- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
Maarten0402
-
- 802 berichten
- 533 stemmen
R.I.P. Milos Forman en Fred Vaassen (Harry uit Oppassen)
niethie
-
- 7319 berichten
- 7243 stemmen
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Teeeeeeeeeeeeeering hé!
niethie
-
- 7319 berichten
- 7243 stemmen
Jammer, na Ben Hulsman vorige maand,weer een stukje jeugdsentiment minder.
Ook Milos Forman trouwens, moet zijn oude werk nog eens checken!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6011 berichten
- 2445 stemmen
R. Lee Ermey is op 74-jarige leeftijd overleden. Hij zal altijd herinnerd worden als de drilinstructeur in Full metal jacket, maar ook in een sympathieke rol als bijvoorbeeld de sheriff in Switchback was hij goed op z'n plaats. R.I.P. Ronald Lee Ermey.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Onvergetelijke rol van Ermey in Full Metal Jacket. Kun je van blijven genieten. Moge hij rusten in vrede.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Mississippi Burning, Toy Story, Se7en, The Texas Chainsaw Massacre, The Frighteners, Willard. Was altijd fijn om deze man in een film tegen te komen. Een unieke, herkenbare verschijning.
Arnie
-
- 1082 berichten
- 1881 stemmen
Beiden rusten hopelijk in vrede.
W.V.
-
- 845 berichten
- 476 stemmen
RIP Gunny Emery, misschien wel de beroemdste dril instructor uit de film geschiedenis en Milos Forman, meesterwerken als one flew en mijn favoriet, Hair, RIP.
Maarten0402
-
- 802 berichten
- 533 stemmen
R.I.P. R. Lee Ermey natuurlijk bekend van zijn rol als dril sergeant in Full Metal Jacket (en ook in het echt is hij dril instructeur geweest), maar ook in genoeg andere films. Overigens ook in Apocalypse Now aan het begin (meer als figurant, maar toch).
Maarten0402
-
- 802 berichten
- 533 stemmen
R.I.P. Harry Anderson (IT 1990 als Richie Tozier)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Shireen Strooker, Tante Truus uit Ti-Ta-Tovenaar, overleden | NOS
Strooker was in kinderserie Ti-Ta-Tovenaar in de jaren 70 Tante Truus. Daarnaast speelde ze in meerdere films van regisseur Frans Weisz, zoals Rooie Sien (1975) en Charlotte (1981).
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Shireen Strooker ken ik vooral dankzij haar rol in één van de weinige geslaagde Nederlandse komedies:
Camping (1978) - MovieMeter.nl.
Vreselijke rotziekte.
R.I.P
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Avicii (28) overleden. Altijd triest, zo jong.
TheBunk
-
- 746 berichten
- 3093 stemmen
Sneu.
Maar is dit nu echt een liveblog op nu.nl waard?
W.V.
-
- 845 berichten
- 476 stemmen
RIP, maar ik wist niet eens wie dat is, ik moest het googelen, maar ja ik ben ook een ouwe lul.
Zwolle84
-
- 8022 berichten
- 0 stemmen
Ik ken ook geen muziek van hem hoor, maar weet wel dat hij razend populair was. Was volgens mij ook headliner op Pinkpop.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
In Memorian Shireen Strooker
o.a. Actrice van het gewaardeerde Werktheater.
Ze speelde in die hoedanigheid ook mee in een van de (m.i.) leukste NL komedies: "Een Zwoele Zomeravond"
John Milton
-
- 24220 berichten
- 13385 stemmen
Ik ken ook geen muziek van hem hoor, maar weet wel dat hij razend populair was. Was volgens mij ook headliner op Pinkpop.
Was ook niet perse groot fan, maar als ik zo zijn verhaal hoor bij RTL late night en wat je ziet in de trailer van de docu over hem, dan raakt het me toch. Jonge gast, muzikaal talent, moeilijk nee zeggen en dan verstrikt raken in een molen van 800 optredens per jaar. Ik heb soms na 8 uur kantoor al zin een borrel...
Losstaand van of je van electronic dance houdt, mij raakt zulks wel.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
R.I.P. Harry Anderson (IT 1990 als Richie Tozier)
Rust zacht en ook Avicii
martijn011
-
- 2034 berichten
- 1309 stemmen
https://www.telegraaf.nl/entertainment/1945801/austin-powers-acteur-verne-troyer-49-overleden..
Ach, Mine Me overleden..
nummer2
-
- 447 berichten
- 29 stemmen
Was ook niet perse groot fan, maar als ik zo zijn verhaal hoor bij RTL late night en wat je ziet in de trailer van de docu over hem, dan raakt het me toch. Jonge gast, muzikaal talent, moeilijk nee zeggen en dan verstrikt raken in een molen van 800 optredens per jaar. Ik heb soms na 8 uur kantoor al zin een borrel...
Heb gisteren in een moment van verveling die documentaire even opgezet, en heb toch zo mijn bedenkingen bij het getal van '800 optredens in 1 jaar'. De documentaire laat namelijk zien dat hij richting het einde van z'n carrière als DJ rond de 800 optredens heeft gedaan. Ik denk dat sommigen dat hebben verward met het idee dat hij 800 optredens zou hebben gedaan in z'n laatste actieve jaar. De docu laat al een beeld zien dat op zichzelf bizar genoeg is, maar 800 optredens in 1 jaar zou totaal waanzin zijn, lijkt mij.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5113 stemmen
In Memoriam: Gianfranco Parolini (alias Frank Kramer) Regisseur, producer, scenarist etc.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Regisseur Michael Anderson overleden | NOS
In de leeftijd van 98 jaar!!
Meerdere films van hem gezien, waarvan ik The Dam Busters (1955) altijd nog zijn beste film vind.https://i.pinimg.com/564x/65/b3/7f/65b37ff9c54941de6312a6aeffa86613--airplanes-mixed-media.jpg
R.I.P.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.