menu

Mijn Updates +
Overig / Algemeen / R.I.P.

zoeken in:
geplaatst:
R.I.P. Barry Hughes

Naast trainer natuurlijk ook de vertolker van deze kraker:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=qLh3isOcqEg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

geplaatst:
In Memoriam Peggy Stewart https://imgbb.com/

geplaatst:
Martine Bijl (19/03/1949 - 30/05/2019) mag in dit topic niet ontbreken. R.I.P.

geplaatst:
R.I.P. Martine Bijl.

kappeuter (crew)
geplaatst:

https://www.youtube.com/watch?v=_bUnhuoOXi0

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Mescaline (moderator)
geplaatst:
R.I.P. Martine Bijl. kende haar vooral van Het Zonnetje in Huis, wat mij betreft 1 van de beste comedy series die Nederland ooit gehad heeft.

606
geplaatst:
och nee joh, dat is ook onverwachts zeg, nog best jong ook

Rust zacht Martine

AC1
geplaatst:
Goh, was tijdens mijn jonge jaren een grote dame.

geplaatst:
R.I.P. Martine Bijl. Voor mij ook vooral bekend van Het Zonnetje in Huis.

geplaatst:
RIP Martine aan wie Louis Neefs een mooie ode bracht

https://www.youtube.com/watch?v=a7irjhrnQns

geplaatst:
alexspyforever schreef:
RIP Martine aan wie Louis Neefs een mooie ode bracht

(embed)

Wat leuk!!! Dit ken ik helemaal niet.

geplaatst:
Mescaline schreef:
R.I.P. Martine Bijl. kende haar vooral van Het Zonnetje in Huis, wat mij betreft 1 van de beste comedy series die Nederland ooit gehad heeft.

Zegt meer over het niveau van de rest. Vond het vroeger wel geinig overigens - heb nog eens een uitzending bijgewoond.

geplaatst:
RIP Martine Bijl, dat leek me nou echt een tof mens met fijne humor. Triest hoe haar leven de afgelopen paar jaar verlopen is.

geplaatst:
RIP Martine Bijl.

Wat ik altijd briljant aan haar vond was, wanneer ze met haar lieve gezicht en zachte glimlach, dan de meest vileine teksten zei in films en comedy etc.
In mijn jeugd vooral vaak gezien in "Wie van de drie", waarin ze samen zat met Albert Mol, Kees Brusse en Sonja Barend, een absolute all star cast.

geplaatst:
Paul Darrow, de Britse acteur die legendarisch is geworden als de even geniale als cynische Kerr Avon, in de SF-serie Blake's 7, is gisteren overleden.
Avon is mijn favoriete personage uit mijn favoriete tv-serie.

Een foto van Paul Darrow functioneert al enige tijd als mijn avatar.

Paul Darrow is 78 jaar oud geworden.

Zeer triest nieuws.

geplaatst:
Pfoeh, die van Blake's 7 vallen de laatste jaren wel als vliegen Inderdaad een heerlijk personage en de invulling van Darrow is eigenlijk de enige die van een constant niveau was doorheen de reeks. Hij hield zich ook nog wel lange tijd bezig met de reeks geloof ik met ook nog het schrijven van boeken met nieuwe avonturen maar die heb ik zelf nog niet kunnen vinden.

geplaatst:
In Memoriam Alessandra Panaro
Inmiddels een maand geleden overleden op 79-jarige leeftijd.

Toevallig zag ik haar gisteravond in een oude Italiaanse film op TV, waarin zij het enige lichtpuntje was.
Bij het napluizen van haar acteercarrière kwam ik heel wat films tegen die ik gezien heb.

https://www.imdb.com/name/nm0659097/?ref_=tt_cl_t4]Alessandra Panaro - IMDb

[url=https://imgbb.com/[/url]

geplaatst:
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Zegt meer over het niveau van de rest. Vond het vroeger wel geinig overigens - heb nog eens een uitzending bijgewoond.

Ik vond vooral die Kraaijkamp jr tergend slecht. Het geruzie tussen senior en Martine Bijl vond ik wel weer geestig. Geen goede serie nee, maar best kijkbaar. Ik zal Martine Bijl vooral daarvan herinneren, samen met de HAK reclames. Heel Holland Bak heb ik nooit gekeken.

geplaatst:
R.I.P. Alistair Browning (1954-2019), Nieuw-Zeelandse acteur, onder andere bekend als Faramirs rechterhand Damrod in The Lord of the Rings.

geplaatst:
Ik plaats een RIP met grote terugwerkende kracht. Vandaag is het 75 jaar geleden dat het D-Day was. De dag dat Europa z'n vrijheid terug begon te krijgen. Die mannen die sneuvelden voor onze vrijheid verdienen wel een nagedachtenis.

geplaatst:
Moedige mannen, voor zover ze een keuze hadden. Maar dat wij onze vrijheid aan hen te danken hebben is op zijn minst discutabel.

geplaatst:
Narciso Ibanez Serrador, regisseur van o.a het befaamde ¿Quién Puede Matar a un Niño? (1976) , is op 83-jarige leeftijd overleden.

William D. Wittliff (79)
(screenwriter van o.a. de legendarische westernserie Lonesome Dove)

William D. Wittliff - IMDb

Overleden : Franco Zeffirelli (1923-2019), regisseur van o.a. The taming of the shrew (1967) met Elizabeth Taylor en Richard Burton, Romeo and Juliet (1968), de televisieserie Jesus of Nazareth (1977) met Robert Powell in de titelrol, en Endless love (1981).

Gast
geplaatst: vandaag om 00:32 uur

geplaatst: vandaag om 00:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.