• 16.103 nieuwsartikelen
  • 179.414 films
  • 12.312 series
  • 34.166 seizoenen
  • 650.140 acteurs
  • 199.405 gebruikers
  • 9.400.687 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

otherfool schreef:

Heerlijk hoe Denis daar eventjes KV vernedert

Sorry maar als Thomas Krol dezelfde wisselfout had gemaakt dan was hij gediskwalificeerd. Maar het toernooi wordt gehouden in de dictatoriale schoften/bandietenstaat Rusland, dus moet de heer Joeskov ontzien worden.

Fillumon

• 2240 berichten
  • 0 stemmen

Ik ken de regels niet precies, maar toen ik het zag dacht ik : diskwalificatie Joeskov ! Krol leek te moeten inhouden, maar misschien heb ik het verkeerd....

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

gauke schreef:

(quote)

Sorry maar als Thomas Krol dezelfde wisselfout had gemaakt dan was hij gediskwalificeerd. Maar het toernooi wordt gehouden in de dictatoriale schoften/bandietenstaat Rusland, dus moet de heer Joeskov ontzien worden.

als is verbrandde turlf.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Vond dat niet zo belangwekkend, Denis had best teruggezet mogen worden, maar dat hij verreweg de beste tijd reed deed me goed. Nog altijd onduidelijk of-ie volgende maand mag rijden trouwens...

Esmeetje is en blijft mijn toppertje bij de dames op de OS, heerlijk die onbevangenheid!

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Lekker hoor, zo'n massastart. Past prima op de kermis, naast de botsautootjes en het spookhuis. Wat het te zoeken heeft op een EK afstanden ontgaat me.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Circusnummer inderdaad. Met bijpassende clowneske taferelen met rondeborden, belletjes en een winnaar die er na de finish achterkomt dat hij niet heeft gewonnen. Of misschien toch wel.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Ze hebben met z'n allen een rondje te veel geschaatst. Bespottelijk.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Mooi, hij heeft nog twee wereldrecords te herstellen.

En verder: laat hij maar verslagen worden tijdens zijn actieve carriere. Dat vind ik altijd mooi, een kampioen die verslagen wordt, die het laatste uit zijn carriere gehaald heeft.

 Sven Kramer blijft na dit seizoen nog

zeker twee jaar schaatsen.De meervoudig

olympisch,wereld- en Europees kampioen

heeft zijn contract bij Lotto-Jumbo

verlengd.

"Ik vind eigenlijk niks leuker.En het

gaat ook nog altijd heel erg goed.Ik

zit in een leuke ploeg.Dus ik zie geen

reden om te stoppen",aldus Kramer (31).

Zelfs een optreden op de Winterspelen

van 2022 sluit de Fries niet uit."Zeg

nooit nooit.Maar op dit moment is dat

nog een brug te ver." Ook als hij over

twee jaar stopt,zal Kramer bij de ploeg

betrokken blijven.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Tijdje terug postte ik iets van een verwachting voor de Olympische Spelen, qua medailles. Dat ga ik straks vlak voor de OS nog maar eens doen, want ik was Sjinkie Knegt vergeten. Ook hij is een gedegen medaillekandidaat natuurlijk.

Doet het nu erg goed op de EK.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Knegt is echt goed. Maar ja, shorttrack blijft een loterijachtige sport.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Nou, ik ken de sportliefhebbers hier wel, dus een eenmalige melding volstaat: TATACHESS is weer begonnen.

En voor de kenners: Onze eigenste Giri is NIET met twee remises van start gegaan.

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4557 stemmen

Pff, kan ik eens Federer zien deze week, is het op Eurosport 2.

100 zenders waar ik nooit naar kijk, maar voor Eurosport 2 moet ik een een pakket nemen met nog eens tig zenders die ik niet blief. Wanneer verandert die domme wet nu eens dat ik zelf m'n zenders mag bepalen. Meer dan 20 stuks heb ik niet nodig, daar wil ik nog wel hetzelfde voor blijven betalen ook.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Joeskov en Koelizjnikov niet naar Spelen in Pyeongchang | NOS

Wat een drama, wat een schande! Denk er stevig over als trouwe kijker de 1500 te gaan boycotten

Hup KJELD dan maar.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Fijn, dat zijn direct twee gouden medailles. Kjeld voor de 1000 en Koene Koen voor de 1500!

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Yuskov

De Nederlandse mannen kunnen nu wel flink gaan huishouden op de 1.000 en 1.500 meter. En als je TJ Flowers meetelt ook op de 5 en 10 km.

Kijkend naar de wereldbekerstand van dit jaar en vorig jaar zijn alleen Lorentzen, De Haître, Ihle en Poutala de enige vorm van concurrentie op de 1.000 meter. Daarvan verwacht ik dat alleen Lorentzen in de buurt kan blijven van Nuis/Verbij/Verweij.

Op de 1.500 meter zullen Mantia en Pedersen met Roest mogen gaan strijden om brons. EDIT: en de 18-jarige thuisrijder Kim Min-seok zou kunnen stunten (met hoogstens brons).

IH88

• 9763 berichten
  • 3190 stemmen

Het was wel heel pijnlijk om Nadal zo af te zien gaan. Je kon de pijn bij iedere opslagbeurt van z'n gezicht afscheppen. Het wordt Federer zo wel heel makkelijk gemaakt.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Federer leek een redelijk moeilijke loting te hebben. Onderweg naar de finale enkel de #29 en #19 tegengekomen en in de finale mogelijk ook een ongeplaatste tegenstander.

gauke

• 9852 berichten
  • 13069 stemmen

otherfool schreef:

Joeskov en Koelizjnikov niet naar Spelen in Pyeongchang | NOS

Wat een drama, wat een schande! Denk er stevig over als trouwe kijker de 1500 te gaan boycotten

Hup KJELD dan maar.

Het is te hopen dat het IOC nu voet bij stuk houdt en geen marionet van het kremlin blijkt te zijn.

Een echte schande is wat zich vier jaar geleden op de Russische olympische spelen heeft afgespeeld

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Wat heeft Joeskov daarmee te maken? Die jongen is nooit ergens op gepakt, wordt zelfs in geen enkel rapport genoemd, maar rookte als tiener eens een jointje (waar hij nb al 4 jaar (!!!) voor gestraft is! Sinds wanneer mag je 2x iemand straffen, en dan ook nog voor zo'n 'misdrijf'). En dat gaat hem nu 10 jaar later een zekere gouden plak kosten.

Echt een grove, grove schande, misselijkmakend, getverdemme. Eigenlijk zou de rest van het veld de 1500 meter moeten boycotten, zij zullen immers voor altijd weten dat de uitslag nooit de echte zal zijn.

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4557 stemmen

Teunnis schreef:

Federer leek een redelijk moeilijke loting te hebben. Onderweg naar de finale enkel de #29 en #19 tegengekomen en in de finale mogelijk ook een ongeplaatste tegenstander.

Nee toch? Angstgegners en favorieten pas in de halve finale op z’n vroegst. Vond dat zijn loting erg meeviel, zeker vergeleken met vorig jaar of de loting van Djokovic dit jaar.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Wozniacki wint eindelijk haar Grand Slam. Leuk, toch een persoonlijk favorietje binnen het vrouwentennis. Schijnt een enorm trainingsbeest te zijn die marathons loopt e.d. Na zes jaar ook weer de nieuwe nr. 1 van de wereld, knap.

TornadoEF5

• 5617 berichten
  • 1735 stemmen

Halep mag toch ook wel eens haar slam beginnen winnen.

mjk87 schreef:

(quote)

Nee toch? Angstgegners en favorieten pas in de halve finale op z’n vroegst. Vond dat zijn loting erg meeviel, zeker vergeleken met vorig jaar of de loting van Djokovic dit jaar.

Djokovic is zwaar gezakt op de ranglijst, dus bij hem is het normaal dat hij een ongunstige loting kreeg. Veel favorieten die Federer zou tegenkomen zoals Del Potro of Goffin waren vroegtijdig uitgeschakeld. Fognini of talent De Minaur werden bijvoorbeeld ook uitgeschakeld. En verrassing Chung schakelde zowel Zverev als Djokovic uit. Natuurlijk zou een goede Federer wel van allen moeten winnen hebben, zeker omdat we de beste Djokovic nog niet gezien hebben, maar bij hem heb ik er wel goede hoop op dat hij zijn topvorm later te pakken krijgt. Bij Andy Murray ziet het er niet goed uit. Voor hem zou het wel einde carrière kunnen zijn. Ik denk niet dat hij nog terug naar zijn vorig niveau zal toegroeien. En die mag vrijwel zeker een kruis over 2018 maken (zou ook niet meer in actie komen tot het grasseizoen).

kos

• 46725 berichten
  • 8879 stemmen

Toch weer zin in de superbowl volgende week, al is het een beetje voorspelbaar wie er gaat winnen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Toch weer zin in de superbowl volgende week, al is het een beetje voorspelbaar wie er gaat winnen.

Ik vermoed een van die twee ploegen die tussen alle reclames en momenten dat ze stilstaan de beste is?

Mijn hemel wat is American football afschuwelijk kut om naar te kijken. Heb de Superbowl nooit langer dan 20 minuten vol kunnen houden.

kos

• 46725 berichten
  • 8879 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vermoed een van die twee ploegen die tussen alle reclames en momenten dat ze stilstaan de beste is?

Mijn hemel wat is American football afschuwelijk kut om naar te kijken. Heb de Superbowl nooit langer dan 20 minuten vol kunnen houden.

mwa, sinds een paar jaar mag ik heel graag NFL kijken. Geweldige sport.

Vergelijken met bvb schaatsen of darts of dergelijke onzin.

Super ingewikkeld ook. Hoeveel plays er wel niet zijn en verschillende trainers voor elk facet van het spel. Prachtig. Als je als speler zo'n heel playbook uit je kop moet kennen is nogal wat.

Ja het ligt wel stil, net als bvb honkbal, maar daar vind ik het irritanter. Maar evengoed nog steeds een heel fijne kijksport.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Eigenlijk wel maf.

Federer haalt de finale van The Australian Open, een gigantische prestatie voor een man van 36 jaar oud, en hier geen woord daarover? Alsof het gewoon een normale ontwikkeling is.

Ik ben echt helemaal geschokt over de wederopstanding van die gigant, die vorig jaar in ditzelfde toernooi begon. De meest legendarische der legendarische spelers. Hopelijik wint hij, dat zou heerlijk zijn.

eRCee

• 13449 berichten
  • 1981 stemmen

Tis natuurlijk mooi, maar ik had bij aanvang van het toernooi eigenlijk niks anders verwacht. Misschien daarom.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Gaan we toch een vijfde set krijgen. Wie had dat gedacht na die eerste eenzijdige 6 - 2. Beide spelen niet echt groots, zowaar was de vrouwen finale leuker om te zien.

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4557 stemmen

In ieder geval wel spannend nog geworden, geen grootse finale zoals vorig jaar. Maar wat een EINDBAAS.

Wordt nog lastig de nummer 1-positie te krijgen met veel te verliezen punten komende periode, pas na het gravelseizoen als Nadal daar eventueel faalt of geblesseerd nog is en Nadal zijn punten gaat verliezen.

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Als Nadal niet in Acapulco speelt/wint is Federer de nummer 1. Maar die positie zal die weer verliezen als hij Indian Wells/Miami niet beiden pakt.

Maar een niet heel hoogstaande finale. Wel een verdiende winnaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.