- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
stinissen (crew films & series)
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
R.I.P. zacht Mieke Telkamp.
Panta Rei
-
- 507 berichten
- 7 stemmen
Rust zacht.
Ik kon het niet laten. Beetje recalcitrant denk ik.
Speciaal voor jou, Mieke: Mieke Telkamp - Waarheen waarvoor - YouTube
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Actrice KATHRYN ADAMS is op 96 jarige leeftijd overleden.
https://pmcdeadline2.files.wordpress.com/2016/10/doty.jpg?w=444&h=299&crop=1
Maakte haar debuut in de Ginger Rogers-film Fifth Avenue Girl (1939) ...Had verder rollen oa in klassiekers als:"The Hunchback of Notre Dame "(1939) en Hitchcock's Saboteur (1942) .
Was in 26 films te zien, waaronder een aantal westerns.
Kathryn Adams Doty - Wikipedia - en.wikipedia.org
http://www.westernclippings.com/images/interview/kathrynadams_jmb.jpg
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
De actrice MAYLIA is op 90 jarige leeftijd overleden.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/7b/a4/e4/7ba4e481738223fadd0652467e520416.jpg
De actrice speelde in een aantal films van uit de jaren 40 mee en trouwde de acteur Benson Fong.
Haar kinderen Lisa, Pamela en Brian zijn ook acteurs geworden en waren te zien vooral in TV-series.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Eddy Christiani is op 98-jarige leeftijd overleden.
In Zwartboek was hij te horen met 'Ouwe Taaie'. Met 98 deed hij zijn hit uit 1943 eer aan.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
...en van Eddy Christiani is het een kleine stap naar Dead or Alive-zanger Pete Burns. Pete Burns werd 57.
http://sos.fishki.net/upload/en/201301/22/5133/65c07afe809f59837ac5c9e02b16beee.jpg
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 berichten
- 2791 stemmen
Acteur Michael Massee is overleden op 61-jarige leeftijd. De man die altijd bekend zal blijven als degene die Brandon Lee per ongeluk doodschoot op de set van The Crow (1994)
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
Acteur Manfred Krug († 79) is overleden op 79 jarige leeftijd bij de meeste mensen was hij bekend uit Tatort als Hauptkommissar Paul Stoever
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
[img]https://www.mupload.nl/img/ahb4d2g0pkmln.jpg[/img]
-
- 23443 berichten
- 76931 stemmen
Manfred Krug hier op de foto met bril.
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen
In Memoriam Manfred Krug... een van de beste hedendaagse Duitse acteurs (naar mijn bescheiden mening)
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8281 stemmen
In Memoriam Manfred Krug... een van de beste hedendaagse Duitse acteurs (naar mijn bescheiden mening)
Bij mij vooral positief bekend uit deze briljante Slowaakse film: The Boxer and Death
In Memoriam Manfred Krug.
PEN15
-
- 1281 berichten
- 637 stemmen
Zo Michael Massee en Pete Burns overleden. Massee heeft tot aan zijn dood nooit meer lekker geslapen. Naast kanker als doodsoorzaak zag hij er niet echt gezond meer uit.
Pete Burns, bekend van de top-hit You spin me round (like a record) vond ik als normale vent -laat ik het zo even samenvatten- iemand die er zeker mocht wezen. De laatste jaren leek hij gek te zijn geworden en zullen voor hem een hel geweest zijn. Ik zal Pete nog altijd herinneren van het interview met de zanger van the Smiths in 1985 toen door hem werd gevraagd of hij veel vrienden had. Morrissey zei heel cryptisch en poetisch: Iedereen heeft wel iemand die je opvangt, maar als ik val...dan raak ik de grond.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Roger Thornhill
-
- 6015 berichten
- 2447 stemmen
R.I.P. Marc Sleen, sympathieke tekenaar van een bizar personage.
https://www.bobbedoes.nl/_items/3d44f2b5-cd47-4017-8a5c-db260f26c917/1.JPG
Brix
-
- 19677 berichten
- 5115 stemmen
In Memoriam Marc Sleen... een respectabele leeftijd (93) behaald
Zijn nalatenschap op stripgebied is omvangrijk, en een aantal van zijn striphelden behoren tot mijn grootste favorieten.
Ooit had ik de kans om samen met hem aan een talkshow op de Belgische TV te mogen deelnemen (al zouden we over verschillende onderwerpen "ondervraagd"worden)
Helaas ging dat op het allerlaatste moment niet door.
Dat vind ik nog steeds jammer.
Ik zou zeker een stapeltje van de door hem getekende stripalbums mee hebben genomen om te laten signeren. 
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
RIP Raoul Coutard
Wat zou Pippo ervan vinden? 
de grunt
-
- 4336 berichten
- 1576 stemmen
Leonard Cohen een van de grootste dichters die de wereld ooit gekend heeft. McCabe & Mrs. Miller meer hoef ik niet te zeggen 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
De man die na Bob Dylan genoemd werd opdat die ook als songwriter de nobelprijs literatuur had kunnen winnen. Een grootse songwriter met een indrukwekkend repertoire.
John Milton
-
- 24226 berichten
- 13390 stemmen
Hij liet al zoiets doorschemeren laatst 
Mooie leeftijd, maar toch een verlies...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een muzikale gigant. Heeft echt een prachtige erfenis aan de wereld nagelaten. Ben er verder niet rouwig om, want hij wilde zelf graag sterven. Alleen maar mooi voor hem dat het niet te lang heeft geduurd.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Nooit iets aangevonden dat gemompel op muziek.
Evengoed RIP uiteraard.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Pfoeh, 2016 blijft nog altijd het jaar waar veel muziekiconen ons verlaten. Heb wel wat van Leonard Cohen geprobeerd (Dance Me to the End of Love!) maar merkte dat ik daarvoor toch echt in een bepaalde vibe moest zijn en daardoor bleef hij altijd wat links liggen. Ik bleef hem echter wel wat volgen qua releases en interviews en daaruit bleek al langer dat Cohen het echt wel had gehad hier op aarde.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5077 stemmen
Ben er de hele dag al een beetje verdrietig van. Ik was in het Westerpark in 2008 en dat was een van de beste concerten die ik ooit zag. Moest wel glimlachen om een deze tweet.
"as his final gift to us, Leonard Cohen swept Donald Trump from the headlines."
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 berichten
- 2791 stemmen
Vandaag is Robert Vaughn overleden op 83-jarige leeftijd. bekend van o.a. de series The Magnificent Seven en The Man from U.N.C.L.E.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ook eigen topic in het MM-forum: Film >> Cast en crew >> Robert Vaughn
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.