• 15.814 nieuwsartikelen
  • 178.383 films
  • 12.228 series
  • 34.008 seizoenen
  • 647.594 acteurs
  • 199.105 gebruikers
  • 9.378.050 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Arsene W.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Ohja nu zie ik het.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Clasie gaat Nigel de Jong vervangen!

Da's toch te belachelijk voor woorden.

Verder wijzigt die weer het centrale duo, BMI voor Bruma en Sneijder in de basis i.t.t. van der Vaart.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

De Jong is geschorst he.. en alsof Schaars beter is.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne is weer 'ns aan het slapen.

eRCee

• 13443 berichten
  • 1978 stemmen

Montorsi schreef:

Ja, lijkt me wel op dit moment.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Nicolage Rico schreef:

j0enne is weer 'ns aan het slapen.

En het is jouw interpretatie .

Normaal kijk ik geen kwalificatiewedstrijden maar deze wil ik wel graag zien. Kan bijna niet anders

dan dat dit een prachtige voetbalpot gaat worden. Iig wel blij dat Seedorf er niet bij is deze keer.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Ik weet ook wel dat Nigel de Jong geschorst is, dan is 't toch lachwekkend dat Clasie z'n vervanger is.

Oké, er een aantal afwezigen (De Guzaman, van Ginkel, Schaars).

Ik had dan nog veel eerder voor Fer gekozen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Montorsi schreef:

Schaars zit niet eens bij Oranje omdat die zich heeft afgemeld.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

j0enne schreef:

Ik weet ook wel dat Nigel de Jong geschorst is, dan is 't toch lachwekkend dat Clasie z'n vervanger is.

Oké, er een aantal afwezigen (De Guzaman, van Ginkel, Schaars).

Ik had dan nog veel eerder voor Fer gekozen.

Schaars boven Clasie zetten.

Schaars opstellen zou pas belachelijk zijn.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Ja, lijkt me wel op dit moment.

Weet niet waar dat uit blijkt dan. Was niet op de hoogte van het feit dat Schaars er niet bij zit dit keer, maar anders zal het elkaar niet veel ontlopen. Het zijn hele andere spelers, dus je moet naar de hele balans op het middenveld kijken. Bovendien hanteert Clasie een hoger baltempo van Schaars doorgaans kun je toch wel zeggen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Daarnaast is Clasie dit seizoen bezig zijn goede vorm van 2 jaar geleden op te pikken. Hij speelt weer met zelfvertrouwen, strooit met steekballen en speelt ze net zo hard in als Schaars.

Dat baltempo van Schaars.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Schaars zit niet eens bij Oranje omdat die zich heeft afgemeld.

Twee maandjes bij PSV en het gelazer begint al

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Schaars en Clasie horen beiden niet in Oranje.

Nu boeit het me morgen niet, maar ik hoop maar dat van Gaal op het WK gewoon Nigel de Jong in de basis zet. Ik vrees van niet eerlijk gezegd.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Niet in de basis.

Als Clasie deze vorm vast blijft houden, hoort hij - met z'n potentie - wel bij Oranje. Komt ook doordat de concurrentie op die plaatsen niet heel groot is.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Mag hopen dat al dat geschuif na de kwalificatie ten einde komt, en we eindelijk het beoogde team voor in Brazilië aan het werk mogen zien. Afhankelijk van de vorm mogen de volgende 11 het gaan doen van mij.

Stekelenburg

Janmaat - Vlaar - Rekik - Emanuelson

De Jong - Strootman

Robben - Sneijder - vd Vaart

Van Persie

- Cillesen

- Blind

- BMI

- Bruma

- De Guzman

- Schaars

- De Jong

- Maher

- Fer

- Depay

- Huntelaar

- Lens

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Schaars speelt dit seizoen beter dan Clasie. Wekelijks. Ook tegen AC Milan (2x) speelde hij ontzettend sterk. Clasie verzoop al tegen Kuban en andere mindere goden in de Eredivisie.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4519 stemmen

Materny schreef:

Mag hopen dat al dat geschuif na de kwalificatie ten einde komt, en we eindelijk het beoogde team voor in Brazilië aan het werk mogen zien. Afhankelijk van de vorm mogen de volgende 11 het gaan doen van mij.

Stekelenburg

Janmaat - Vlaar - Rekik - Emanuelson

De Jong - Strootman

Robben - Sneijder - vd Vaart

Van Persie

- Cillesen

- Blind

- BMI

- Bruma

- De Guzman

- Schaars

- De Jong

- Maher

- Fer

- Depay

- Huntelaar

- Lens

Wiel gaat niet mee? En als Lens zo speelt als tegen Hongarije mag je hem wel erin zetten. Zo wordt Persie goed bediend en heb je twee man met de actie.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Niet in de basis.

Als Clasie deze vorm vast blijft houden, hoort hij - met z'n potentie - wel bij Oranje. Komt ook doordat de concurrentie op die plaatsen niet heel groot is.

Eerste keuze: Nigel de Jong. Met Strootman naast hem.

En verder heb je dan nog oa Fer, Schaars, Clasie, De Guzman voor de reservekeuze. Dan kies ik denk ik Fer, al ben ik ook niet kapot van hem. Maar Clasie is te licht voor dat niveau, Schaars heeft gewoon sowieso dat niveau niet en de Guzman vind ik beter in een aanvallende rol.

Als ik er nu 23 mee zou nemen:

Stekelenburg, Vorm, Cillessen

Vd Wiel, Janmaat

Vlaar, Indi, Bruma, De Vrij (maar alle vier bij gebrek aan beter en omdat Heitinga niet speelt)

Blind, Emanuelson

N. de Jong, Strootman, Fer

Vd Vaart, Sneijder, Maher, De Guzman

Robben, Narsingh, Lens

v Persie, Huntelaar

Zoiets denk ik maar. We hebben een speler of 18 van een goed niveau, maar lang niet iedereen voegt veel toe.

Liever zie ik Rekik en Denswil ipv Bruma en de Vrij, maar goed, dat lijkt me niet zo realistisch.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Emanuelson op linksback... Als die dat dan speelde bij AC Milan oké, maar op die wedstrijd tegen PSV na speelt die daar nooit en zit die gewoon op de bank.

@A&L1

Cillessen.

Die gast speelt nu net een paar wedstrijdjes op het hoogste niveau. Lijkt me gewoon Stekelenburg, Vorm en Krul.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vind gewoon de alternatieven op links niks. Willems is een matige speler, Pieters vind ik niks en verder kan ik niet echt iemand noemen. En Emanuelson is ieder geval nog een goede voetballer die opbouwend wat kan brengen. Verdedigen kunnen ze allemaal niet goed.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3777 stemmen

Willems is ook een goede voetballer die opbouwend wat kan brengen en mee naar voren trekt...

Iemand die daar altijd speelt of iemand die wekelijks op de bank zit en daar nauwelijks tot nooit speelt.

De keuze lijkt me vrij snel gemaakt.

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Ik heb voor de gein eens alle scenario's op een rij geschreven waarin Nederland groepshoofd wordt tijdens het WK.

1) Nederland wint:

a) Spanje én Uruguay weten zich te kwalificeren: twee van deze landen moeten gelijk spelen of verliezen; Colombia, Uruguay, Italië of Zwitserland.

b) Spanje óf Uruguay weet zich niet te kwalificeren: een van deze landen moet gelijk spelen of verliezen; Colombia, Uruguay, Italië of Zwitserland.

c) Spanje én Uruguay weten zich niet te kwalificeren.

2) Nederland speelt gelijk:

a) Spanje óf Uruguay weet zich niet te kwalificeren: Zwitserland en Engeland moeten gelijk spelen, verliezen of zich niet kwalificeren.

b) Spanje én Uruguay weten zich niet te kwalificeren: Zwitserland óf Engeland moet gelijk spelen, verliezen of zich niet kwalificeren.

3) Nederland verliest:

a) Spanje óf Uruguay weet zich niet te kwalificeren: Zwitserland moet verliezen én Engeland, Chili, Portugal en USA moeten gelijk spelen, verliezen of zich niet kwalificeren.

b) Spanje én Uruguay weten zich niet te kwalificeren:

I) Zwitserland moet verliezen én drie van deze landen moeten gelijk spelen, verliezen of zich niet kwalificeren; Engeland, Chili, Portugal en USA

II) Zwitserland speelt gelijk of wint dan moeten Engeland, Chili, Portugal en USA allemaal gelijk spelen, verliezen of zich niet kwalificeren.

Dat Spanje en Uruguay zich niet kwalificeren lijkt vrij onmogelijk. Spanje hoeft nog maar een puntje te pakken, thuis tegen Georgië. En als zelf dat niet lukt mogen ze nog altijd play-offs spelen. Voor Uruguay wordt het al iets lastiger, die moeten in het slechtste (en meeste waarschijnlijke) geval om een laatste ticket spelen tegen Jordanië.

Als je er vanuit gaat dat Spanje en Uruguay zich kwalificeren dan moeten dus twee van deze landen punten verliezen: Colombia, Uruguay, Italië of Zwitserland. Colombia moet uit tegen een al uitgeschakeld Paraguay, Uruguay moet thuis tegen Argentinië, Italië moet thuis tegen Armenië dat nog een kleine kans heeft op play-offs en Zwitserland moet thuis tegen Slovenië dat ook nog een kans heeft op play-offs.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dat is bijna hogere wiskunde Gister bij Studio Voetbal werd het ook al een beetje uitgelegd. Het is echt nauwelijks te volgen.

Overigens, je zal maar geen groepshoofd worden en bv bij groepshoofd Zwitserland ingedeeld worden, terwijl bv Frankrijk of Portugal bij Brazilië of Spanje ingedeeld wordt. Het zegt ook weer niet alles, groepshoofd zijn.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Dat wordt allemaal wel heel erg toekomstmuziek. Kijk eerst naar de landen Uruguay, Zwitserland, Colombia en Italie. Wanneer Nederland morgen wint en twee van deze landen winnen niet, dan zit Nederland hoe dan ook bij de beste 7 (ofwel scenario 1a). Zo niet treden er pas scenario's in werking als er hele onwaarschijnlijke dingen gaan gebeuren. Dan zouden inderdaad Spanje of Uruguay zich niet moeten plaatsen, maar als dat al gebeurt zien we dat tegen die tijd wel weer.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ah, wat een luxe dat België zich zelfs daarover geen zorgen hoeft te maken

Teunnis

• 769 berichten
  • 519 stemmen

Zelfs Kroatië kan zich in theorie nog als groepshoofd plaatsen. Dan moet zo ongeveer elke andere kandidaat verliezen en Spanje en Uruguay zich niet plaatsen

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Wiel gaat niet mee? En als Lens zo speelt als tegen Hongarije mag je hem wel erin zetten. Zo wordt Persie goed bediend en heb je twee man met de actie.

Helemaal vergeten. Natuurlijk moet Greg mee, en wellicht als hij blijft spelen zoals nu bij PSG gewoon in de basis.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Dit dan maar doen?

Mulder

Janmaat - De Vrij - Indi - Nelom

N de Jong - Strootman

Sneijder

Robben - Van Persie - Boeitius

Krul Vorm

Vlaar, Bruma, Verhaegh

Clasie, Vilhena, Van der Vaart, Fer

Lens, Manu, Te Vrede

Leuk man, dat preken voor eigen parochie..

Pff...!

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Materny schreef:

en wellicht als hij blijft spelen zoals nu bij PSG gewoon in de basis.

Hij speelt goed daar?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.