• 13.841 nieuwsartikelen
  • 171.744 films
  • 11.434 series
  • 32.473 seizoenen
  • 634.549 acteurs
  • 197.236 gebruikers
  • 9.230.588 stemmen

Gmail

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74649 berichten
  • 5943 stemmen

Voor de duidelijkheid: je online vrienden moeten dat programma dan ook installeren anders heb je er nog niks aan?! Of begrijp ik dat verkeerd?

U-96

• 11872 berichten
  • 1977 stemmen

Dat is wel erg jammer, want het programma ziet er fris en eenvoudig uit.

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1004 stemmen

Ja, klopt kappeuter. Zo gaat dat bij Instant Messengers Of bedoel je met online vrienden MSN gebruikers?

kappeuter (crew films)

• 74649 berichten
  • 5943 stemmen

Ja dat laatste bedoel ik.

Da Jando

• 1383 berichten
  • 1004 stemmen

Het is nog een beta, ik denk dat het in de toekomst wel mogelijk is.

Uit de Google talk FAQ:

Today, with instant communications, you can't talk to your contacts or buddies in one service while using another service. We hope to change that. We want to work with other willing service providers to enable their users to communicate directly with Google Talk users. And while we hope many people will use and like the Google Talk client, we're committed to making it as easy as possible for you to communicate with your friends using the client that you want--even if it doesn't happen to be ours. That's why we're also supporting open standards and the same protocol that clients such as Trillian, GAIM and iChat do.
Met trillian en GAIM enzo kun je ook met msn gebruikers kletsen dus ik denk dat het ook met google talk mogelijk gaat worden.

Doom

• 8212 berichten
  • 1523 stemmen

Google Talk is een programma zoals het hoort te zijn, vooral als je het gaat vergelijken met MSN.

Bij Google Talk zitten gewoon simpele makkelijke opties, niet veel gedoe, enorme gebruiksvriendelijkheid en het belangrijkste: geen irritante reclame of dergelijke dingen.

Er mogen misschien iets meer opties nog in Google Talk, b.v. het toevoegen van andere provider adressen ipv alleen gmail adressen. Ook een gesprek met meerdere personen zou fijn zijn.

Wanneer ze deze dingen in de nieuwe versie van GTalk kunnen stoppen ben ik definitief bij MSN Messenger weg. Heb zo'n hekel aan dat msn.

kappeuter (crew films)

• 74649 berichten
  • 5943 stemmen

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Mooi vind ik het niet direct (was zelfs even serieus slikken want alle structuur lijkt verdwenen), maar het is wel indrukwekkend hoe alles zich (nog meer) aanpast aan je persoonlijk gebruik, en wat je met de settings nog allemaal zelf kunt instellen.

Brix

• 19568 berichten
  • 4947 stemmen

Ja, het is wel even wennen.

Ik zal e.e.a. nog wel moeten ontdekken, wellicht dat ik het dan leuk ga vinden.

Op dit moment nog niet zo enthousiast.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.