• 15.799 nieuwsartikelen
  • 178.289 films
  • 12.224 series
  • 34.003 seizoenen
  • 647.538 acteurs
  • 199.088 gebruikers
  • 9.376.798 stemmen

Het grote voetbaltopic #9

zoeken in:

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Gefeliciteerd met de komende titel man! Ik heb het effe goed bekeken maar uiteindelijk ga je dit seizoen eindigen met negen landstitels, zes 2e plekken, vier 3e plekken en een 4e plek (PSV, je weet) bij je clubs! Not bad!

Noem ze dan ook even direct allemaal op.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Yaya Toure! Fenomeen! 4-0! 20 treffers!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Klote NOS teletekst blijft online staan op 0-0

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Teletekst ? Gebruiken mensen dat nog? Livescore.com zou ik zeggen, haha

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

JA! 1-1!

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

Atletico dus kampioen...

Roel-

• 1978 berichten
  • 584 stemmen

Als Barca thuis van Atletico wint wordt het toch echt Barca. Wat zou dat een ramp zijn zeg.

Tall man

• 289 berichten
  • 1049 stemmen

Nu wordt het pas spannend in Spanje! Als Atletico nu niks meer verspeeld zijn ze kampioen! CL winnen en je hebt een geweldig seizoen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Atletico dus kampioen...

Of Barca....als zij 2 keer winnen worden ze op onderling resultaat kampioen...

Wat lekker zeg. Beter winnen Barcelona en AM dit weekend, dan ga ik zeker die laatste pot bekijken. Hoop overigens dat Atletico kampioen wordt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Valladolid die nog even een 1 Vs 3 verknalt...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3776 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Of Barca....als zij 2 keer winnen worden ze op onderling resultaat kampioen...

Wat lekker zeg. Beter winnen Barcelona en AM dit weekend, dan ga ik zeker die laatste pot bekijken. Hoop overigens dat Atletico kampioen wordt.

Klopt. Maar ik zie 't Atletico nu wel redden.

Maar dan zul je net zien dat Messi er weer ineens 3 in flapt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Roel- schreef:

Teletekst ? Gebruiken mensen dat nog?

Oude stempel he

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

De eerste vraag van de BBC (op 0:24) en Linke Lowietje pakt meteen uit met 'that's a stoopid kwestjun'

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Roel- schreef:

Als Barca thuis van Atletico wint wordt het toch echt Barca. Wat zou dat een ramp zijn zeg.

Dat zou ronduit tragisch en een nederlaag voor het voetbal zijn. Atletico de titel, Real la Décima por favor.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat wordt genieten met dat Engels van Louis.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Tonypulp schreef:

Wat lees ik nu? Sigthorsson wilt ''verder kijken'', hey doei he Bedankt voor je 3 belangrijke goals.

Tegen Feyenoord allemaal.

Twee minder en Feyenoord was kampioen.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Tot zover La Liga.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool schreef:

(embed)

De eerste vraag van de BBC (op 0:24) en Linke Lowietje pakt meteen uit met 'that's a stoopid kwestjun'

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niets veranderd natuurlijk met dit puntenverlies van Real. We moeten gewoon minimaal gelijkspelen in Camp Nou. Hopen dat Barca een misstap maakt van het weekend en wij gewoon winnen. Fuck spanning.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Niks daarvan. De beslissing op de laatste speeldag. Wij willen een klapper van een finale voordat het WK begint.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

otherfool schreef:

(embed)

Hahaha het Engels mag Louis nog wel even bijspijkeren. Al heeft hij wel gelijk wat betreft de vragen van de journalisten.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Roel- schreef:

Teletekst ? Gebruiken mensen dat nog? Livescore.com zou ik zeggen, haha

Teletekst app op de smartphone Blijft toch de meest ideale manier om snel alle standen en wedstrijduitslagen te zien. Ken geen site of app waar je het allemaal sneller en gemakkelijker kan vinden dan op de teletekst app. Gewoon pagina 839 tm 845 voor het buitenlands voetbal en vanaf 835 tot 838 korte wedstrijdverslagen hierover.

Livescore app heb ik alleen voor de doelpuntenmakers.

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Mee eens, teletekst is ideaal, ook als app.

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Roel- schreef:

(quote)

Onzin, Willian speelt de laatste maanden uitstekend bij Chelsea en verdient het iig meer dan Oscar.

Echt? Wat ik van Willian heb gezien is het iemand die wel veel werkt maar qua spel is het niet iemand die wat extra's brengt. Maar wellicht is dat werken juist de toegevoegde waarde.

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Forza/Live Score app is natuurlijk veruit het beste. Verplicht voor elke voetballiefhebber.

Inclusief beelden vd goals!!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Bojan ook op 't vliegtuig gezet. #Opruiming...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Heeft het niet kunnen brengen, terwijl hij (en Cuenca) toch meer voetbal in hun kleine teen hebben dan een de Sa of Lukoki in hun hele lichaam. Spanjaarden en Ajax, het is nooit een gelukkig huwelijk geweest, op Gabri na.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Dat huren op deze manier vind ik maar niks. Vaak zijn het langdurig geblesseerde spelers die nog een kansje krijgen bij Ajax. Sowieso de spelers die tegen het eerste elftal aanzitten verhuren ze niet dus je zit een niveautje lager wat dus kennelijk zelfs voor NL te matig is. Nee dan heb ik liever dat je wat meer salaris neerteld voor een Assaidi en die na 2 jaar voor 20 mil naar Engeland stuurt. Hopelijk durft de Boer het dit jaar wel met Ziyech. Iets op rechts achterin en een ervaren kracht op het middenveld en wat aanvallende impulsen en je hebt een team dat met de winterstop kampioen is in NL. Ben benieuwd of ze het doen. Dan hebben die oorwassingen in EL en de Beker toch nut gehad.

horizons

• 5688 berichten
  • 2406 stemmen

Dit is dan toch wel knap van Zlatan:

PSG-topscorer Zlatan Ibrahimovic werd woensdagavond voor de 11e keer in 13 jaar tijd landskampioen.

<zip>

Zlatan werd eerder kampioen met Ajax (2002 en 2004), Juventus (2005 en 2006, later afgepakt in verband met een omkoopschandaal), Inter (2007, 2008 en 2009), FC Barcelona (2010), AC Milan (2011) en PSG (2013).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.