- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Teletekst app op de smartphone
Blijft toch de meest ideale manier om snel alle standen en wedstrijduitslagen te zien. Ken geen site of app waar je het allemaal sneller en gemakkelijker kan vinden dan op de teletekst app. Gewoon pagina 839 tm 845 voor het buitenlands voetbal en vanaf 835 tot 838 korte wedstrijdverslagen hierover.
Livescore app heb ik alleen voor de doelpuntenmakers.
Vooral die virtuele stand als de wedstrijden bezig zijn is top, dat heeft Teletekst toch echt niet. Verder doelpuntenmakers, opstellingen, kansenverhoudingen en speelschema's.
Blijft voor mij de beste. 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Teletekst is hopeloos verouderd, maar toch blijf ik het ook nog gebruiken. Geen idee waarom eigenlijk want de functionaliteit loopt zo'n 15 jaar achter, maarja...
Livescore gebruik ik ook vaker, maar wat ik daar vervelend aan vind is dat je eerst door alle Engelse, Duitse en Italiaanse 2e, 3e en 4e divisies moet scrollen voordat je bij de Eredivisie komt enzo.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Ja. Knap kampioen worden met de absolute en rijkste topclubs van het land. 
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Teletekst is hopeloos verouderd, maar toch blijf ik het ook nog gebruiken. Geen idee waarom eigenlijk want de functionaliteit loopt zo'n 15 jaar achter, maarja...
Livescore gebruik ik ook vaker, maar wat ik daar vervelend aan vind is dat je eerst door alle Engelse, Duitse en Italiaanse 2e, 3e en 4e divisies moet scrollen voordat je bij de Eredivisie komt enzo.
? huh? kun je gewoon allemaal zelf instellen hoor.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Oke is me nooit opgevallen, maar dat zal best.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Als je android hebt gewoon even de competitie een paar sec indrukken. Dan komt er een pop up tevoorschijn of je de desbetreffende competitie of het hele land wilt verwijderen.
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Als je android hebt gewoon even de competitie een paar sec indrukken. Dan komt er een pop up tevoorschijn of je de desbetreffende competitie of het hele land wilt verwijderen.
Haha, dat wist ik niet eens. Wordt de app nog beter iig.
Heb ook lang vastgehouden aan teletekst, maar de afgelopen jaren hebben ze het toch echt verloren door de ontwikkelingen bij andere apps. Zit al genoeg op voetbalzone om de verslagen, die ontbreken op Livescore, iig niet te missen. Maar goed, dit is toch echt iets dat een ieder lekker voor zichzelf kan bepalen
.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Zabaleta en Kolarov wel echt weer geweldig gister hoor. Wellicht het beste wingbackduo ter wereld.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Blijf 't daarom belachelijk vinden dat Kolarov geen vaste basisplaats heeft maar dat er vaak die Clichy in staat die echt veel en veel zwakker is.
Al is Kolarov van nature natuurlijk gewoon een middenvelder en geen verdediger.
Ze moeten in de transferperiode sowieso 2 fatsoenlijke centrale verdedigers halen, nu heb je alleen Kompany. En wat concurrentie op de linksback en rechtsback is ook niet verkeerd.
Wel zonde trouwens dat die Richards zo vaak geblesseerd is, dat was destijds echt een beest.
Animosh
-
- 4665 berichten
- 538 stemmen
De voorselectie van Duitsland voor het WK:
Doel: Manuel Neuer (Bayern München), Roman Weidenfeller (Borussia Dortmund), Ron-Robert Zieler (Hannover 96)
Defensie: Jérôme Boateng (Bayern München), Erik Durm (Borussia Dortmund), Kevin Grosskreutz (Borussia Dortmund), Benedikt Höwedes (Schalke 04), Mats Hummels (Borussia Dortmund), Marcell Jansen (Hamburger SV), Philipp Lahm (Bayern München), Per Mertesacker (Arsenal), Shkodran Mustafi (Sampdoria), Marcel Schmelzer (Borussia Dortmund)
Middenveld: Lars Bender (Bayer Leverkusen), Julian Draxler (Schalke 04), Matthias Ginter (SC Freiburg), Leon Goretzka (Schalke 04), Mario Götze (Bayern München), André Hahn (Borussia Mönchengladbach), Sami Khedira (Real Madrid), Toni Kroos (Bayern München), Maximilian Meyer (Schalke 04), Thomas Müller (Bayern München), Mesut Özil (Real Madrid)
Aanval: Lukas Podolski (Arsenal), Marco Reus (Borussia Dortmund), André Schürrle (Chelsea), Bastian Schweinsteiger (Bayern München), Miroslav Klose (Lazio Roma), Kevin Volland (Hoffenheim)
Geen Ter Stegen, geen Mario Gomez, geen Max Kruse en geen Lassoga dus. Khedira en Volland zijn wel geselecteerd, evenals een paar jongelingen (Durm, Mustafi, Ginter, Goretzka, Meyer, Hahn). Een zeer sterke selectie, met als enige echte zwaktepunten de spitspositie en de LB-positie (en de vorm misschien).
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Vind eigenlijk dat er buiten Draxler en Schurrle maar weinig interessants bij is gekomen bij Duitsland buiten alle gevestigde namen die allemaal ouder , wellicht te oud, zijn geworden.
Aanvallend zijn Reus, Gotze en Schurrle wel fijn qua dynamiek maar verder, mwa.
Middenveld valt ook wat tegen. Vooral als Khedira niet snel op oude niveau komt.
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Mustafi, nooit van gehoord... Die jonkies gaan wel allemaal afvallen lijkt me zo. Geen SuperMario dus, het ontbreken van Ter Stegen is toch ook wel een verrassing.
Vind eigenlijk dat er buiten Draxler en Schurrle maar weinig interessants bij is gekomen bij Duitsland buiten alle gevestigde namen die allemaal ouder , wellicht te oud, zijn geworden.
De gevestigde namen zijn bijna allemaal mid-twintigers...
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Özil zit niet meer bij Real he..
ik heb die Manschaft niet zo gevolgd, maar staat Schweinsteiger daar in de aanval? Lijkt me eerder dat Müller in de spits of hangend van rechts gaat spelen. Wel nog steeds een goeie selectie, maar ik vrees dat Duitsland een beetje over zijn top is momenteel. Of er moeten een paar talenten op staan, ik ken ze helaas niet echt allemaal.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Schweini is natuurlijk middenvelder. Gotze en Muller aanval.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
De gevestigde namen zijn bijna allemaal mid-twintigers...
Hm ja, zelfs Podolski is pas 28. En Schweini pas 29.. damn..
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
In dat kader even een opstelling met leeftijden zoals er gespeeld kan worden.
---------------------------Neuer (28)
Lahm (30) - Hummels (25) - Boateng (25) - Schmelzer (25)
-----------Khedira (27) - Schweini (29) - Ozil (25)
------------Muller (24) - Gotze (21) - Reus (25)
Lijkt mij nog altijd eerder te jong dan te oud...
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Leeftijdstechnisch zou dat iig een slok op een borrel schelen... We gaan het zien de komende weken hoe het zich gaat ontwikkelen, hoe dan ook een sterke selectie vol potentie, nog jong maar toch ervaren, gewend aan clubsucces maar nog hongerig naar het hoogst haalbare met de Mannschaft.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Leeftijd lijkt me zo weinig mis met het Duitse elftal. Een goede mix van oudere, jongere en bovenal spelers die nu in de meest optimale fase van hun carrière zitten(25 jaar)
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Veltman onthult plannen Van Gaal: 'Gaan een ander systeem spelen' - voetbalzone.nl
Dit zou toch te lachwekkend voor woorden zijn, even nog 't systeem totaal omgooien vlak voor 't WK.
Speel je ook nog eens zonder buitenspelers.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Ik zit zo even voor mijn poueltje te bekijken, maar op basis van de huidige situatie/selecties et cetera zou Brazilië-Uruguay de finale worden. Dat zou wat zijn zeg. Duitsland-Argentinië overigens om plek 3/4 gaan.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Veltman onthult plannen Van Gaal: 'Gaan een ander systeem spelen' - voetbalzone.nl
Dit zou toch te lachwekkend voor woorden zijn, even nog 't systeem totaal omgooien vlak voor 't WK.
Waanzin, dat je verdedigend kwetsbaar bent was bij zijn aanstelling al duidelijk. Gooit nu even 2 jaar aan voorbereiding in de prullenbak (als wat Foutje Veltman zegt klopt).
Joy4ever
-
- 4611 berichten
- 1834 stemmen
Groot gelijk
. Tenzij je zeker wilt zijn dat je er na drie potjes al uitligt.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Neehoor lijkt me prima. Lekker behoudend tegen Spanje en Chili. Zoiets zou ik zeggen:
Cilessen
Janmaar/Wiel - De Vrij/Veltman - Vlaar - BMI/Rekik - Kongolo/Pieters
Blind - De Jong
Sneijder
Van Persie - Robben
Je sterke punten worden benut (backs, Sneijder voor de passjes) met een blok in de as om je zwakke verdediging te versterken. Knappe Spanjaarden die daar fijn tegen gaan voetballen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Waanzin, dat je verdedigend kwetsbaar bent was bij zijn aanstelling al duidelijk. Gooit nu even 2 jaar aan voorbereiding in de prullenbak (als wat Foutje Veltman zegt klopt).
Voorbereiding met Strootman, dat was zijn oogappel. Geen wonder dat zijn wegvallen veel verandert.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Neehoor lijkt me prima. Lekker behoudend tegen Spanje en Chili. Zoiets zou ik zeggen:
Cilessen
Blind - De Jong
Sneijder
Van Persie - Robben
Je sterke punten worden benut (backs, Sneijder voor de passjes) met een blok in de as om je zwakke verdediging te versterken. Knappe Spanjaarden die daar fijn tegen gaan voetballen.
Het idee zelf is ook niet zo vreemd, maar was daar eerder mee begonnen. Dat alleen het gemis van Strootman tot deze wijziging zou leiden gaat er bij mij niet in.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie het wel zitten. Ik zeg 3-0. Bij rust.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dat is op zich niet bijzonder, wel dat hij in 11 van zijn 13 seizoenen een kampioensfeestje had. Dat hebben jongens als Messi, Ronaldo, Robben en noem er nog een stel toch niet. Gewoon met al zijn clubs kampioen, bijzonder. Ajax, Inter, Juventus, Barcelona, Milan, PSG. Best rijtje. Was hij ook kampioen met Malmo? Dat niet dacht ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Cilessen
Blind - De Jong
Sneijder
Van Persie - Robben
Gezien het ontbreken van Strootman en onze zwakke achterhoede zou ik er ook wel begrip voor hebben. Wel zorgen dat je backs flink mee op komen. Lekker compact spelen.
Ik denk overigens dat we niet van Spanje verliezen. 0-0 of 1-1 ofzo. Spanje zal ook behoudend beginnen, niemand wil de openingswedstrijd verliezen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.