- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Waar is Ajax&Litmanen eigenlijk?
Altijd vol vuur over sport en sportresultaten. Ik mis hem hier even. Alles goed A&L?
Rick18
-
- 232 berichten
- 5299 stemmen
Even de laatste 9 Olympische Spelen nagezocht. Misschien een foutje gemaakt hoor, maar gouden medailles voor Nederland:
1988: 3 van de 10
1992: 1 van de 10
1994: 0 van de 10
1998: 5 van de 10
2002: 3 van de 10
2006: 3 van de 12
2010: 3 van de 12
2014: 8 van de 12
2018: 7 van de 14
Dus pas de laatste twee Olympische Spelen loopt het echt onze kant op. Maar ja, wie kijkt er tegenwoordig nog langer dan twee weken terug in de tijd.
Zou het het ijs zijn 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Altijd vol vuur over sport en sportresultaten. Ik mis hem hier even. Alles goed A&L?
Zal het Stiekem Marc Overmars zijn die achter zijn alias zat?
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
nou nou, nu kan het wel weer he.
Ben altijd wel een beetje in contramine met A&L, maar op sportgebied is het gewoon een toffe gast om het mee oneens te zijn.
Fisico
-
- 10039 berichten
- 5398 stemmen
Ik zal blij zijn dat die OWS achter de rug zijn, kan ik ook weer meepraten over sport 
Mss idem voor A&L? Hij komt toch nog op de site hoor.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ik zal blij zijn dat die OWS achter de rug zijn, kan ik ook weer meepraten over sport 
Mss idem voor A&L? Hij komt toch nog op de site hoor.
Maar Ajax&Litmanen1 is altijd goed gebekt over wat dan ook, en misschien is hij geen schaatsfan, maar ijshockey lijkt me nou echt wel iets voor hem.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Haha, en dan die sportprater van de NOS, die gewoon zegt dat de baan redelijk op Thialf lijkt. Mooi. Goed zo.
Maak die praatjes van Mooie Nils maar lekker belachelijk. Want dat zijn ze.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Maar Ajax&Litmanen1 is altijd goed gebekt over wat dan ook, en misschien is hij geen schaatsfan, maar ijshockey lijkt me nou echt wel iets voor hem.
Ik had deze week niet zoveel zin om over andere sporten te praten nu mijn club in brand staat. Maar ik volg alles wel van de Spelen wat betreft schaatsen. Door corona werk ik vooral thuis, dus een streampje loopt zo.
Wel fijn dat je me hebt gemist, ouwe neanderthaler 
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Ik had deze week niet zoveel zin om over andere sporten te praten nu mijn club in brand staat. Maar ik volg alles wel van de Spelen wat betreft schaatsen. Door corona werk ik vooral thuis, dus een streampje loopt zo.
Graafmachine mist je hier sneller denk ik, dan dat Johan dat zou doen op voetbalmeter. 
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Graafmachine mist je hier sneller denk ik, dan dat Johan dat zou doen op voetbalmeter.
Je kunt pushen wat je wilt, maar ik ga geen woorden meer spenderen dan de woorden die ik gespendeert heb.
Nu even In het Hof bekijken, de meest onbekende schaatster die ik ken.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Had ik overigens al gezegd dat Wüst de grootste ooit is?
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Dat deed Van het Hof nog helemaal niet slecht hoor. Natuurlijk is ze geen Achtereekte of Visser. Ze pakt niet uit het niets een gouden plak, maar ze deed het toch prima.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Overigens sterkte met je club.
Ben zelf een AZ-fan, in hart en nieren, al sinds 1979, maar dat doet er niet toe. Uiteindelijk begrijp je hoeveel een club voor een liefhebber doet, en dan maakt de naam van de club niet zoveel uit.
Ajax komt er wel weer bovenop, even een lullig (no pun intended) momentje.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Allemaal gedoe nu met Irene Schouten op televisie. Maar eigenlijk ben ik gewoon helemaal geen liefhebber meer van haar. Ik zal wel verguisd worden enzo, maar van mij kan die Schouten liever gewoon verliezen.
Ze heeft Wüst proberen omlaag te halen, en van Wüst bijf je gewoon af. Dat zit me diep, merk ik.
Wüst is de grootste ooit.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Schouten is super sympathiek. Dat relletje was gewoon onhandig, anders niks.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Nee, Schouten is niet sympathiek. Ze doet sympahtiek
Dat is iets heel anders.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Sablikova mag van mij ook nog wel een medaille winnen. Wat een erelijst ook.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Sablikova is dan ook wel sympathiek. Een topvrouw.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
En Sablikova doet het ook weer hoor. Of het genoeg is? Maar ze zet gewoon een tijd neer. Klassevrouw.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Schouten, niet mijn favoriet, maar wat een prestatie.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hier zijn geen woorden bijna voor. Wat een ongelofelijke race van Schouten. Wow.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
31.18 eindigen.Dat is wel knap. Een Nationaal record ook.
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Irene Schouten ♥️
Wat een waanzinnige race. Fantastisch.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Ben zelf even heel diep gegaan hoor. Irene, wat een topper.
Die rare Anema weet wel de top in zijn pupillen omhoog te krijgen. Gewoon ook respect voor hoor.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
God, wat een domme trut is die Schouten zeg.
Ja, slacht me om die opmerking, maar tjesus, een grotere doos is nog niet gebouwd hoor.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Overigens sterkte met je club.
Ben zelf een AZ-fan, in hart en nieren, al sinds 1979, maar dat doet er niet toe. Uiteindelijk begrijp je hoeveel een club voor een liefhebber doet, en dan maakt de naam van de club niet zoveel uit.
Ajax komt er wel weer bovenop, even een lullig (no pun intended) momentje.
Sterkte met je club ook echt... je kunt je een hobby natuurlijk ontzettend veel belangrijker maken dan ie daadwerkelijk is. Typerend stukje wat dat betreft.
Het is of erg voor dames die op hun werk ongevraagd zijn geconfronteerd met een exhibitionist of het is erg voor marc overmars zelf die enorm door het slijk is gehaald en zijn baan is verloren vanwege een aantal buitenechtelijke relaties. Verder is deze kwestie voor niemand 'erg' en hoef je mensen die af en toe op de tribune zitten al helemaal geen sterkte te wensen omtrent dit onderwerp.
Graaf Machine
-
- 9791 berichten
- 1412 stemmen
Sterkte met je club ook echt... je kunt je een hobby natuurlijk ontzettend veel belangrijker maken dan ie daadwerkelijk is. Typerend stukje wat dat betreft.
Het is of erg voor dames die op hun werk ongevraagd zijn geconfronteerd met een exhibitionist of het is erg voor marc overmars zelf die enorm door het slijk is gehaald en zijn baan is verloren vanwege een aantal buitenechtelijke relaties. Verder is deze kwestie voor niemand 'erg' en hoef je mensen die af en toe op de tribune zitten al helemaal geen sterkte te wensen omtrent dit onderwerp.
Krijgen we dat weer. Ben even niet in standje oorlog, dus ik geef je gewoon helemaal gelijk. Tof voor je.
Dag Splinters.
Splinters
-
- 2620 berichten
- 1391 stemmen
Krijgen we dat weer. Ben even niet in standje oorlog, dus ik geef je gewoon helemaal gelijk. Tof voor je.
Dag Splinters.
Denk je dat ik dat van jou had verwacht? De dag dat jij toegeeft misplaatst bezig te zijn geweest is de dag dat pasen en pinksteren op 1 dag vallen.
Een supporter die een andere supporter aangaande dit onderwerp sterkte wenst met zijn club. Gekker kan vrijwel niet.
happie
-
- 6234 berichten
- 426 stemmen
Mooie trade in de NBA. Die luie Harden naar 76ers (met Millsap) en SImmons (niks gespeeld en een mieperd) met Drummond en broer Curry naar Brooklyn.
Alleen als Rivers Harden in gang krijgt, dan worden de 76ers een contender voor de titel in het Oosten. Na Milwaukee dan de kandidaat. 76ers ook wel ruimte in de salary cap gemaakt.
Dallas ook.... die waren Porzingis zijn blessures zat. Die hebben ze kunnen traden naar de Wizards.
Lakers doen helemaal niks....... 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.