- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Tuurlijk noem ik de succesgevallen, anders kan ik geen punt maken 
Natuurlijk zijn er altijd wel spelers die hier goed zijn en buiten Nederland niet slagen. Maar je ziet er ook genoeg die het ook op een beter niveau laten zien. Bij Ruiz ligt het overigens niet aan zijn technische kwaliteiten, maar aan zijn wat luie manier van spelen. Je kan niet tegenwoordig meer 89 minuten onzichtbaar zijn voor die ene bepalende minuut in een wedstrijd.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Je noemt alleen de succesgevallen. Ik kan bijvoorbeeld ook een Bryan Ruiz noemen die hier de sterren van de hemel speelde en vervolgens mikpunt van spot was bij Fulham. Of een Jozy Altidore die nog geen deuk in een pakje boter schiet bij Sunderland. En is Pellè nou echt zo goed of kan je met een beetje body gewoon elke MML-verdediger wegzetten? Zelfs bij Tadic heb ik mijn twijfels, als je ziet hoeveel tijd en ruimte hij hier krijgt om zijn acties uit te voeren.
Al zijn dat (of zullen zijn dat) stuk voor stuk spelers die ook niet zouden slagen als ze de Eredivisie hadden overgeslagen of heel snel hadden verlaten. En dat was waar de discussie overging: moeten spelers met potentie snel de Eredivisie verlaten om ook echt die topper te worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat een knal van Chery in Arnhem. Vanaf 30 meter. Vitesse-Groningen 0-1. Door de 1-0 enkele dagen terug moet Vitesse er 3 maken of ze lopen Europees voetbal mis.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Doelpuntje hoor van Chery!
AZ - FC Groningen dus!
Gaat nog heel erg lastig worden voor AZ, Groningen al 2 maanden op rij alles gewonnen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Ik vrees voor vanavond ook al het ergste. Als Beerens fit is zet De Man Zonder Ballen hem gewoon weer in de basis en wordt er 4-3-3 (want dat werkt het hele seizoen al zo lekker met die vleugelspelers) gespeeld in plaats van 4-4-2. Pffff. Laten we maar hopen dat Beerens nog geblesseerd is dus.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Net werd al gemeld dat Beerens weer fit is en in de basis start en zodoende weer 4-3-3. 
Kan het dan nog? 1-1. Groningen moest al lang op 0-3 staan.
Blijft trouwens wel ongelofelijk dat dat Vitesse er na de winterstop echt helemaal niets meer van bakt.
Een halve minuut later direct de 1-2. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heerlijk, helemaal niets in Arnhem.
Knap hoe dat mogelijk is, met een dergelijke selectie.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Moet 't nog maar zien bij Ajax, is bij een counterploeg met z'n snelheid vele malen gevaarlijker.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
4-3-3 dus. Op de een of andere manier denk ik dat het nog eens lastig kan worden in Friesland.
Ik gok op 2-0 voor Heerenveen.
lekkere openings- goal van Groningen zeg !
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Tot zover de ontmanteling van Project Chelsea in Arnhem. Lachwekkend allemaal. Weer een seizoen niks.
Tall man
-
- 289 berichten
- 1049 stemmen
Volgens teletekst Beerens niet in de basis dus gok dat hij toch 4-4-2 gaat spelen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Jammer, na een halve minuut was 't al bijna beslist.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
He bah, HSV ontsnapt aan degradatie en mag zich melden voor nacompetitie. Je mag toch denken dat ze voldoende kwaliteit hebben om dat op z'n minst te overleven.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Di Natale is en blijft een geweldenaar, en dat op 36-jarige leeftijd. 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Geinig voetbaldagje. De beslissing valt in Engeland, de eventuele beslissing kan in Spanje vallen en voor de promotie-degradatieduels zijn vandaag de return, waarbij ik NEC-Sparta en RKC-Graafschap toch wel aardig vind. Jammer alleen dat die beide duels allebei om half 5 zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
https://pbs.twimg.com/media/BnV48UECUAAj18T.jpg
Ajax in Indonesië. Daar wil er 1 een selfie met de 2 meter lange vd Sar maken 
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Seedorf lijkt toch het vertrouwen te hebben verloren in Emanuelson, speelt vandaag weer niet.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
?Barcelona akkoord met Chelsea-verdediger van veertig miljoen? - voetbalzone.nl
40 miljoen voor David Luiz. 
Joy4ever
-
- 4610 berichten
- 1833 stemmen
Ze zochten zeker een Puyol look-a-like. 40 mln voor een bankzitter, lol.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 berichten
- 4517 stemmen
Goede verdediger, met vooral veel kracht en loopvermogen, kunnen ze best gebruiken daar. Maar goed, nog even snel kopen voordat ze alsnog straf krijgen, nog een middenvelder en een keeper allicht?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Goede verdediger, met vooral veel kracht en loopvermogen, kunnen ze best gebruiken daar. Maar goed, nog even snel kopen voordat ze alsnog straf krijgen, nog een middenvelder en een keeper allicht?
Ter Stegen is naar eigen zeggen dicht bij een transfer naar Barcelona, dus dan is het keepersprobleem ook opgelost.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Haha. Deel 2 van de fans. Grappig dat je zo aan de andere kant vd wereld een fanschare hebt.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Hoe verder weg van Amsterdam, hoe meer Ajacieden 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Nog twee uur!
Je moet er toch niet aan denken dat uitgerekend Carroll of Downing 't feestje gaat verpesten...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.