- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mulder is en blijft een clown. Het is dat ze met die Griek een nog grotere clown hebben in Rotterdam. Hij gaat wellicht niet meer zo heel vaak opzichtig in de fout als vroeger, maar het is nog steeds niveautje Nederlandse subtop.
Waardoor hij bij Feyenoord dus prima op zijn plek is 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Cillesen is uiteraard veel beter, maar het staat wel erg slecht op je CV dat je jaren achter kleine Kennis Vermeer
op de bank moet zitten natuurlijk. Blijft een apart gegeven.
Wel veel niet-Duitsers die daar een belangrijk aandeel in hebben maar klopt, al maak ik me daar op landenvoetbal niet zo druk om.
De complete vernedering door de ontketende Kanaries deze zomer zei dan ook nog meer. Ze kunnen gewoon niet meer mee in het tempo dat Brazilië en Duitsland spelen.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Spanje is compleet passé, dat zag je al op de ConFedCup. Die neem ik niet meer serieus.
Brazilië is de grote favoriet, de te kloppen ploeg. Voor de andere halve finalisten (als de loting het toelaat) zet ik in op Argentinië, Duitsland en België. Traumfinale Brazilië - Duitsland.
Die Confedcup moet je niet zo serieus nemen, want in het verleden is meermaals gebleken dat het niet representatief is voor het WK. Spanje staat er gewoon weer in Brazilië is nog steeds de te kloppen ploeg. Echter zijn ze gewoon niet meer zo sterk als een paar jaar geleden.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Wel veel niet-Duitsers die daar een belangrijk aandeel in hebben maar klopt, al maak ik me daar op landenvoetbal niet zo druk om. Barca is erg afhankelijk van Messi. Spanje is toch veel lastiger te neutraliseren. Vooral als Diego Costa groen licht krijgt.
Al ben ik het er wel mee eens dat er in de basis vers bloed moet komen. Een Isco bvb, en hopelijk ook Costa.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Hm, nee geen bijnaam. Gewoon Cillessen, de puntenpakker. En hij komt van NEC af. Slecht hoor, dat je dat niet even checkt. Het zit diep.
Ik was sarcastisch! Omdat jullie al die op de 17e gekochte Denen eigen jeugd noemen! Snap je?!
Dit bedoelde ik dus eerder vandaag. Als wij 1 Feyenoorder niks vinden (maar een stel andere wel) dan zijn we totaal niet objectief maar hier krijgen een aantal het niet uit de strot om wat goeds over een Ajacied te zeggen
Onzin natuurlijk. Jij begint direct op Mulder te bitchen. De naam van Feyenoorder blijkt weer een rode lap voor je te zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja ik snap dat je sarcastisch was. Dat was ik ook, maar schijnbaar snappen we elkaar niet, hehe.
En volgens mij begon niet ik, maar jij net over Mulder invliegen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Wat blijft 't toch ook een enorme kwal.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2242 stemmen
Wel veel niet-Duitsers die daar een belangrijk aandeel in hebben maar klopt, al maak ik me daar op landenvoetbal niet zo druk om.
Het gaat niet zozeer om wie het deed, maar dat het kon. Bayern heeft op pijnlijke wijze de kwetsbaarheid van het spel van Barcelona aangetoond. Andere coaches hebben dat natuurlijk ook gezien en zeker van geleerd.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
@A&L1
Hehe 
Tja ik zie liever Mulder keepen maar dat bleek natuurlijk al uit mijn favoriete opstelling van de week. Feyenoord - Pelle + Van Persie zeg maar..
Maar even zonder gekheid, dit is wel klote natuurlijk. Ik wil wel winnen van die Turken.
Hebben we nu dus gewoon 4 geblesseerde keepers? Vrij bizar..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De complete vernedering door de ontketende Kanaries deze zomer zei dan ook nog meer. Ze kunnen gewoon niet meer mee in het tempo dat Brazilië en Duitsland spelen.
Dat zegt me helemaal niets, integendeel. Prima reality check en hang daar niet te veel gewicht aan. Blijven toch verdelde zomeravond potjes.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Joachim van RKC heeft rood gepakt bij Luxemburg. 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Die Confedcup moet je niet zo serieus nemen, want in het verleden is meermaals gebleken dat het niet representatief is voor het WK. Spanje staat er gewoon weer in Brazilië is nog steeds de te kloppen ploeg. Echter zijn ze gewoon niet meer zo sterk als een paar jaar geleden.
Ik weet niet hoor, wat ik daar heb gezien... wat een enthousiasme, wat een verschroeiend tempo, wat een dadendrang. Ik zag Pedro huilend roepen om zijn mama, Iniesta verweesd rondkijken.
Dat zegt me helemaal niets, integendeel. Prima reality check en hang daar niet te veel gewicht aan. Blijven toch verdelde zomeravond potjes.
Jaja je was er destijds nog wel van overtuigd dat Spanje dat 'op 30%' zou gaan winnen...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Hehe 
Tja ik zie liever Mulder keepen maar dat bleek natuurlijk al uit mijn favoriete opstelling van de week. Feyenoord - Pelle + Van Persie zeg maar..
Maar even zonder gekheid, dit is wel klote natuurlijk. Ik wil wel winnen van die Turken.
Hebben we nu dus gewoon 4 geblesseerde keepers? Vrij bizar..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het gaat niet zozeer om wie het deed, maar dat het kon. Bayern heeft op pijnlijke wijze de kwetsbaarheid van het spel van Barcelona aangetoond. Andere coaches hebben dat natuurlijk ook gezien en zeker van geleerd.
Momentopname, feit blijft dat Spanje al jaren heerst, en dat nog niemand ze heeft kunnen stoppen op het allerhoogste niveau. Hecht daar niet al te veel waarde aan.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
En Krul dan?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wie dan? Vorm en verder?
Vermeer gepasseerd, Krul zal vanavond wel wissel zijn en Stekelenburg ligt er inderdaad een tijdje uit. Wie zijn de andere namen die ik mis?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jaja je was er destijds nog wel van overtuigd dat Spanje dat 'op 30%' zou gaan winnen...
Klopt, wat dus niet het geval was. Al kan je erop rekenen dat als het erom gaat ze wat tempo's hoger spelen en dat de druk bij Brazilie enorm groot is. Maar bombardeer Brazilie maar als topfavoriet, net als dat je bij Frankrijk deed afgelopen EK
.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Momentopname.
Twee momentjes bedoel je?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tuurlijk, maar dat monster resultaat neem je al mee, Het waren geen wedstrijden waar je in beide gevallen from scratch begint. Maar zoals ik al zei, ook nogal een fout om Barca met Spanje te vergelijken. Ondanks veel dezelfde spelers, is de groepsdynamiek heel anders door het ontbreken van Messi.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Kraaij tegen van Gaal bij een vraag nadat Louis lacht: Je lacht me toch niet uit he?
Van Gaal: Ik zal er maar niks op zeggen.

otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Klopt, wat dus niet het geval was. Al kan je erop rekenen dat als het erom gaat ze wat tempo's hoger spelen
Ik moet echt maar zien of ze dat kunnen...
.
Jajajajaja een kleine faux pas 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Lijkt me niet dat van Gaal een geblesseerde keeper op gaat roepen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
O, ik ook hoor. De hoogtijdagen stoppen eens. Al ben ik gewoon veel te veel gewend geraakt aan het winnen. Ik sta hier ook niet geheel objectief in en de hongerigheid moet na zo'n heerschappij ook wel minder worden.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Zelden deze cliché zin zo slecht zien gebruiken.
We hebben gewoon weinig tot geen goede keepers, helaas. Cilessen, Krul en Zoet kunnen ooit wel wat worden. Met een beetje geluk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Echte wereldtoppers zijn het ook niet. Keeper blijft wel een probleem.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Clasie kreeg dus vorige week maandag al te horen dat die hier zou spelen. 
Dus als De Jong geen geel pakte zat die gewoon op de bank...
Of is dit nu makkelijk praten aangezien de Jong geschorst is?
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Waarschijnlijk om te experimenteren.
Voor de rest niet alles geloven wat van Gaal zegt.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Die geluidjes van de walkie talkie of wat het is...
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Bewustje... haha.
Het is meteen stil. Die walkietalkie hoor ik ook niet meer.
o toch wel...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.