- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1850 stemmen
De kale sloopkogel doet zijn naam echt eer aan. Wauw.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Roep nog niet te hard dat Van Gerwen zonder gekke dingen het WK wint.. Als er 1 geacht mag worden Van Gerwen scorend bij te houden is het Michael Smith. Echter ben ik dan bang voor het verschil in dubbels, hoewel Smith dat ook goed doet dit WK, Van Gerwen in deze vorm straft ieder klein foutje af..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De TV hoeft niet aan lees ik al weer.
Maar nog mooier is als-ie de finale verliest. Hup eh die andere! Met die baard!
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Roep nog niet te hard dat Van Gerwen zonder gekke dingen het WK wint.. Als er 1 geacht mag worden Van Gerwen scorend bij te houden is het Michael Smith. Echter ben ik dan bang voor het verschil in dubbels, hoewel Smith dat ook goed doet dit WK, Van Gerwen in deze vorm straft ieder klein foutje af..
Het maakt in deze vorm niks uit wie zijn tegenstander is, dan wint Michael gewoon. Zijn enige tegenstander is hij zelf. Zoals vorig jaar tegen Cross. Als hij toen zijn dubbels beter had benut dan had hij dat WK ook gewonnen.
Gun het Smith overigens ook, sympathieke vent. Maar ik ben dan toch voor de landgenoot overmorgen.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Mij maakt het niet uit wie er wint. Smith heeft de gunfactor, wint Van Gerwen heeft hij het dik verdiend want hij heeft de zware tegenstand gehad met Lewis en Anderson en Smith met alle respect niet, hoe indrukwekkend hij ook heeft gegooid.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Je zal jezelf ooit maar eens terug zien, verkleed als oranje wortel...... 
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Mij maakt het niet uit wie er wint. Smith heeft de gunfactor, wint Van Gerwen heeft hij het dik verdiend want hij heeft de zware tegenstand gehad met Lewis en Anderson en Smith met alle respect niet, hoe indrukwekkend hij ook heeft gegooid.
Op grote tv toernooien heeft Smith ook nooit van hem gewonnen. Smith speelt daar vaak ook nooit op zijn sterkst. PL nog 112 gemiddeld en dan ook nog eens een keer 123 gemiddeld tegen.
Maar goed hij moet hem nog wel binnen halen natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Masterclassje. Buiging waard.
Dit lijkt me een mooie finale maandag.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Dikke buiging voor Van Gerwen toch wel. Niet verwacht en ook jammer dat het geen close wedstrijd was, zoals vorig jaar, toen de wedstrijd pas half 2 klaar was en beiden 28 legs hadden gewonnen...
Maar dat heeft MvG helemaal aan zichzelf te danken en is een buiging waard.
Maandag 2 opties: of close, of Van Gerwen gaat erover heen. Hoop het 1e, denk het 2e.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het is dan bij zover. De WK finale met Van Gerwen. Benieuwd hoe spannend het wordt. Ik vind dit WK qua spanning en echte thrillers van wedstrijden best teleurstellend. Zeker van Gerwen is gewoon in vorm en dan verslaat hij iedereen vrij gemakkelijk.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
1-0 voor, maar het ging moeizaam. Van Gerwen kan en moet beter met de dubbels.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1850 stemmen
Kom op Smith! Die kansen moet je wel pakken. Zonde.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Als Smith zijn kansen pakt en er niet over blijft nadenken dan kan hij Van Gerwen pakken. Ben ik van overtuigd.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
MVG straft fouten af. Zo win je WK's.
Jep. Terwijl Smith echt wel kansen heeft gehad in beide sets.
Ben uiteraard voor MvG, maar hoop niet op een saaie 7-0 of 7-1.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Het is beslist. 4-0. Van Gerwen bij vlagen imponerend, maar dit Smith bakt er echt geen kut van zeg. Die faalt elke keer als er kansen liggen.
j0enne
-
- 9610 berichten
- 3787 stemmen
Dubbel 12 loopt niet bepaald lekker voor Smith...
Laat 't zelf liggen, van Gerwen weet daar wel raad mee.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Het is over. Smith doet set 4 weinig fout, maar die 4 gemiste dubbels maken hem kansloos in het vervolg van de wedstrijd. 3-1 was nog te overzien geweest, aangezien hij dan maar 1 set terug zou moeten pakken. 2 sets terugpakken is onmogelijk. Zo zonde dit.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1850 stemmen
Doodzonde. Meer dan genoeg kansen voor Smith. Echt balen. Anti-climax.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Hopelijk kan Smith nu set 5 terugpakken en dan set 6 zelf houden. Misschien dat er dan nog enigszins spanning inkomt. Maar ben bang dat MVG z'n eigen sets blijft houden en het 7-0, 7-1 of 7-2 wordt..
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Wat een finish van Smith zeg.. 124 op dit moment, erg knap. Nu eigen set houden en het kan weer wedstrijd worden.
Op de 4 gemiste dubbels 12 na is hij wel een stuk beter gaan finishen na de eerste 2 sets trouwens.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1850 stemmen
Boem! Lekker hoor. Hij kan het dus toch. Hopelijk pakt Smith nu door.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Raymond, hoe vind je de wedstrijd tot nu toe?
Nou, toen ik in 2007 van Phil won...

The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Boem! Lekker hoor. Hij kan het dus toch. Hopelijk pakt Smith nu door.
Vanwaar die extreme support voor Smith?
Ik zie het niet meer echt spannend worden eerlijk gezegd. Daarvoor is van Gerwen toch steeds gewoon sterker. Al begint Smith wel beter te gooien.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Waarom zou hij niet naar zijn eigen WK finale mogen refereren als dat een goede vergelijking is? 
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Smith doet even wat Van Gerwen normaal altijd doet. Dreun na dreun uitdelen dat de tegenstander het even niet meer weet. Deze set pakken en het wordt nog leuk!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ach, hij moet het altijd over zichzelf hebben. Ben blij dat hij straks stopt.
Er zijn gewoon weinig sympathieke darters.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Ach, hij moet het altijd over zichzelf hebben. Ben blij dat hij straks stopt.
Er zijn gewoon weinig sympathieke darters.
Als je nou gewoon zegt dat je een hekel aan RvB hebt, dan zijn we eruit denk ik.
Overigens begint het onverwacht nog een leuke finale nu te worden.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Wat ik al zei, echt spannend gaat het niet meer worden. 5-2 weer. Zal wel 7-3 eindigen. Van Gerwen gewoon te sterk en Smith een beetje teleurstellend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.