- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Benito vd Pas heeft vanavond ook niet over geluk te klagen zeg. Maar wel mooi, hoop dat hij het haalt.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Beste kansen op 3-0 voor, maar dan is het weer 2-1. Geeft hij het weg.
Geen beste pot nee. Wel boeiend.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dit wordt een 2-0 and you fucked it up.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Niet goed, wel leuk. Vd Pas sleept hem nog effe eruit.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Jinxen werkt gelukkig nog. Paar mooie finishes, maar zo maak je geen kans tegen Dolan.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Wat een verademing qua niveau zeg, nu met Dobey v Anderson.
Gooi hem er maar uit, Chris.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Lekker potje tussen Anderson en Dobey. Ik ken die Dobey niet zo, maar die kan echt wel goed darten zeg. Nu 3-2 voor, benieuwd of hij Anderson toch kan verslaan nog.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Anderson gaat dit nog gewoon winnen, maar Dobey vestigt z'n naam hier wel even.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Anderson haalt het dan toch nog. Wát een wedstrijd. Wel een beetje een lullig einde, doordat Dobey een paar keer wat vreemds deed.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Anderson is de koning van de derde dart, maar krijgt de zege hier wel cadeau.
Er lijkt me maar één iemand in staat om hem te stoppen, maar dat niveau moet Mike nog wel even zien te halen.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Wat een geweldige wedstrijd was me dit.. Dobey de hele wedstrijd 3 foutjes door spanning:
Bij 2-2 in de zevende set mist hij eerst 3 darts om op 3-2 te komen waardoor Anderson mag gooien voor de wedstrijd. Vervolgens vergeet hij in te stappen in de leg van Anderson als die 60 gooit door zelf 43 te gooien en ten slotte, als Anderson 3 matchdarts heeft gemist, gooit hij per ongeluk 15 i.p.v. 10 voor 1 kans op D16.
Vooral die laatste is een gigantische fout. Die moet je gewoon hoog in de 10 mikken, want als je 6 gooit houd je D18 over, bij 15 niks.. Zonde, had het hem gegund, maar Anderson zeker ook geweldig gespeeld
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Anderson is de koning van de derde dart, maar krijgt de zege hier wel cadeau.
Er lijkt me maar één iemand in staat om hem te stoppen, maar dat niveau moet Mike nog wel even zien te halen.
Oneens dat Anderson hem cadeau krijgt. Werd tot het uiterste gepusht door Dobey, komt terug van 0-2 en 2-3, als Dobey geweldig gooit pakt hij de broodnodige legs toch maar om op 3-3 te komen en uiteindelijk maakt Dobey 1 fout en hij weet het direct genadeloos af te straffen. Dat is wereldklasse en maakt in zulke wedstrijden het verschil.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Dat zeg ik ook in m'n eerste zin. Tegen Gary mag je geen fout maken, want hij straft alles af.
En in de laatste set krijgt hij het toch echt cadeau. Drie darts op dubbel oke, maar groot getal missen mag op dit niveau gewoon niet. Geluk dwing je af, laat ik het zo zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Dat zeg ik ook in m'n eerste zin. Tegen Gary mag je geen fout maken, want hij straft alles af.
En in de laatste set krijgt hij het toch echt cadeau. Drie darts op dubbel oke, maar groot getal missen mag op dit niveau gewoon niet. Geluk dwing je af, laat ik het zo zeggen.
Ik vind Anderson wel vaak een trage starter. Had ook zo maar 3-0 kunnen staan en dan was hij al bijna eruit gevlogen. Maar hij is wel een extreem goede finisher. Maakt zelden een fout.
Iedereen hoopt toch gewoon op Anderson-van Gerwen later dit toernooi? Dat moet fantastisch worden.
Al heeft van Gerwen met Lewis nu ook een taaie.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Van Gerwen - Anderson is een klassieker in wording. Nu al. Moet eigenlijk standaard de finale zijn maar omdat Anderson niet alles gooit vaak de halve finale. Zo jammer.
The Oceanic Six
-
- 60513 berichten
- 4107 stemmen
Van Gerwen maakt het spannend. Gooit na een lekkere start nu beroerd. Had 3-0 kunnen staan, zal misschien wel nu 2-2 worden.
En ik wilde nog wel mijn bed in gaan om te slapen... 
edit: en dan verpulvert van Gerwen weer effe Lewis en is het toch 3-1.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Heeft Van Gerwen het hele toernooi al een handje van. In plaats van te killen mist hij er ineens 5 of 6, geeft daarmee de tegenstander een set cadeau, die begint erin te geloven en Van Gerwen moet alle zeilen bijzetten de voorsprong te behouden, wat hij ook wel doet.
Dat is het verschil met Van Gerwen in z'n wonderjaren en 2018, hij houdt de tegenstander in leven en die weet hem dan te verslaan. Hij moet die wedstrijden weer gaan killen.
j0enne
-
- 9610 berichten
- 3787 stemmen
Petersen indrukwekkend dit WK, zeer verrassend.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Inderdaad de African Warrior. Geef hem maar een PL ticket.
Alhoewel Aspinall wel beter is gaan gooien nu, die begon net als Alcinas gisteren.
Michael van Gerwen gooit gewoon een prima toernooi. Ook in zijn wonderjaren miste hij zat dubbels. Toen had hij net als gisteren altijd een versnelling in petto. Spelers staan beter tegen hem te spelen. Misschien is het dit jaar wel beter dat hij de PCF en GSoD niet heeft gewonnen.
Van de Pas gaat vanmiddag niet winnen denk ik. Dolan is echt in het toernooi gaan groeien en van de Pas heeft dat nog niet.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Ik vind Anderson wel vaak een trage starter. Had ook zo maar 3-0 kunnen staan en dan was hij al bijna eruit gevlogen. Maar hij is wel een extreem goede finisher. Maakt zelden een fout.
Iedereen hoopt toch gewoon op Anderson-van Gerwen later dit toernooi? Dat moet fantastisch worden.
Al heeft van Gerwen met Lewis nu ook een taaie.
Anderson is niet zo'n extreem goede finisher hoor. Hij verschaft zich genoeg tijd door zijn hoge scores, maar toch laat hij genoeg liggen. Zit meestal onder de 40.
Ik weet niet of Anderson - MvG dit jaar garant gaat staan voor succes. Iedere pijl doet pijn bij Anderson, dat gaat in de volgende ronde tegen chizzy/Lewis in een best of 9 niet beter worden. Dit langere format in de komende twee rondes gaat hem opbreken met zijn rugklachten.
j0enne
-
- 9610 berichten
- 3787 stemmen
James Wade, heerlijk. 
Blijft een enorme kwal.
happie
-
- 6254 berichten
- 426 stemmen
Ja de reactie van Wade was echt zwak. Halve finale is wel een zekerheid voor van Gerwen. Die Joyce heeft leuk gepresteerd, maar zijn stats houden niet over.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Het kan toch niet anders dat MVG kampioen wordt, zou je zeggen. Cross heeft het ook lastig.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Zo, die eendagsvlieg kan ook weer de vergetelheid in.
Joy4ever
-
- 4627 berichten
- 1850 stemmen
Toffe darter die Humphries. Ik vond hem de vorige ronde ook al erg goed gooien.
stephan-0115
-
- 1358 berichten
- 2225 stemmen
Wat wel weer jammer is dat mocht Anderson in de halve finale sneuvelen tegen MVG hij op plek 4 blijft steken m.b.t. de Order of Merit en dat sowieso The Masters ze elkaar weer in de halve finale treffen. Blijft eeuwig zonde.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik vind Anderson wel vaak een trage starter..
Vandaag even niet

IH88
-
- 9765 berichten
- 3190 stemmen
Wat een zenuwenlijer is die Chisnall. Ik heb hem vaak zien darten, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Kan geweldig darten, maar wat er allemaal in z'n hoofd omgaat…
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.