- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
OK dan vergeef ik ze het gepruts van eerder vandaag.
Maar te kiezen voor een clownesk dronken carnavalsduo op een van bierkratten opgebouwd podium ipv de laatste, wat was het, zeven (!) springers in de schansspringfinale van de Olympische Spelen is onvergeeflijk.
gauke
-
- 9852 berichten
- 13069 stemmen
Abonnees van Ziggo kunnen gedurende de Olympische spelen kijken naar 5 Eurosportkanalen, met Nederlands of Engels commentaar.
Ajax&Filmfreak
-
- 3384 berichten
- 3747 stemmen
Of Amerikaans bij bijv. Ijshockey.....
Wel blij mee die 5 eurosport kanalen.
Hoef ik niet naar dat duffe schaatsen ipv bijv. Skeleton, Rodelen, SuperG en Ijshockey te kijken

Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Ik zie de Nederlanders liever in rood-wit-blauw rijden dan in dat laffe kleurtje oranje. Welk goed bij zijn hoofd zijnde mens gaat nou in oranje kleren rondlopen? Alleen Nederlandse sportverdwaasden, Hara Krishna aanhangers en Amerikaanse criminelen doen dat.
Jammer alleen dat het blauw van die shorttrackpakken veel te donker is, anders was het een prima pak geweest.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Shorttrack is wel de sport van de mooie namen. Yara van Kerkhof en Sjinkie Knegt kennen we natuurlijk al, maar de man die luistert naar de naam Semen Elistratov valt niet te overtreffen.
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Met alle respect eRCee, maar dat vind ik dan weer net een doorsnee naam. Misschien dat ik te veel naar schaken kijk, maar al die Russen die "ov" heten ken ik nu wel. Net als al die Nederlanders die "van" als tussenvoegsel hebben.
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Is dat de vertaling van zijn naam? Nou, dan heeft hij twee gaten gemist.
Onderhond
-
- 87625 berichten
- 12896 stemmen
Is dat de vertaling van zijn naam? Nou, dan heeft hij twee gaten gemist.
Dat was een redelijk loze zaadactie inderdaad.
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
OK, Semen = Zaad. Mijn dag van leren is weer niet nutteloos gebleken. Dank.
kos
-
- 46725 berichten
- 8879 stemmen
Abonnees van Ziggo kunnen gedurende de Olympische spelen kijken naar 5 Eurosportkanalen, met Nederlands of Engels commentaar.
Die tip kreeg ik gister ook gelukkig.
Heerlijk om alle andere, wel leuke, wintersporten te bekijken 
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Zijn er nog andere sporten dan het goddelijke schaatsen en het onaardse doch eervolle shorttrack? Of bedoel je dat je naar de beeldvervuiling als ijshockey, alpineskiën, roddelen of curling wilt gaan kijken? Ja, ieder zijn smaak natuurlijk, begrijp me niet verkeerd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4557 stemmen
Heerlijk net curling gekeken. Met zacht fluweel Brits commentaar. Al had ik toch soms het idee dat ik Jiskefet keek met hun English Sport.
Verder zijn rodelen, bobsleeën, biathlon en alpineskiën wel sporten waar ik graag naar kijk.
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Ja, stiekem is curling ook wel een leuke sport. Echt een guilty pleasure van mij. Spannend en toch lekker relaxed om te zien. Mag ik graag volgen.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
Curling is samen met biatlon de leukste kijksport van de Winterspelen. Het nieuwe gemengd dubbel onderdeel vind ik een succes, vanwege het minder aantal stenen per end (en de twee stenen die al direct geplaatst worden).
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4274 stemmen
Ik heb vanmiddag in ieder geval met veel plezier naar biathlon gekeken, dus dat wordt mijn to go sport als er geen schaatsen op is. Bijzonder leuke kijksport. Al kijk ik nu gewoon naar het marathonschaatsen in het Olympisch Stadion. In Amsterdam dan...
kos
-
- 46725 berichten
- 8879 stemmen
Zijn er nog andere sporten dan het goddelijke schaatsen en het onaardse doch eervolle shorttrack? Of bedoel je dat je naar de beeldvervuiling als ijshockey, alpineskiën, roddelen of curling wilt gaan kijken? Ja, ieder zijn smaak natuurlijk, begrijp me niet verkeerd.
Bwahah, succes met die onzin.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, geen sweeeeep... Bobby is duidelijk niet OK.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Heerlijk ritje van Lee vs. Swings. Waarvoor zal het zijn, plekje vier ofzo? Zo zie je maar weer, schaatsen is wél een mooie kijksport (op de OS althans).
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Dat is het risico met marathonschaatsers die dit soort afstanden er een beetje bij doen. Jammer.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Analisten-duo Ritsma-Wennemars is erg fijn. Wennemars voor het enthousiasme en Ritsma voor de relativering en de technische achtergronden (de schaatsen van Bob de Vries maakten teveel torsie in de bochten, kijk, dat wil ik horen).
Gisteravond ook even het avondprogramma (Schut-Veldkamp) geprobeerd, maar dat vond ik dan weer helemaal niks aan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oei oei oei Blokkie...
Maar wat een finish van Michael 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Die tip kreeg ik gister ook gelukkig.
Heerlijk om alle andere, wel leuke, wintersporten te bekijken
Ik vermoed als wij Nederlanders goed in die ''andere, wel leuke sporten'' waren en niet in schaatsen, dat jij het schaatsen weer heel interessant had gevonden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tijd voor Flowers... tot dusverre hoeft Sventastic zich over de tijden geen zorgen te maken.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Zij onze vriendelijke meneer de commentator nou serieus dat de schaatsers die blauwe streep natuurlijk niet kunnen zien?
Jan kwam de bekende hamer tegen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Sventastic 6.08 schrijf maar vast op.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.