• 15.815 nieuwsartikelen
  • 178.401 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.649 acteurs
  • 199.109 gebruikers
  • 9.378.093 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Schaars speelt dit seizoen beter dan Clasie. Wekelijks. Ook tegen AC Milan (2x) speelde hij ontzettend sterk. Clasie verzoop al tegen Kuban en andere mindere goden in de Eredivisie.

Dan heb je niet goed gekeken naar Clasie.

Alleen de uitwedstrijd bij Kuban, wellicht.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

j0enne schreef:

Willems is ook een goede voetballer die opbouwend wat kan brengen en mee naar voren trekt...

Willems speelt omdat er geen fatsoenlijke linksback aanwezig is bij PSV. Wat hebben jullie daar als alternatief?

Iemand die daar altijd speelt of iemand die wekelijks op de bank zit en daar nauwelijks tot nooit speelt.

Van de 7 competitieduels in de Serie A stond Emanuelson er bij 6 aan de aftrap of viel in. Ook in drie van de vier CL wedstrijden speelde hij, waaronder negentig minuten in Eindhoven. Dus het is lariekoek.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Denswil, welja laten we anders iedereen oproepen die 3 wedstrijden op rij goed heeft gespeeld.

Je kunt zeggen van De Vrij wat je wilt, maar iemand die al voor het 5e seizoen basisspeler is in de Eredivisie, en nu een mindere periode heeft, zou wel wat meer recht hebben op een selectieplek dan iemand die net drie wedstrijden op rij een goeie indruk maakt.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Hij speelt goed daar?

Sinds Blanc aan het roer staat speelt hij vrijwel alles. Heeft aanvoerder Jallet uit de basis gespeeld.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

Leuk man, dat preken voor eigen parochie..

Pff...!

Als ik dat wilde, dan had ik Vermeer, van Rhijn en Siem de Jong ook wel een plek in de selectie gegeven.

Misschien moet je maar accepteren dat er wel objectief naar de selectie is gekeken.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dan heb je niet goed gekeken naar Clasie.

Alleen de uitwedstrijd bij Kuban, wellicht.

Laat dat nou toevallig de enige wedstrijd zijn die op het openbare net werd uitgezonden..

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Eerste keuze: Nigel de Jong. Met Strootman naast hem.

Als ik er nu 23 mee zou nemen:

N. de Jong, Strootman, Fer

3 spelers voor 2 posities is te weinig. Oftewel: Clasie hoort bij de selectie.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Laat dat nou toevallig de enige wedstrijd zijn die op het openbare net werd uitgezonden..

Dat zal het inderdaad zijn.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Materny schreef:

(quote)
Willems speelt omdat er geen fatsoenlijke linksback aanwezig is bij PSV. Wat hebben jullie daar als alternatief?

(quote)

Van de 7 competitieduels in de Serie A stond Emanuelson er bij 6 aan de aftrap of viel in. Ook in drie van de vier CL wedstrijden speelde hij, waaronder negentig minuten in Eindhoven. Dus het is lariekoek.

Hoeveel daarvan was hij linksback?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Denswil, welja laten we anders iedereen oproepen die 3 wedstrijden op rij goed heeft gespeeld.

Je kunt zeggen van De Vrij wat je wilt, maar iemand die al voor het 5e seizoen basisspeler is in de Eredivisie, en nu een mindere periode heeft, zou wel wat meer recht hebben op een selectieplek dan iemand die net drie wedstrijden op rij een goeie indruk maakt.

Je kan ook stellen dat de Vrij al jaren nauwelijks progressie maakt. En hij speelt na 5 jaar Feyenoord nog niet eens een keer in een hoofdtoernooi in Europa.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Als ik dat wilde, dan had ik Vermeer, van Rhijn en Siem de Jong ook wel een plek in de selectie gegeven.

Misschien moet je maar accepteren dat er wel objectief naar de selectie is gekeken.

Oh, het was me niet eens opgevallen dat je die er niet bij had gestopt. Was er geen plek meer of waarom zitten ze er niet bij?

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

3 spelers voor 2 posities is te weinig. Oftewel: Clasie hoort bij de selectie.

De Guzman zit ook in mijn selectie. Die kan je dan als optie 4 gebruiken.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Materny schreef:

Sinds Blanc aan het roer staat speelt hij vrijwel alles. Heeft aanvoerder Jallet uit de basis gespeeld.

Maar je hebt hem ook zien spelen? óf ie daar speelt kan ik ook wel zien op vi.nl

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Oh, het was me niet eens opgevallen dat je die er niet bij had gestopt. Was er geen plek meer of waarom zitten ze er niet bij?

Omdat alternatieven momenteel beter zijn. Ik kan er namelijk wel objectief naar kijken. Maar als je hier 1 Feyenoorder niet goed genoeg vind, dan ben je alweer snel die onrealistische Ajacied.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

De Guzman zit ook in mijn selectie. Die kan je dan als optie 4 gebruiken.

Dat is geen verdedigende middenvelder. Zou dus geen slimme keuze zijn.

Als aanvallende middenvelder heb je veel betere keuzes dan de Guzman. Die hoort er dus ook gewoon niet bij, komt tekort.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Schei uit kerel. Ik kijk vrijwel iedere wedstrijd van de grote drie.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hoe kun je nou objectief je favoriete selectie hier neerzetten? Haha.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Hoeveel daarvan was hij linksback?

Weinig tot geen inderdaad. Maar dan nog verkies ik hem boven Willems, Pieters, Blind en het hele zooitje. Want hij kan het wel.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hoe kun je nou objectief je favoriete selectie hier neerzetten? Haha.

Eerder de meest logische selectie. Ik kan wel zeggen dat ik Siem de Jong erin neem en bv vd Vaart niet, maar dat zou nergens op slaan.

Ik heb er ook geen moeite mee te erkennen dat Janmaat zich beter heeft ontwikkeld dan van Rhijn.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Maar je hebt hem ook zien spelen? óf ie daar speelt kan ik ook wel zien op vi.nl

Twee wedstrijden. Speelde uitstekend moet ik zeggen, hij heeft wel degelijk progressie gemaakt.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Omdat alternatieven momenteel beter zijn. Ik kan er namelijk wel objectief naar kijken. Maar als je hier 1 Feyenoorder niet goed genoeg vind, dan ben je alweer snel die onrealistische Ajacied.

Je hebt de schijn natuurlijk sowieso wel een klein beetje tegen, A&L (je hebt zelf ook wel eens toegegeven dat je nogal euforisch/chauvinistisch/onrealistisch kan reageren over de kwaliteiten van een speler van Ajax). En als ik je dan hier op vrijwel iedere positie de PSVer en Feyenoorders uit Oranje zie praten dan trek ik mijn conclusies ja.. Is dat gek?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Eerder de meest logische selectie. Ik kan wel zeggen dat ik Siem de Jong erin neem en bv vd Vaart niet, maar dat zou nergens op slaan.

Ik heb er ook geen moeite mee te erkennen dat Janmaat zich beter heeft ontwikkeld dan van Rhijn.

Same here, heb van Rhijn ook niet bij de 23 zitten. Janmaat en Vd Wiel staan er beter voor.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Je kan ook stellen dat de Vrij al jaren nauwelijks progressie maakt. En hij speelt na 5 jaar Feyenoord nog niet eens een keer in een hoofdtoernooi in Europa.

Nauwelijks progressie is natuurlijk onzin, hij is minder vanaf februari/maart dit jaar. Halfjaar m.a.w. Daarvoor werd hij telkens steeds beter. En tsja van die 5 jaar had ie er maar twee kans en twee keer een vrij zware loting, en dan nog kun je dat falen moeilijk aan alleen De Vrij ophangen. Dat is voor zijn ontwikkeling inderdaad jammer, maar dat maakt nog niet direct dat Denswil met 2 wedstrijden in Europa direct beter is. Als je jouw methode volgt is De Vrij met 6 A-interlands veel beter dan Denswil met 0. Ook in Jong Oranje heeft De Vrij veel meer interlands.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Schei uit kerel. Ik kijk vrijwel iedere wedstrijd van de grote drie.

Ik zeg ook nergens van niet, ik constateer alleen feiten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

schram101 schreef:

(quote)

Je hebt de schijn natuurlijk sowieso wel een klein beetje tegen, A&L (je hebt zelf ook wel eens toegegeven dat je nogal euforisch/chauvinistisch/onrealistisch kan reageren over de kwaliteiten van een speler van Ajax). En als ik je dan hier op vrijwel iedere positie de PSVer en Feyenoorders uit Oranje zie praten dan trek ik mijn conclusies ja.. Is dat gek?

Niemand is volledig objectief, maar anderzijds hebben jullie exact hetzelfde. Maar ik kan best wel kijken welke spelers het beste zouden voldoen. Als dat Feyenoorders zijn (Janmaat, Indi) dan is dat best, maar als er ook Feyenoorders afvallen (De Vrij, Clasie bv) dan moet je dat net zo goed maar als objectief zien. Althans, objectief in mijn ogen. Jij hoeft het er niet mee eens te zijn hoor.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Weinig tot geen inderdaad. Maar dan nog verkies ik hem boven Willems, Pieters, Blind en het hele zooitje. Want hij kan het wel.

Hmm oke, vind ik apart, maargoed. Lijkt mij logisch om spelers op hun meest gebruikelijke positie te zetten ipv na 5 jaar maar weer eens omdat hij het ooit wel aardig deed.

Itt vrijwel iedereen vind ik Willems wel talentvol en vind hem dit seizoen weer op niveau komen. Ik zeg hij of Blind erin, Pieters heb ik nooit wat gevonden. Niveautje Groningen/NAC.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Eerder de meest logische selectie.

Ik vind het niet logisch om maar 3 verdedigende middenvelders mee te nemen voor 2 posities.

Met een beetje pech moet je het hele systeem omgooien.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Althans, objectief in mijn ogen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik neem aan dat je wel snapt wat ik ermee bedoelde. Ik heb mijn best gedaan zo objectief mogelijk een ploeg samen te stellen. Als ik dat niet had willen doen had ik hem wel volgestopt met Ajacieden.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als ik dat niet had willen doen had ik hem wel volgestopt met Ajacieden.

Hoe kan dat nou? Denen horen niet in Oranje thuis.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.