• 16.113 nieuwsartikelen
  • 179.446 films
  • 12.318 series
  • 34.176 seizoenen
  • 650.336 acteurs
  • 199.421 gebruikers
  • 9.402.402 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1850 stemmen

Hopelijk finale MvG - Smith. En dan mag Smith hem winnen.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2225 stemmen

Had voor het WK in een bracket voorspeld dat Smith het WK ging winnen. Als hij hem ook daadwerkelijk pakt baal ik gigantisch dat ik er niks op heb ingezet..

Daarnaast begin ik steeds meer een hekel te krijgen aan Van Gerwen met zijn denigrerende toon over zijn tegenstanders altijd en zijn, misplaatste, arrogantie. Ja, hij is de beste darter van de wereld nog steeds, maar de laatste tijd geen major meer gewonnen en dan nog zeggen dat niemand hem kan verslaan als hij goed speelt. En gisteren na de tijd denigrerend over Joyce over iets wat hij heeft gezegd in de pauze. Ook al heeft hij daar allicht een punt, zoiets houd je dan voor je, en praat aub met iets meer respect over een tegenstander die uit het niets de nummer 8 en 9 van de wereld heeft verslagen bij zijn debuut. Wat dat betreft kan hij nog heel veel leren van een Gary Anderson, die altijd vol respect blijft voor zijn tegenstander.

Van mij mag Van Gerwen best het WK winnen, maar ik ben voor Gary Anderson vanavond, mijn all-time favourite.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind het WK een beetje saai eigenlijk. Zeker Van Gerwen heeft nauwelijks nog weerstand gehad. Als hij vandaag wint, dan is de titel wel zo goed als zeker voor hem. Voorgaande jaren kende het WK meer spektakel. Een hoop grote namen hebben deze editie best gefaald

Wel eens met hierboven over Van Gerwen die over zijn tegenstander praat. Beetje flauw, nergens voor nodig. Al is het wel kansloos om in de rust tegen hem te zeggen dat je blij bent toch een legje te hebben. Het is wel een kwartfinale WK. Zie je bij het voetbal ook vaak, gaan spelers al tijdens de wedstrijd bij Messi smeken om zijn shirtje.

Graaf Machine

• 9911 berichten
  • 1438 stemmen

Wordt er bij dat NK afstanden schaatsen bij de medaille-uitreiking het volkslied afgespeeld. Het is een fucking NEDERLANDS kampioenschap. Waarom dan elke keer het Wilhelmus afspelen?

Zinloze geluidsverspilling.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Inclusief vlaggen ook. Curieus inderdaad.

stephan-0115 schreef:

Daarnaast begin ik steeds meer een hekel te krijgen aan Van Gerwen

Manmanman, wat een ongelooflijke flapdrol is dat *kotssmiley*. Echt een schande hoe hij achteraf zijn tegenstander nog te kakken probeerde te zetten. Wat een kwal.

Hopelijk krijgt-ie vanavond ouderwets op zijn broek.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2225 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik vind het WK een beetje saai eigenlijk. Zeker Van Gerwen heeft nauwelijks nog weerstand gehad. Als hij vandaag wint, dan is de titel wel zo goed als zeker voor hem. Voorgaande jaren kende het WK meer spektakel. Een hoop grote namen hebben deze editie best gefaald

Wel eens met hierboven over Van Gerwen die over zijn tegenstander praat. Beetje flauw, nergens voor nodig. Al is het wel kansloos om in de rust tegen hem te zeggen dat je blij bent toch een legje te hebben. Het is wel een kwartfinale WK. Zie je bij het voetbal ook vaak, gaan spelers al tijdens de wedstrijd bij Messi smeken om zijn shirtje.

Nee, ik vind het ook een vreemde opmerking van Joyce, hij kreeg immers nog de kans tot 2-2 in sets te komen. Maar alsnog, dat houd je dan voor je in een interview na de wedstrijd. Net als het feit dat je het saai vind tegen zo'n tegenstander te spelen. Hij speelt 1 jaar bij de PDC, dit is na de Players Championship Finals van vorige maand (1e ronde verloren) zijn 2e major.. En het daarna ook nog maar vreemd vinden dat iemand (te) veel respect voor je heeft, c'mon.

En ik vraag me af of hij nog zo graag een pot tegen Gary Anderson (die nog niets speciaals heeft laten zien, serieus? Hij heeft meer laten zien als Van Gerwen) speelt als die hem vanavond keihard vernederd met 6-1 of 6-2 in sets..

Joy4ever

• 4627 berichten
  • 1850 stemmen

stephan-0115 schreef:

Wat dat betreft kan hij nog heel veel leren van een Gary Anderson, die altijd vol respect blijft voor zijn tegenstander.

Laat dat "altijd" maar weg. Vraag maar aan oa Barney en Gurney. Maar logisch hoor, darters zijn net mensen

Ik begin MvG ook wat irritant te vinden. Maar ik zie hem wel graag van Anderson winnen, daar heb ik dan weer niks mee.

j0enne

• 9610 berichten
  • 3787 stemmen

Anderson heeft samen met Smith wel de beste stijl, het lijkt echt zo ontzettend makkelijk.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Anderson is ook wel mieperd hoor. Als iemand net ff te enthousiast op het podium staat, dan begint ie al te zeuren erover. Price was laatst een idioot in de finale tegen hem, maar hij reageerde ook wel zuur.

IH88

• 9765 berichten
  • 3190 stemmen

Ik vind Anderson ook wel een sympathieke kerel. Laatst tegen Price vond ik hem nog opvallend rustig. Ik had die Price allang van het podium afgestompt . Ik ben vanavond voor Van Gerwen, maar gun het Gary ook wel. Daarnaast is het inderdaad een heerlijke darter om naar te kijken.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Zo rustig was ie nog niet Hij liet zichzelf uit zijn spel halen door Price. Daardoor heeft hij de wedstrijd gewonnen. Ik vind het juichen en het publiek ophitsen wel mooi. Alleen van Price kan ik het niet hebben.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

j0enne schreef:

Anderson heeft samen met Smith wel de beste stijl, het lijkt echt zo ontzettend makkelijk.

Dat hebben ze zeker. Vind Smith ook sowieso een prettige darter. Dat heb ik met de meeste wel. Alleen Price en Gurney vind ik vooral niks.

Qua stijl vind ik types als Dolan, Brown etc niks. Suljovic ook niet, maar die vind ik dan wel sympathiek.

j0enne

• 9610 berichten
  • 3787 stemmen

Pipe blijft toch wel 't ergst.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2225 stemmen

Pipe is vreselijk, maar als je de reden weet en waarom het zo knap is dat hij op dat niveau dart is toch wel klasse hoor.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Ja Pipe is verplicht zo te spelen, dus dan heb ik er bij hem wel vrede mee. Denk ook niet dat we hem nog veel gaan zien. Zal ook één van die jongens zijn, die weg gaat zakken. Staat nu al 34.

Smith overigens geweldig begonnen. Daarna iets minder. Een Smith in vorm is niet veel minder dan MvG en Anderson. Ik zie in MvG - Smith ook wel een klassieker.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Heerlijk potje geworden nu. Mooie gemiddeldes. Sterk in de dubbels.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2225 stemmen

Godsamme wat een pot. Eerste 2 sets gemist maar was toch 2x 3-0. Maar daarna, mijn god wat goed.

Aspinall als hij wint nieuwe nummer 16 van de wereld. Betekent dat hij alle majors mag gooien en alleen maar kan stijgen. Zal lachen zijn. En hoewel Smith geweldig gooit geef ik Aspinall een goede kans. Beiden in staat wereldkampioen te worden op deze manier

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Mooi voorprogramma op de echte clash zo.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2225 stemmen

Zul je zien dat dat gigantische anticlimax wordt. Kan eigenlijk niet maar goed.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Aspinall net als MvG verliezend finalist van het jeugd WK. Tegen Hopp, dan maakt Aspinall ineens reuze stappen zeg.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Daar zakt Aspinall toch wat weg.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Langzaamaan heeft Smith het dan toch voor elkaar gekregen.

Overmorgen tegen Van Gerwen, dan heb je alsnog een hele interessante finale.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2225 stemmen

happie schreef:

Daar zakt Aspinall toch wat weg.

Tegen 119 gemiddeld in de 8e set is ook niet aan te spelen natuurlijk. En al die pijnlijke snoeiharde finishes die Smith gooit.

Al van te voren voorspeld in mijn bracket, Smith wordt wereldkampioen. Niemand in mn omgeving wou het horen helaas.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

stephan-0115 schreef:

(quote)

Tegen 119 gemiddeld in de 8e set is ook niet aan te spelen natuurlijk. En al die pijnlijke snoeiharde finishes die Smith gooit.

Al van te voren voorspeld in mijn bracket, Smith wordt wereldkampioen. Niemand in mn omgeving wou het horen helaas.

Oh ik had je ook wel geloofd hoor. Smith heeft een uitstekend jaar. Vorig jaar al sterk tegen Cross. Had hij misschien moeten winnen. Nu staat ie top 6, dat gaat zeker top 3 worden in 2019.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2225 stemmen

Michael Smith heeft echt gigantische stappen gemaakt dit jaar. Premier League-finale, vooral mentaal veel sterker, hij moet alleen nog een major winnen. En hij heeft het er de hele tijd over hoe mooi deze WK-titel zal zijn met bruiloft in vooruitzicht, en dat is ook prachtig streven.

Haalt hij deze alleen niet, wint hij volgend jaar sowieso wel een major.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stephan-0115 schreef:

Zul je zien dat dat gigantische anticlimax wordt. Kan eigenlijk niet maar goed.

Voorlopig is het nog echt genieten. Moordend tempo en een hoog niveau.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2225 stemmen

Nu alleen hopen dat Van Gerwen niet te snel wegloopt, anders wordt het weer eenzijdig. Gary moet de volgende set zien af te pakken.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

stephan-0115 schreef:

Nu alleen hopen dat Van Gerwen niet te snel wegloopt, anders wordt het weer eenzijdig. Gary moet de volgende set zien af te pakken.

3-0...

Mooie demonstratie, maar van Gerwen wel echt een maatje te groot. Hij wint als er niks geks gaat gebeuren gewoon het WK. Haalt een goed en constant niveau dit WK.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Het is ook niet dat Anderson slecht gooit. Het is er woon niet goed genoeg MvG is fenomenaal.

The Oceanic Six

• 60513 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, die Anderson loopt nu bij 4-0 ook zo het podium af met zo'n blik van ''wat overkomt mij hier nu weer?''

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.