• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.969 films
  • 12.204 series
  • 33.973 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.991 gebruikers
  • 9.371.052 stemmen

Algemeen sporttopic (geen voetbal) #2

zoeken in:

Splinters

• 2620 berichten
  • 1391 stemmen

IH88 schreef:

(quote)

Slaat helemaal nergens op. Tennis is een krachtsport. Je kan Nadal niet met Raducanu vergelijken.

Ik had het toch ook niet over nadal maar over karsten braasch? Naast een fysiek voordeel kunnen mannen in algemene zin terugvallen op een groter ruimtelijk inzicht, en een betere oog-handcoordinatie. Hoe je het wendt of keert, dat zie je terug. In die mate dat een aardige mannelijke amateur de vergelijking met een vrouwelijke toptennisser kan doorstaan.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Wat een EK.

Petje af voor Campenaerts, die quasi in z'n eentje het peloton kapot reed. Nu de laatste 50 km nog.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Tweede plaats voor Remco. Spijtig.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Had beter energie kunnen steken in een demarrage dan in die vervelende maniertjes steeds.

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Hij heeft het inderdaad moeilijk met tegenslagen en verlies. De benen en het talent zijn goed, maar op het hoofd zit nog marge. Ik snapte overigens niet waarom hij kop bleef rijden. Rijdt te nerveus rond bij momenten, nooit goed met uitgekookte Italianen.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2200 stemmen

Tja.. Onervarenheid. Bij de junioren alles gewonnen en aan het begin bij de senioren ook. Na zijn val in de Ronde van Lombardije wil het soms net wat minder en andere coureurs gaan zich ook anders weren tegen Remco. Het feit is dat Remco nog nooit tegenslag heeft gehad, hier mee moet leren dealen en dus ook soms slimmer moet koersen. Hij is nog jong dus het is niet erg, maar hij moet er de komende +/- 2 jaar wel echt mee aan de slag gaan.

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12837 stemmen

Op zich wel mee eens, maar het is niet om Colbrelli 7 km aan kop moet rijden dan Evenepoel hem er plots wél afsprint.

Ondertussen wint MvdP op 100 meter van m'n deur. Word wel een beetje moe van die z'n "het gaat niet zo goed, we gaan even testen, ik voel me nog niet zo lekker" verhaaltjes, om daarna telkens het hele peleton aan grut te rijden.

Klopt, het was een uitgemaakte zaak dat Colbrelli ging winnen, kop of geen kop. Daarvoor is Remco’s spurt echt veel te plat. Hij zal zo nog wel een aantal keer verliezen in zijn carrière.

Ben nu echt wel als een zetelsupporter bezig, maar vanuit het wiel kan je nog steeds meer op de verrassing spelen dan aan kop. Demarreren was misschien niet meer zo evident, maar vanachter een verkeerseiland bvb is het nog al gebeurd. Het tempo kon zeker gedrukt worden met die voorsprong van ruim een minuut, maar dat had Remco weinig oren naar zo bleek. Maar feit blijft dat Colbrelli hoe dan ook 90% kan had om te winnen in deze situatie.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Onderhond schreef:

Ondertussen wint MvdP op 100 meter van m'n deur. Word wel een beetje moe van die z'n "het gaat niet zo goed, we gaan even testen, ik voel me nog niet zo lekker" verhaaltjes, om daarna telkens het hele peleton aan grut te rijden.

Als je daar moe van wordt dan komt het goed uit dat je nog geen 100 mtr hoeft te lopen om zijn overwinning te zien.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Hoe zit dat nou met Max? Volgende race heeft hij drie plaatsen gridstraf, maar als hij een nieuwe motor aanschaft moet hij sowieso achteraan starten. Kan dat gewoon simpel samengevoegd worden dan? Want die nieuwe motor moet er toch komen, heb ik begrepen.

Splinters

• 2620 berichten
  • 1391 stemmen

Zo. Dat tennisracket is geitenkaas.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Die GOAT kan voorlopig ook even in de geitenkazenkast. Ziet er voorlopig niet best uit voor hem.

Splinters

• 2620 berichten
  • 1391 stemmen

Vooralsnog is medvedev zeker geen geitenkaas, nee. De goat heeft zijn dag niet, medvedev speelt goed.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Graaf Machine schreef:

Hoe zit dat nou met Max? Volgende race heeft hij drie plaatsen gridstraf, maar als hij een nieuwe motor aanschaft moet hij sowieso achteraan starten. Kan dat gewoon simpel samengevoegd worden dan? Want die nieuwe motor moet er toch komen, heb ik begrepen.

Opvallend stil zijn nu de Max fans die moord en brand schreeuwden bij het Silverstone incident al zullen er sommige zich nog steeds in bochten wringen en de schuld bij Lewis proberen te leggen bij het incident in Monza nu. Lewis was respectloos in Silverstone volgens Max omdat die durfde zijn overwinning te vieren voor eigen volk terwijl Max naar het ziekenhuis moest voor een check-up maar het was al meteen duidelijk dat hij ok was. Lewis vroeg nog "Is Max ok?". Max vroeg nu helemaal niet is Lewis ok? maar zei "that's what happens when you don't give me enough space". Dit is nu het 7de seizoen voor Max in F1 en hij blijft die attitude houden van maak plaats of anders crashen we. Zo werkt het dus niet.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

[quote]alexspyforever schreef:

(quote)

Hoop AntiMax geleuter geknipt. Misschien dat de volgende wel een serieus antwoord op mijn vraag kan geven.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Splinters schreef:

Vooralsnog is medvedev zeker geen geitenkaas, nee. De goat heeft zijn dag niet, medvedev speelt goed.

Vrij onbenullig als je op de dag dat je a: het all time Grand Slam record kan halen en b: voor het eerst in meer dan 50 jaar een zuiver GrandSlam kunt halen, opeens "je dag niet hebt".

Dan ben je de GLOAT. The Greatest Loser Of All Times.

Dus bid maar dat Djoko wint, anders wordt hij nooit meer echt The Goat.

Edit: wordt lastig voor hem. Lijkt of Botic beter tegen Medvedev kon spelen dan die Servische "geit".

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

OK, dus weer een hoop geblaat van de geiten van de GOAT, maar uiteindelijk blijven de echte cijfers staan. Rod Laver nog steeds de enige man die de zuivere Grand Slam gehaald heeft, twee keer, en Djoko niet meer Grand Slams dan Federer en Nadal.

Volgende keer misschien niet de beer villen voor de barbeque aangestoken is.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

[quote]Graaf Machine schreef:

(quote)

Bij Red Bull zijn ze van plan om de motor van Max te vervangen dus zal ie sowieso achteraan moeten vertrekken de volgende race.

Is dat een serieus genoeg antwoord voor jou? Leuteren en blaten over sport kan jij anders ook wel als de beste ook als je er niet al te veel van kent, mijn beste

Vanwaar de interesse in F1 of in Max, toch niet omdat deze kans maakt op de titel nu?

Splinters

• 2620 berichten
  • 1391 stemmen

Er is maar 1 goat en dat is diede de groot. En djoko. Vlgnd jaar een nieuw bbq seizoen. En het jaar erop. En het jaar daarop ook. En het jaar daarop volgt ongetwijfeld een indian summer.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Voor mij blijft de man die twee keer de Grand Slam haalde, Rod Laver, gewoon nog de GOAT.

happie

• 6234 berichten
  • 426 stemmen

Genoeg over Djokovic . Ondertussen gewoon een razendknappe overwinning van Medvedev. Benieuwd of hij die strijd kan blijven aangaan met Djokovic.

Weer een mooide vermelding voor Botic: de enige die deze us open, die een set van Medvedev heeft kunnen winnen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Graaf Machine schreef:

Klopt, zou slimme keuze zijn om het te combineren. Ben je 1 race kwijt waar je niks zal winnen.

Splinters

• 2620 berichten
  • 1391 stemmen

happie schreef:

Genoeg over Djokovic

In ieder geval geen gegeit meer uit mijn toetsenbord tot 17 januari 2022.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Splinters schreef:

(quote)

In ieder geval geen gegeit meer uit mijn toetsenbord tot 17 januari 2022.

Dat prettoernooitje daar in Down Under zal de GLOAT wel weer gaan winnen, maar het blijft MNDM.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Spijtig van die ene Italiaan!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Het was nu niet meteen het meest spraakmakende parcours.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Mooie overwinning van Van Gerwen, zijn eerste titel dit jaar.

Mooi ook dat Sherrock gewoon mee kan draaien in de top. Zelfvertrouwen doet wat. Ben benieuwd naar haar prestaties in het komend jaar. Gerwen had het zeker niet makkelijk tegen haar, en D. van den Bergh ook niet.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

alexspyforever schreef:

Het was nu niet meteen het meest spraakmakende parcours.

Volledig vlak, waardoor pure tijdrijders in het voordeel zijn.

Mag wel eens. Hoeft niet altijd een lastig parcours te zijn.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Mooie zilveren medaille. De dames hebben het moeten doen, maar dat was ook wel de verwachting.

Goud voor de Duitsers is Tony Martin met name ook heel erg gegund. Die zal ik wel gaan missen hoor.

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Precies geen WK-koorts in Nederland?

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Koorts niet, maar het is alleszins niet vervelend om de koers op te hebben staan vandaag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.