- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #9
Het grote voetbaltopic #9
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Gefeliciteerd met de komende titel man! Ik heb het effe goed bekeken maar uiteindelijk ga je dit seizoen eindigen met negen landstitels, zes 2e plekken, vier 3e plekken en een 4e plek (PSV, je weet) bij je clubs! Not bad!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Klote NOS teletekst blijft online staan op 0-0 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Teletekst
? Gebruiken mensen dat nog? Livescore.com zou ik zeggen, haha 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Als Barca thuis van Atletico wint wordt het toch echt Barca. Wat zou dat een ramp zijn zeg.
Tall man
-
- 289 berichten
- 1049 stemmen
Nu wordt het pas spannend in Spanje! Als Atletico nu niks meer verspeeld zijn ze kampioen! CL winnen en je hebt een geweldig seizoen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Atletico dus kampioen...
Of Barca....als zij 2 keer winnen worden ze op onderling resultaat kampioen...
Wat lekker zeg. Beter winnen Barcelona en AM dit weekend, dan ga ik zeker die laatste pot bekijken. Hoop overigens dat Atletico kampioen wordt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Valladolid die nog even een 1 Vs 3 verknalt...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
Of Barca....als zij 2 keer winnen worden ze op onderling resultaat kampioen...
Wat lekker zeg. Beter winnen Barcelona en AM dit weekend, dan ga ik zeker die laatste pot bekijken. Hoop overigens dat Atletico kampioen wordt.
Maar dan zul je net zien dat Messi er weer ineens 3 in flapt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Teletekst
? Gebruiken mensen dat nog?
Oude stempel he 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
De eerste vraag van de BBC (op 0:24) en Linke Lowietje pakt meteen uit met 'that's a stoopid kwestjun' 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Als Barca thuis van Atletico wint wordt het toch echt Barca. Wat zou dat een ramp zijn zeg.
Dat zou ronduit tragisch en een nederlaag voor het voetbal zijn. Atletico de titel, Real la Décima por favor.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Dat wordt genieten met dat Engels van Louis.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Wat lees ik nu? Sigthorsson wilt ''verder kijken'', hey doei he
Bedankt voor je 3 belangrijke goals.
Tegen Feyenoord allemaal. 
Twee minder en Feyenoord was kampioen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(embed)
De eerste vraag van de BBC (op 0:24) en Linke Lowietje pakt meteen uit met 'that's a stoopid kwestjun'

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niets veranderd natuurlijk met dit puntenverlies van Real. We moeten gewoon minimaal gelijkspelen in Camp Nou. Hopen dat Barca een misstap maakt van het weekend en wij gewoon winnen. Fuck spanning.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niks daarvan. De beslissing op de laatste speeldag. Wij willen een klapper van een finale voordat het WK begint.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
(embed)
Hahaha het Engels mag Louis nog wel even bijspijkeren. Al heeft hij wel gelijk wat betreft de vragen van de journalisten.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Teletekst
? Gebruiken mensen dat nog? Livescore.com zou ik zeggen, haha
Teletekst app op de smartphone
Blijft toch de meest ideale manier om snel alle standen en wedstrijduitslagen te zien. Ken geen site of app waar je het allemaal sneller en gemakkelijker kan vinden dan op de teletekst app. Gewoon pagina 839 tm 845 voor het buitenlands voetbal en vanaf 835 tot 838 korte wedstrijdverslagen hierover.
Livescore app heb ik alleen voor de doelpuntenmakers.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Mee eens, teletekst is ideaal, ook als app. 
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Onzin, Willian speelt de laatste maanden uitstekend bij Chelsea en verdient het iig meer dan Oscar.
Echt? Wat ik van Willian heb gezien is het iemand die wel veel werkt maar qua spel is het niet iemand die wat extra's brengt. Maar wellicht is dat werken juist de toegevoegde waarde.
kos
-
- 46695 berichten
- 8851 stemmen
Forza/Live Score app is natuurlijk veruit het beste. Verplicht voor elke voetballiefhebber.
Inclusief beelden vd goals!!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Bojan ook op 't vliegtuig gezet. #Opruiming... 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heeft het niet kunnen brengen, terwijl hij (en Cuenca) toch meer voetbal in hun kleine teen hebben dan een de Sa of Lukoki in hun hele lichaam. Spanjaarden en Ajax, het is nooit een gelukkig huwelijk geweest, op Gabri na.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Dat huren op deze manier vind ik maar niks. Vaak zijn het langdurig geblesseerde spelers die nog een kansje krijgen bij Ajax. Sowieso de spelers die tegen het eerste elftal aanzitten verhuren ze niet dus je zit een niveautje lager wat dus kennelijk zelfs voor NL te matig is. Nee dan heb ik liever dat je wat meer salaris neerteld voor een Assaidi en die na 2 jaar voor 20 mil naar Engeland stuurt. Hopelijk durft de Boer het dit jaar wel met Ziyech. Iets op rechts achterin en een ervaren kracht op het middenveld en wat aanvallende impulsen en je hebt een team dat met de winterstop kampioen is in NL. Ben benieuwd of ze het doen. Dan hebben die oorwassingen in EL en de Beker toch nut gehad.
horizons
-
- 5688 berichten
- 2406 stemmen
Dit is dan toch wel knap van Zlatan:
<zip>
Zlatan werd eerder kampioen met Ajax (2002 en 2004), Juventus (2005 en 2006, later afgepakt in verband met een omkoopschandaal), Inter (2007, 2008 en 2009), FC Barcelona (2010), AC Milan (2011) en PSG (2013).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.