- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- R.I.P.
R.I.P.
mikey
-
- 28990 berichten
- 5141 stemmen
Tragisch wanneer ze zo oud moeten gaan.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8556 stemmen
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Nancy Reagan was onder haar eigen naam -Nancy Davis- een populaire filmactrice.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/74/0b/60/740b60feab921372164b89a9852e091a.jpg
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2287 stemmen
Ze speelde o.a samen met haar man in Hellcats of the Navy
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 berichten
- 3092 stemmen
Ik lees net dat Uggie het hondje uit 'The Artist' op 7 augustus vorig jaar is overleden. Rip Uggie
'Soms kun je zwijgen en elkaar toch heel goed begrijpen.'
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Brix
-
- 19680 berichten
- 5117 stemmen
In Memoriam George Martin.
Veel belangrijker voor het succes van The Beatles dan menigeen weet of denkt.
thunderball
-
- 5882 berichten
- 1414 stemmen
Hij componeerde een van mijn favoriete Bondscores, die van Live and let die.
R.I.P. Sir George Martin.
thunderball
-
- 5882 berichten
- 1414 stemmen
Zucht... 1 van mijn helden is overleden:
Sir Ken Adam (1921-2016).
De geniale productie designer van oa de eerste 17 jaren van de James Bondfilms.
Hij was de bedenker van oa hoe Fort Knox er uit zou kunnen zien in Goldfinger, hij bedacht de DB5 vol snufjes, de vreemdsoortige onderwatervoertuigen uit Thunderball, de raketvulkaanbasis uit You only live twice, de reusachtige tanker en de Lotus onderzeeer uit TSWLM en het gigantische ruimtestation in Moonraker en nog veel meer, denk bv ook aan de War Room in Dr. Strangelove van Kubrick.
Bedankt Sir Ken.
R.I.P.
Roger Thornhill
-
- 6017 berichten
- 2447 stemmen
Ja, dat was een baas... Nog niet zo lang geleden The spy who loved me herontdekt, wat een ontwerpen! R.I.P. Ken Adam.
John Barry
-
- 3410 berichten
- 638 stemmen
Ai Ken Adam. Dit is wel even schrikken. Fantastische ontwerpen heeft hij gemaakt voor de Bond films. Moeilijk om te zeggen welk ontwerp mijn favoriet is. Hij heeft zoveel fantastische ontwerpen gemaakt. Bijvoorbeeld de vulkaanbasis uit You Only Live Twice, de reusachtige tanker in The The Spy Who Loved Me. Die lege kamer uit de eerste Bond film Dr No waarin Dent van Dr No die giftige spin krijgt heb ik ook altijd een heel mooi ontwerp gevonden.
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Fuck. Dat is inderdaad een held. Vorig jaar nog zo genoten van zijn originele schetsen bij de James Bond tentoonstelling in Rotterdam...
Here's a man I will remember...
Roger Thornhill
-
- 6017 berichten
- 2447 stemmen
R.I.P. Keith Emerson, vooral bekend als oprichter en gezichtsbepalend toetsenist van The Nice en Emerson Lake & Palmer, maar daarnaast ook componist van de soundtracks van onder andere Dario Argento's Inferno en Nighthawks met Sylvester Stallone en Rutger Hauer.
Dutchfan
-
- 1576 berichten
- 754 stemmen
Zangeres GOGIE GRANT is op 91 jarige leeftijd overleden.
http://www.mtv.com/crop-images/2013/08/09/Gogi%20Grant%201970%20by%20Michael%20Ochs%20Archives.jpg
Grant scoorde in de VS een aantal hits, voordat ze in 1956 een enorme hit scoorde met het nummer: "Wayward Wind".
"Wayward Wind" brak alle verkooprecords en het nummer stond wekenland op nr 1 in de VS en Groot Brittanië.
Gogie Grant werd in 1956 in gekozen als favoriete zangeres van de VS.
Tot op hoge leeftijd bleef Grant optreden en kreeg ze staande ovaties voor haar "Wayward Wind"
Brix
-
- 19680 berichten
- 5117 stemmen
Eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren ooit van zangeres Gogie Grant gehoord te hebben, van het lied echter wel.
Dat ken ik in vele versies van western zangers.
R.I.P.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Moonie de chihuahua is niet meer. Reese Witherspoon heeft het overlijden van het kleine hondje wereldkundig gemaakt op sociale media. In 2001 speelden Reese en Moonie samen in Legally Blonde.
Bron Telegraaf
nakada
-
- 2203 berichten
- 1679 stemmen
R.I.P. Keith Emerson, vooral bekend als oprichter en gezichtsbepalend toetsenist van The Nice en Emerson Lake & Palmer, maar daarnaast ook componist van de soundtracks van onder andere Dario Argento's Inferno en Nighthawks met Sylvester Stallone en Rutger Hauer.
movie acteurs
-
- 3086 berichten
- 3244 stemmen
RIP Ken Adam
RIP Keith Emerson
RIP Gogi Grant
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Sylvia Anderson (88) R.I.P.
http://i63.tinypic.com/33wmz34.png
Van creative-team Gerry en Sylvia Anderson. In serie UFO gaf zij de dames van Moonbase die beroemde paarse pruiken, interview: UFO - TV Series - Sylvia Anderson On Purple Wigs - YouTube
Roger Thornhill
-
- 6017 berichten
- 2447 stemmen
Ach... laatst nog gezien in een documentaire over de nieuwe Thunderbirds, waarin zij (de oorspronkelijke Lady Penelope) nu de stem van diens tante mocht inspreken, een mooie geste... R.I.P. Sylvia Anderson.
Brix
-
- 19680 berichten
- 5117 stemmen
In Memoriam Sylvia Anderson...."Home Parker!"
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Gerry en Sylvia Anderson hebben mijn jeugd erg aangenaam gemaakt dankzij Thunderbirds. Daarvoor enorm veel dank.
Toevallig vorig jaar de hele oude serie nog eens opnieuw gekeken, een serie die er ouder uit is gaan zien, maar de glans absoluut nooit is verloren. Kan geen remake aan tippen.
Wel opvallend, in de nieuwe Thunderbirds serie van vorig jaar speelde ze nog met haar stem de rol van tante van de Tracy's. Ook dat is nu dus voorbij.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3125 stemmen
Zoon Frank Sinatra overleden:
Frank Sinatra Jr. Dies: Part-Time Actor And Son Of Showbiz Icon Was 72 | Deadline
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 berichten
- 1308 stemmen
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2566 stemmen
Iemand die ik erg kon waarderen in de film Darkman (1990) .....R.I.P
John Milton
-
- 24229 berichten
- 13394 stemmen
Démanty noci staat al even op mijn watchlist, heb helaas nog niets van hem gezien, maar ik ken zijn naam intussen wel. Onder andere van jouw toplijst, op plekjes 86 en 66. Op zich een respectabele leeftijd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.