• 16.103 nieuwsartikelen
  • 179.413 films
  • 12.312 series
  • 34.166 seizoenen
  • 650.140 acteurs
  • 199.404 gebruikers
  • 9.400.637 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

kos

• 46725 berichten
  • 8879 stemmen

Wat een heerlijke runs van Chloe Kim en Shaun White zeg.

Ge-wel-dig om te zien.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Ik vond persoonlijk de run van Hirano nog iets toffer om te zien (maar ik heb er dan ook totaal geen verstand van).

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

eRCee schreef:

Haha, je kan ook overdrijven. Jantje Blokhuijs zit op de wip, terecht, maar over Koene Koen bestaat natuurlijk geen discussie.

Reëel gezien was de 5 van Blokkie anders wel wat beter dan de 1500 van KV... Bovendien is die laatste altijd een liability, zou me niks verbazen als-ie zich vannacht heeft laten vollopen. Mist topsportmentaliteit, dat kan je in een team zuur opbreken.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Tsja, beide ritten waren op zich niet heel sterk zou ik zeggen. Alleen viel het bij Blokhuijsen mee gezien zijn eerdere vormpeil en bij Verweij tegen.

Vergeet niet dat bij de ploegenachtervolging waarbij Nederland zich plaatste, Blokhuijsen duidelijk de zwakste was en nauwelijks kopwerk heeft gedaan. Die rit werd eigenlijk gereden door Verweij en Kramer.

Je andere opmerkingen neem ik even niet serieus. Hopelijk pakt Koen goud in de ploegenachtervolging en op de massastart om je schaamteloze scepsis te logenstraffen.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

eRCee schreef:

Tsja, beide ritten waren op zich niet heel sterk zou ik zeggen.

Blokhuijsen reed op een laaglandbaan slechts 3 tellen langzamer dan zijn PR. Ik denk dat bij jou en anderen de verwachtingen gewoon te hoog lagen.