- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Gmail
Gmail

kappeuter (crew films)
-
- 74649 berichten
- 5943 stemmen
Voor de duidelijkheid: je online vrienden moeten dat programma dan ook installeren anders heb je er nog niks aan?! Of begrijp ik dat verkeerd?

U-96
-
- 11872 berichten
- 1977 stemmen
Dat is wel erg jammer, want het programma ziet er fris en eenvoudig uit.

Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1004 stemmen
Ja, klopt kappeuter. Zo gaat dat bij Instant Messengers Of bedoel je met online vrienden MSN gebruikers?

kappeuter (crew films)
-
- 74649 berichten
- 5943 stemmen
Ja dat laatste bedoel ik.

Da Jando
-
- 1383 berichten
- 1004 stemmen
Het is nog een beta, ik denk dat het in de toekomst wel mogelijk is.
Uit de Google talk FAQ:

Doom
-
- 8212 berichten
- 1523 stemmen
Google Talk is een programma zoals het hoort te zijn, vooral als je het gaat vergelijken met MSN.
Bij Google Talk zitten gewoon simpele makkelijke opties, niet veel gedoe, enorme gebruiksvriendelijkheid en het belangrijkste: geen irritante reclame of dergelijke dingen.
Er mogen misschien iets meer opties nog in Google Talk, b.v. het toevoegen van andere provider adressen ipv alleen gmail adressen. Ook een gesprek met meerdere personen zou fijn zijn.
Wanneer ze deze dingen in de nieuwe versie van GTalk kunnen stoppen ben ik definitief bij MSN Messenger weg. Heb zo'n hekel aan dat msn.

Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Mooi vind ik het niet direct (was zelfs even serieus slikken want alle structuur lijkt verdwenen), maar het is wel indrukwekkend hoe alles zich (nog meer) aanpast aan je persoonlijk gebruik, en wat je met de settings nog allemaal zelf kunt instellen.

Brix
-
- 19568 berichten
- 4947 stemmen
Ja, het is wel even wennen.
Ik zal e.e.a. nog wel moeten ontdekken, wellicht dat ik het dan leuk ga vinden.
Op dit moment nog niet zo enthousiast.