menu

Overig / Algemeen / Ik zoek... hulp bij computerproblemen (/computertips)

zoeken in:
kappeuter (crew)
freek_93
'Probleemoplossing' in Windows 10 wil nog wel eens automatisch problemen detecteren en oplossen.
Ga naar instellingen en typ in zoekveld 'probleemoplossing'
Klik vervolgens op 'Hardware en geluiden' en vervolgens op 'Hardware en apparaten; problemen met apparaten en hardware vinden en oplossen'

Als dit niet werkt dan wellicht driver opnieuw installeren.
Bluetooth mouse wont work - Microsoft Community - answers.microsoft.com

Alright! Bedankt. Heb de probleemoplossing geprobeerd. Ben benieuwd of het werkt. En als het werkt is de 'probleemoplossing' wel een hele goede optie hehe. Zo niet, dan ga ik de driver opnieuw installeren.

joyce.b
Ik heb even een aantal; vraagjes,en wie het antwoord weet,..heel graag en alvast bedankt!

het gaat over windows 10.en word.

Ik heb in open office een document gemaakt,en dit opgeslagen op sd kaartje.

NA een update van windows 10, opende ik dit document vanaf het kaartje,en het open office document was weg,maar er was een word document van gemaakt.Geopend in word.

HOE kan dit? Mag windows zomaar ""zijn"" versie van dit open office document veranderen in en een word bestand?

En dan nog verder...ik had word eraf gegooid,want er valt niet mee te werken,en de mogelijkheden zijn te weinig.
Kan windows echt gewoon word er weer opzetten onder de noemer "update" (of iets dergelijks?)

606
Mijn outlook tijd loopt 1 uur achter, hoe fix ik dat ?

Dick2008
Gewoon in je instellingen toch? tijd en taal of niet?

606
Dick2008 schreef:
Gewoon in je instellingen toch? tijd en taal of niet?

Nee heb daar ook al gekeken

Dick2008
Nu pas. Je loopt wel erg achter.

606
Dick2008 schreef:
Nu pas. Je loopt wel erg achter.
Was vergeten terug te kijken

606 schreef:
Mijn outlook tijd loopt 1 uur achter, hoe fix ik dat ?

Staan in je bios en in windows je tijd wel goed?
Of is het al opgelost?

606
only1ELEANOR schreef:
Staan in je bios en in windows je tijd wel goed?
Of is het al opgelost?
huidige tijd op mijn laptop is goed. Heb Windows 10 en de Outlook app heeft het probleem niet.

Check je bios tijd eens of die wel goed staat want outlook haalt de tijd uit de windows timestamp

606
only1ELEANOR schreef:
Check je bios tijd eens of die wel goed staat want outlook haalt de tijd uit de windows timestamp
waar kan ik dat vinden ?

Thx voor je hulp BTW.

(verwijderd)
Vandaag is mijn Chrome van het ene op het andere moment er anders uit gaan zien. De werkbalk bovenin is groter, en zo alle webpagina's zelf ook. Sites zien er minder gestroomlijnd en gelikt uit zonder dat ik echt kan noemen waar dat precies aan ligt. (Tekst)groottes wijzigen via instellingen heeft geen zin want daar lijken de sites dan weer niet voor gemaakt.

Ik heb een Lenovo Z510, en ik kan me herinneren dat ik dit ook had toen ik de laptop net had gekocht, toen heb ik Chrome geoptimaliseerd laat maar zeggen maar dat is nu dus weg en ik kan het ook niet vinden via Google.

Iemand enig idee?

Probeer eens met CTRL+ of CTRL- uit of in te zoomen.

(verwijderd)
Dat had ik inderdaad al gedaan, naar 75%, dat lijkt er nog het meest op. Helaas is dat nog steeds niet zoals eerst en ziet het er nog steeds wat raar uit. Bovendien had ik hem altijd gewoon op 100% staan.

Het rare is dat ook zowel de werkbalken aan de bovenkant als onderkant groter zijn geworden, en dan niet alleen de tekst.

Windows 10 - verjaardagsupdate (1607): het hinderlijke vergrendelingsscherm uitschakelen: tips.

Iemand kennis van Chrome als browser?

Heb plots sinds gister dat de internetpagina's enorm ingezoomed worden weergegeven. Heb zelf niks moedwillig gedaan en krijg het ook niet meer terug. Het aparte is dat de standaardwaarden goed staan. Gewoon 100% en geen afwijkende instelling.

Hoe krijg ik dit weer goed? Heb geen zin om alles eraf te gooien.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Iemand kennis van Chrome als browser?

Heb plots sinds gister dat de internetpagina's enorm ingezoomed worden weergegeven. Heb zelf niks moedwillig gedaan en krijg het ook niet meer terug. Het aparte is dat de standaardwaarden goed staan. Gewoon 100% en geen afwijkende instelling.

Hoe krijg ik dit weer goed? Heb geen zin om alles eraf te gooien.

CTRL en + of CTRL en - hiermee kan je in- en uitzoomen.

jarno1975 schreef:
(quote)

CTRL en + of CTRL en - hiermee kan je in- en uitzoomen.

Haha, thanks, maar dit is een oplossing in de categorie computer herstarten . Ik kan wel in en uitzoomen, maar als ik een nieuwe pagina bezoek zijn de verhoudingen weer helemaal gaar.

Wel vanavond even gegoogeld, er is een update geweest en nu hebben meer mensen er last van. Weet effe niet hoe ik dit op kan lossen.

Misschien heb je hier wat aan.
2e gedeelte van de tekst.
How to adjust Chrome's default zoom settings - CNET

Hetzelfde probleem hierzo en ik heb bovenstaande bericht van Ajax&Filmfreak gelezen en ik heb bij de instellingen (alleen) het zoom gedeelte op 80% gezet en daarna heb je naar mijn inziens het beeld weer op het oude niveau zoals het was en het er ook beter uitziet ondanks dat het dan op 80% staat.

De lettergrootte op gemiddeld laten staan!

Je kan dit zien als je meerdere tabbladen open hebt staan als je daarmee bezig bent.

606
Gisteren op advies van Bol.com de website Central point gekeken, nu vanmorgen zag in onder in mijn beeldscherm: deze website is geupdate op de achtergrond ???? ongevraagd en weet niet hoe ik dat oplos.

606
Een is opgelost, alleen nu logt chrome mij bij alle sites uit die ik vast heb staan, was voor heen niet.

606
Mijn tablet (android) onthoud mijn nieuwe google account niet, ik doe browser aanmelding, die pakt die, vervolgens krijg ik melding: fout bij aanmelden...... account. En dat is het oude account. HELP

Is je nieuwe account wel ingesteld in Settings - > Accounts - > Google?? 606

606
arno74 schreef:
Is je nieuwe account wel ingesteld in Settings - > Accounts - > Google?? 606
Ik heb onder instelling, het oude account verwijderd en nieuwe erin gezet.

606 schreef:
(quote)
Ik heb onder instelling, het oude account verwijderd en nieuwe erin gezet.
Vreemd. Misschien de browser verwijderen en opnieuw installeren, anders zou ik het ook niet weten.

606
arno74 schreef:
(quote)
Vreemd. Misschien de browser verwijderen en opnieuw installeren, anders zou ik het ook niet weten.
Het is de browser niet het is een melding vanuit de tablet zelf.

Soms wordt men doorverwezen naar een feestboekpagina voor meer informatie, maar tegenwoordig komt daar meteen een brede witte balk overheen met mededeling lid te worden. Dat wil ik onder geen beding en bij wegklikken witte balk, komt ie even later weer terug.
Wanneer een feestboekmember openbare info op die site zet, dan moet dat voor iedereen probleemloos te raadplegen zijn lijkt mij. Kortom, hoe is deze irritante witte balk helemaal weg te klikken?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:19 uur

geplaatst: vandaag om 10:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.