• 16.103 nieuwsartikelen
  • 179.418 films
  • 12.314 series
  • 34.168 seizoenen
  • 650.143 acteurs
  • 199.406 gebruikers
  • 9.400.866 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Vincent stond puik te gooien!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Lekker hoor Vinny! Chizzy dus ook niet naar de Premier League. Taylor, Chizzy, Klaasen, Huybrechts en Wade niet... wie wel?

#RobCrossPremierLeague

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Lekker hoor Vinny! Chizzy dus ook niet naar de Premier League. Taylor, Chizzy, Klaasen, Huybrechts en Wade niet... wie wel?

Cross? De coming man van het darts.

Beetje verfrissing van de PL of Darts is ook wel eens leuk. Zolang ze Barney maar gewoon wel erbij houden.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Beetje verfrissing van de PL of Darts is ook wel eens leuk. Zolang ze Barney maar gewoon wel erbij houden.

Moet wel Cross zijn want anders komt Engeland er wel erg bekaaid van af. Ik zie eigenlijk alleen Lewis (als die iets presteert op het WK), Cross en Norris als serieuze Engelse opties. of gaan Ian White en Michael Smith ons nog verrassen?

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Barney is strontvervelend. Oogt ook zo flets op het podium tegenwoordig, die lijkt er geen plezier in te hebben. Enige wat verbetert is, is zijn interview skills. Ik heb ontzettend genoten van die partij van Wattimena. Ik liep thuis gewoon mee te stuiteren van de adrelanine. Leukste pot tot nu toe. Die camera's konden het amper bijhouden

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Barney krijgt op zeker een wildcard van Sky. De Barney Army is nog steeds erg sterk vertegenwoordigd, zeker als ze weer naar Ahoy komen.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Barney lijkt me ook wel een wildcard te krijgen. In één jaar en Taylor niet in de PL en RvB lijkt me teveel van het goede.

Barney, MvG, Wright, Anderson en toch ook Lewis (Als hij aardig ver komt en vanwege zijn nationaliteit). De overige 5 spots zullen sowieso ingevuld worden door Gurney, Suljovic, Cross, Whitlock of Price en Smith/Norris/Beaton gok ik.

Wel een goede eerste ronde voor Nederland. Dekker, die Klaassen verslaat en Kist die met een uitstekend gemiddelde verliest van MvG. Van de Voort en Wattimena, die het uitstekend gedaan hebben. Benito van de Pas was wel te verwachten, dat hij het niet ging halen, die heeft me toch een matig jaar.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Trouwens Paul Lim Verslaat Webster met een prima gemiddelde. Vermoedelijk ook de laatste upset, die we gaan krijgen, in de eerste ronde.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Team Clafis tekent protest aan tegen matrix KNSB | NOS

Zal denk ik gaan om die 3e plek op de 5K? Ik vind het iig erg vreemd dat die helemaal onderaan bungelt, terwijl dat me de grootste (enige?) kans op een sweep lijkt in (effe oefenen) Pyeongchang...

Hoe dan ook gaat het OKT weer een bijzonder smakelijk voorgerechtje worden.

mjk87 (moderator films)

• 14602 berichten
  • 4557 stemmen

Enfin, vanavond wordt Dumoulin Sportman van het Jaar. Alles minder dan met 99% van de stemmen (die we niet te zien krijgen?) zou al absurd zijn. Of mensen vertrouwen geen één wielrenner meer.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

mjk87 schreef:

Enfin, vanavond wordt Dumoulin Sportman van het Jaar. Alles minder dan met 99% van de stemmen (die we niet te zien krijgen?) zou al absurd zijn. Of mensen vertrouwen geen één wielrenner meer.

Ik zou ook niet op een wielrenner stemmen, dan weet je bijna zeker dat je over 10 jaar weer een dopingrel krijgt. Onbetrouwbare sport.

Maar hij zal wel winnen.

Belangrijker vanavond is trouwens de wedstrijd van Raymond van Barneveld.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Munch die van Lewis wint. Bizar!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

happie schreef:

Trouwens Paul Lim Verslaat Webster met een prima gemiddelde. Vermoedelijk ook de laatste upset, die we gaan krijgen, in de eerste ronde.

https://i2-prod.walesonline.co.uk/incoming/article11641718.ece/ALTERNATES/s615b/GettyImages-158801190.jpg

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

moviefreak#1 schreef:

(quote)

(afbeelding)

Had ik niet verwacht meer. Lewis is niet in vorm, maar zo erg had ik niet verwacht. Stond ook gewoon 1-0 in sets en 2-0 in legs voor. Ook zijn PL deelname in gevaar. Ben wel benieuwd hoe ze dit allemaal gaan doen met die slecht presterende Engelsen. Misschien toch Taylor maar overhalen.

Barney gooide ook een kakstrakke wedstrijd zeg. North heeft hem weinig in de problemen kunnen brengen. Paar kansjes gehad, maar niet benut.

Baggerman

• 10840 berichten
  • 8293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik zou ook niet op een wielrenner stemmen, dan weet je bijna zeker dat je over 10 jaar weer een dopingrel krijgt. Onbetrouwbare sport.

Mmm, volgens mij lijkt dat alleen maar zo omdat er meer wordt gecontroleerd, strenger gestraft en niets onder het tapijt wordt geveegd, zoals bij bijvoorbeeld het voetbal of tennis. Ik kan me een zekere 'Operación Puerto' herinneren, waar ruim vijftig wielrenners aan de schandpaal zijn genageld, terwijl er nog zo'n 200 andere sporters gewoon mee zijn weggekomen, waaronder naar verluidt grote namen uit het tennis, de Formule 1 en het voetbal (Barcelona en Real Madrid).

Ik kan me ook nog een Championsleaguefinale herinneren waarin je eigen clubje volledig van de mat werd gespeeld door een team robots, waarvan ik meteen dacht: 'dit kan nooit!' en waar ik uiteindelijk gelijk bleek te hebben wat betreft mijn onderbuikgevoel. Er staan echter nog steeds maar 4 cups met grote oren in Amsterdam.

rep_robert

• 27523 berichten
  • 4097 stemmen

happie schreef:

(quote)

Had ik niet verwacht meer. Lewis is niet in vorm, maar zo erg had ik niet verwacht. .

Wat is vorm? Hij is WK kampioen geworden in 2 jaren dat het niveau misschien net even wat minder was. Sindsdien breekt hij niet echt veel potten. Er zijn wat spannende potjes geweest, meen me een superspannende en mooie pot tegen MvG te herinneren in 2013 denk ik. Maar het is niet echt zo dat hij constant top staat te speren en vaak finales speelt.

Adrian Lewis - Wikipedia - nl.m.wikipedia.org

De prijzenkast bovenaan zegt genoeg verder.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Prijzenkast en finales staan niet echt alleen maar synoniem voor in vorm zijn. Ik denk dat de top wel wat breder is dan dat. Hij heeft al die jaren ook meer vloertoernooien gewonnen. Dit jaar verliest hij van meer spelers waar hij normaal voor 2017 wel van won. Toen verloor hij voornamelijk van spelers uit de top 10. Het niveau wat Cross de laatste maanden haalt, dat haalde hij voorheen ook. Zijn gemiddeldes zijn dit jaar minder.

Hij heeft wel meer spannende potten, dan alleen tegen een Hollander gespeeld hoor. Alleen al die legendarische pot tegen Taylor GS of darts in 2013 was geniaal.

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Maar hij zal wel winnen.

Belangrijker vanavond is trouwens de wedstrijd van Raymond van Barneveld.

Gelukkig gebruiken darters geen doping: Duitse darters gepakt op doping

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Tuurlijk wordt daar ook gebruikt. Je moet wel heel naief zijn om te denken dat er sporten bestaan waarmee goed geld verdient kan worden maar waarin helemaal geen prestatiebevorderende middelen voorkomen.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

happie schreef:

Die glazen bol moet nog een beetje gepoetst worden vrees ik. Adrian Lewis, Cristo Reyes en Kim Huybrechts danken U voor deze bijdrage

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Reyes is niet geplaatst natuurlijk, dus stiekem geen upset.

Kim Huybrechts was al wel een twijfeltje bij mij, maar ik dacht die Richardson heeft 2x op een wk meegedaan in het verldeden en is totaal geen hoogvlieger. Huybrechts wint dat gewoon normaal gesproken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat is v/d Voort een gigantische baas

Graaf Machine

• 9909 berichten
  • 1438 stemmen

Fijn, volgend jaar Kruijswijk in de Tour. Hij gaat dat niet winnen natuurlijk, maar kan wel smaakmakend zijn, ik vind het wel een renner met passie en lef. Froome zal er ook wel bij zijn, die gaat vast niet geschorst worden, en Dumoulin verwacht ik ook, die moet dat gewoon doen. Dan nog de vaste waarden uit Colombia, Frankrijk en Italië, en dat kan weer een mooi spektakel worden.

Weg met de winter, leve de Tour !

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Werkelijk 1 van de beste demonstratiepotjes die ik ooit zag. Van Gerwen 4-0 en geen enkele leg aan zijn tegenstander gegeven. Gaat nergens over, zo goed.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Buitenaards.

j0enne

• 9610 berichten
  • 3785 stemmen

Wat een briljante pot tussen Michael Smith en Cross.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25174 stemmen

Ja lekker potje hoor, ik zeg allebei naar de Premier League alsjeblieft

Joy4ever

• 4626 berichten
  • 1849 stemmen

Geweldige pot idd! Ik begrijp alleen nog steeds niet hoe Cross heeft kunnen winnen? Smith ramde hem bij vlagen van het bord af. Cross wel een sympathieke vent. Ik had het Smith echter meer gegund.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Verkeerde winnaar.

happie

• 6254 berichten
  • 426 stemmen

Fantastische pot tussen Smith en Cross. Wat zal Smith balen van die 2 matchdarts. Beste partij van het toernooi en dit zal neem ik aan de Engelse inbreng worden in de PL.

Jammer dat er eentje naar huis moet. Als je dan die twee andere partijen ziet, die waren echt van BDO niveau. Ik had Brown en West graag ingeruild voor Smith. Smith dan tegen waarschijnlijk Gurney en Cross een bye.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.