- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4557 stemmen
Ik neem aan dat ook otherfool zit te genieten van die snowboarders 
Daar heb ik dus ook echt niks mee. Het ziet er allemaal zo amateuristisch uit, wat flips, wat gekut op die stangen waar ze niet seconden lang over heen glijden en de helft valt gewoon. Liever dan kunstschaatsen. langlaufen vanochtend, skispringen.
En laat de NOS lekker die journaals op andere zenders doen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik moet altijd denken aan die stoners 4 jaar terug bij Henry Schut aan tafel. Alsof ze op schoolreisje waren. Hadden er niks van gebakken maar ach de apres-ski was goed bevallen.
Pecore
-
- 923 berichten
- 1691 stemmen
Het shorttrack wordt weer ondraaglijk spannend. Sjinkie had er zomaar in de eerste heat uit kunnen liggen.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Tegenvallende OS tot nu toe, nog geen enkele gouden plak.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat shorttrack is ook niet te volgen. De Laat ook maar toegevoegd aan de finale. Wordt lekker druk.
2 minuten schaatsen, 10 minuten jury-overleg...
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4557 stemmen
Ik vind die pakjes van de Nederlanders ook niet genoeg eruit springen, echt makkelijk kijken is het niet nee. Maar goed, als er één plek is waar je goud moet pakken is het wel Zuid-Korea in die sport, zoals Geesink kampioen in Tokyo werd.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oefff!!! Amai...
Wordt Carlijn hier al meteen de sensatie van de Spelen?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik vind die pakjes van de Nederlanders ook niet genoeg eruit springen
Snap de logica ook niet echt om niet in het oranje te rijden...
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4557 stemmen
Zo'n Blondin hoe die schaatst, dat lijkt ook echt nergens op.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nounounou 
Wie hier een uur geleden 1 euro op in had gezet is nu miljonair...
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4557 stemmen
Die schaatste me echt te verstijfd rond, zag er nergens soepel uit.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bij haar denk ik altijd: mentale kwestie.
Nou de Spicht nog...
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Dit gaat ook precies tegelijkertijd. Sjinkie ondertussen ook van start gegaan.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Nou, dat is lekker beginnen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gaat TeamNL dan weer net zo pieken als 4 jaar terug? Wat een uitslag dit...
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Zo Knegt ook een mooi begin, geen goud maar dit is ook lekker in zo'n loterijsport.
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4557 stemmen
Loterijsport ja, maar als je de uitslagen kijkt zijn het wel altijd de groten die in de medailles komen. Blijkbaar rijden die slim genoeg om niet in het gedrang te raken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4557 stemmen
https://www.pyeongchang2018.com/en/game-time/results/OWG2018/en/general/medal-standings.htm
Wij staan bóvenaan, wíj staan bovenaan!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Heldige race van de dames.
eRCee
-
- 13449 berichten
- 1981 stemmen
Heerlijke sport, dat schaatsen. Ik vind eigenlijk dat er meer afstanden moeten komen.
Teunnis
-
- 769 berichten
- 519 stemmen
We gaan gewoon weer lekker twee weken swiepen 
mjk87 (moderator films)
-
- 14602 berichten
- 4557 stemmen
We gaan gewoon weer lekker twee weken swiepen
De sweeps op de 5km vrouwen en 10km zijn ons al afgenomen 
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4273 stemmen
Vorige keer beginnen met drie keer goud op de 5km mannen. Nu op de 3km vrouwen. Ik teken voor dat scenario wat toen volgde.
Toch bijzonder dat op een afstand waarbij in 1 seizoen zoveel verschillende winnaars zijn geweest, toch de Nederlanders zo komen boven drijven. En dan net op 1 eentje die zowel in internationale- als nationale wedstrijden haast nog nooit heeft gewonnen. Dat is pieken!
Graaf Machine
-
- 9909 berichten
- 1438 stemmen
Loterijsport ja, maar als je de uitslagen kijkt zijn het wel altijd de groten die in de medailles komen. Blijkbaar rijden die slim genoeg om niet in het gedrang te raken.
Dat is zeker vaak het geval. De meest kansrijke lootjes worden altijd aan de besten uitgedeeld.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat kan ook alleen de NOS zijn... eerst niet het shorttrack en het schaatsen op 2 zenders uitzenden en nu middenin de finale afhaken bij het schansspringen. Euh ja onze zendtijd zit erop, het is tijd voor Sterren Zingen in het Water ofzo.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25174 stemmen
En ook niet op de NOS website volgens mij. Dat is wel echt een kwalijke zaak.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En dan krijg je een stel bezopen debielen te zien met Het feest kan beginnen want wij zijn binnen
Wát een aanfluiting.
Duitsland nu wel TeamNL voorbij op de medaillespiegel. Leuk ook die medaille voor de Noorse snor.
Ataloona
-
- 734 berichten
- 4273 stemmen
Eurosport heeft de rechten. NOS mag wel - op drie sporten na - volledig uitzenden, maar mag niet online streamen (lees: meerdere sporten tegelijk via de website laten zien). Ik heb ze alleen niet over beperkte uitzendtijd gehoord, dus dat ligt toch echt aan henzelf. Als je dan toch soort van samenwerkt met Eurosport, doe dan als publieke omroep zijnde gewoon een melding dat het shorttrack te zien is op Eurosport (die zonden het volledig live uit op de open zender) als je kiest voor het langebaanschaatsen. Slecht gedoe. Ook dat amateurisme met het geluid was nogal bijzonder.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.