, Last Stand at Saber River, Three-Ten to Yuma, The Tall T)
Hoed af, respect...

Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
R.I.P. Elmore Leonard. De recente serie Justified is ook nog losjes gebaseerd op een short story van m momenteel, maar hij was naar mijn weten ook redelijk betrokken bij de scripts van de serie zelf. Ja, jammer natuurlijk!
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Zelfmoord is dus niet meer R.I.P waardig ??? de dood van Lee Thompson Young (29), niemand zegt er wat van ?
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Lee Thompson Young dood aangetroffen
R.I.P. Lee Thompson Young. Triest nieuws.
Fijn acteur. Keek graag naar Rizzoli & Isles. Ik zal de serie nu waarschijnlijk met andere ogen gaan bekijken.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
RIP Ted Post
BBC News - Ted Post, director of Magnum Force, dies aged 95 - bbc.co.uk Vooral bekend van enkele Clint Eastwood films.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Lee Thompson Young dood aangetroffen
R.I.P. Lee Thompson Young. Triest nieuws.
Fijn acteur. Keek graag naar Rizzoli & Isles. Ik zal de serie nu waarschijnlijk met andere ogen gaan bekijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zelfmoord is dus niet meer R.I.P waardig ??? de dood van Lee Thompson Young (29), niemand zegt er wat van ?
Toch nog een iemand die respect toont.
Gaat ie wel lekker? Omdat niet iedereen deze dode zo interessant vind, maak jij er een drama van?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Toch wel apart hoe snel mensen reageren als ik iets typ wat negatief over komt, dan zitten ze er gelijk boven op. Grappig.
@Niet meer van toepassing. zie bericht Metalfist. EXCUSES
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vooraleer je zonder enige reden mikey aanvalt: Young heeft vroeger in een aantal Disney channel programma's gespeeld en die opmerking was dus helemaal niet naar jou gericht
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Vooraleer je zonder enige reden mikey aanvalt: Young heeft vroeger in een aantal Disney channel programma's gespeeld en die opmerking was dus helemaal niet naar jou gericht
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
R.I.P. Ted Post. Ik heb Hang 'em High en Magnum Force in de kast staan. Hij heeft wel een mooie leeftijd bereikt.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 berichten
- 2790 stemmen
Gilbert Taylor is vandaag op 99 jarige leeftijd overleden. Cinematograaf van o.a. Dr. Strangelove en Star Wars.

Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
R.I.P. Ted Post, er staan o.a. heel wat uitstekende (TV) westerns op zijn naam.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2535 stemmen
Gilbert Taylor is vandaag op 99 jarige leeftijd overleden. Cinematograaf van o.a. Dr. Strangelove en Star Wars.
(afbeelding)
99 jaar... mooie leeftijd! R.I.P.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Broadwaylegende Julie Harris (87) overleden - nrc.nl
East of Eden (1955) was wellicht haar bekendste film.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
R.I.P. Julie Harris
Julie Harris, Ron Ely & Manuel Padilla Jr. (Tarzan TV serie)

Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Legendarisch geworden door het interview maar sowieso wel iemand die veel heeft betekend voor de Britse televisie met onder andere That Was the Week That Was waar Graham Chapman en John Cleese hun eerste comedy stappen verdienden.
RIP David Frost.
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
[quote]606 schreef:
Ik vroeg me net af,wat er van John geworden was...Hier een foto uit zijn glorietijd:
Vooral bekend van het mooie lied:"De Geest Van Woodstock "uit de Jasperina de Jongshow.

Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.