• 15.855 nieuwsartikelen
  • 178.566 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.331 acteurs
  • 199.159 gebruikers
  • 9.381.601 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Overigens, hebben meer mensen moeite mee om die Perez daar hypocriet voor die camera's te zien staan terwijl hij er op de amateurvelden op los mept?

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Laat ik het zo zeggen:

De Boer kiest al zolang voor Vermeer dat ik ga denken dat Cilessen niet veel beter is. Kortom, zijn ontwikkeling heeft stilgestaan denk ik.

Ik vraag me af of een keeperswissel zin heeft.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Tonypulp schreef:

Wat een onzin. De Boer behield alleen vertrouwen in Vermeer omdat hij niet zomaar spelers slachtoffert (en terecht, al hoewel....achteraf he) niet omdat Jasper niet goed genoeg is. Wij weten wel beter...

Keept tevens ook uitstekend bij Jong Ajax. Volgende week speelt Jasper Gelukkig heeft Ajax nu wel een makkelijker competitie programma voor de boeg.

Overigens zegt Schaars ook dat ie rood had kunnen krijgen voor dat moment.

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Daarnaast is een keeperswissel nogal een dingetje. Wat Van Halst terecht al opmerkte. We hebben het natuurlijk wel over Ajax. Maar als er na 6 wedstrijden al een compilatie gemaakt kan worden van identieke blunders.. Lastig hoor.

happie

• 6239 berichten
  • 426 stemmen

Vermeer kost gewoon punten. Dan kun je het niet maken Cilessen geen kans te geven.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Ruilen tegen Vermeer?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

"Je hebt de controle." Maar geeft wel al voor de 1-0 een stuk of vier open kansen weg. Kom op, Frank ... die schijndominantie altijd, terwijl je wel steevast (of het nu tegen Barcelona, PSV of Roda is) een (open) kans of drie (minstens) per wedstrijd weggeeft.

Oh ja, en als aanvulling op mijn vorige riedeltje: je creëert wederom geen klote.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

rep_robert schreef:

Overigens, hebben meer mensen moeite mee om die Perez daar hypocriet voor die camera's te zien staan terwijl hij er op de amateurvelden op los mept?

Jup, mijn vader vertelde het verhaal en nu zit Perez hier een beetje leuk te doen.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

happie schreef:

Vermeer kost gewoon punten. Dan kun je het niet maken Cilessen geen kans te geven.

En toch duurt het zo lang. Ben ik de enige die denkt dat De Boer ook weinig vertrouwen in Cilessen heeft?

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Het is ook bekend dat de Boer (te) lang vertrouwen geeft in zijn spelers. Waarom speelt Ligeon bijvoorbeeld ook niet, terwijl van Rhijn elke week kut mag spelen en Ligeon bij afwezigheid wel prima heeft gebald?

Ben benieuwd naar volgende week, omdat in het bekertoernooi de 2e keeper altijd keept. Dus als het goed is staat Vermeer woensdag onder de lat en houd ik mijn hart vast

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Moest gelijk aan het artikel uit de Stem van van de week denken. Kwam er op neer dat ze geweldig gespeeld hadden. Vonden ze zelf ook. En eigenlijk is dat nu dus ook zo. 4-0 verliezen is toch gewoon goed, toch?

Anyway, zijn de neuzen weer even stil.

Onderhond

• 87599 berichten
  • 12859 stemmen

Ook apart!

Vandaag Club Brugge - Anderlecht: 4-0

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Wat een foutenparade bij Ajax. Niet normaal.

Vermeer weet ook helemaal niet meer wat-ie moet doen.

Hij waarschuwt vast: "het zal niet de laatste keer zijn."

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Kleine Kennis: "Het zal zeker niet mijn laatste blunder worden."

Zelfs buiten de wedstrijden om weet hij het publiek perfect te bespelen. Ik kan niet wachten op de volgende grabbelactie Kennis!

Rico is me al voor zie ik.

DMF

• 1042 berichten
  • 385 stemmen

Vermeer kondigt nog wat blunders aan.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Het was niet best, maar PSV maakte natuurlijk veel meer fouten.

Komt allemaal wel weer goed met Ajax. We zitten even in een overgangsfase, maar in principe zouden we gewoon weer kampioen moeten worden.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Havenaar is toch wel de slechtste spits van de Eredivisie.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

De 500e keer nog steeds niet leuk..

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Moest gelijk aan het artikel uit de Stem van van de week denken. Kwam er op neer dat ze geweldig gespeeld hadden. Vonden ze zelf ook. En eigenlijk is dat nu dus ook zo. 4-0 verliezen is toch gewoon goed, toch?

Anyway, zijn de neuzen weer even stil.

Nu opeens weer anti-Ajax. Voor je vertrek richting Israel dacht ik dat het de goede kant met je op ging. Zit ernaast dus. Je was toch voor nac? Moet je daar niet blijer mee zijn?

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

rep_robert schreef:

Nu opeens weer anti-Ajax. Voor je vertrek richting Israel dacht ik dat het de goede kant met je op ging. Zit ernaast dus. Je was toch voor nac? Moet je daar niet blijer mee zijn?

Ben altijd anti-Ajax geweest. In Nederland hebben Feyenoord en NAC mijn meeste sympathie altijd gehad. Ben bij beiden naar wedstrijden geweest, maar het meest bij NAC. Hoofdreden dat ik tegen Ajax ben is omdat iedereen voor die club is omdat ze de grootste zijn. Ook bijna al m'n vrienden. Zo weinig origineel. Israël staat hier los van. Ik houd van het land en z'n Joodse inwoners, maar niet van die nep Joden uit Amsterdam.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Waardeloze samenvattingen altijd. Vlak na de goal van Vilhena kreeg Feyenoord een goede mogelijkheid na een mooie aanval. Een van de weinige momenten van goed voetbal zenden ze niet uit, zoals zo vaak.

Nog een vrije kopkans voor Pelle, ook niet.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Omdat de club die na 34 (of in België 30) wedstrijden bovenaan staat de kampioen hoort te zijn.

Waarom zou je nog naar voetbal kijken als het al weken op voorhand duidelijk is wie kampioen wordt?

Vroeger viel het wel vaker voor dat een ploeg won met 10 punten voorsprong. Dan is de fun er begin Maart al af. Zeker als die ploeg dan voornamelijk nog tegen mindere ploegen moet spelen.

Maar als je die 10 punten eens door 2 deelt? Dan worden het er 5.

Een mooie voorsprong. En wat als je die ploeg nu eens 10 matchen laat spelen tegen de nr 2, 3, 4, 5 en 6 in de stand?

Dan krijg je suspense! Alles is nog mogelijk.

Zo konden er op 2 speeldagen voor het einde nog 5 ploegen kampioen worden!

Heel sportminnend Vlaanderen zat op de laatste speeldag voor de buis geklemd: wie wordt kampioen? In alle media ging het er over: Wordt het SV Zulte-Waregem of RSC Anderlecht?

Da’s een apotheose die men in de klassieke competitie zelden of nooit tegenkomt.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Die post boven me... Sorry hoor, maar

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Genieten.

Zie ik ook nog eens dat Arsenal alsnog met 3-1 heeft gewonnen en dat City United ook een lekker pak slaag heeft gegeven. Heerlijke dag! Real Madrid ook nog op voorsprong.

Vermeer.

Dat die man nog maar lang in 't doel mag staan, wat een gigantische prutser is dat.

Ik had bijna medelijden met 'm toen die zelfs die bal vanaf de zijkant ergens in de laatste minuten zelfs niet klemvast had zonder ook maar iemand in de buurt.

Verder waren Schaars, Bruma, Willems en Hendrix echt goed.

Zijn er dan nog steeds mensen die beweren dat Blind beter is dan Willems?

(afbeelding)

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Ah, Willems heeft ook weer een keertje een goede wedstrijd gespeeld, hoor...

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Ondertussen loopt Besiktas - Galatasaray helemaal uit de hand.

Supporters met stoeltjes en al op 't veld, ME van de partij, spelers gevlucht naar de catacomben.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Je mag dan alleen de tweede helft beoordelen betreft hun. Eerste helft was om te janken. Hendrix niks goeds gedaan, al is me het laatst half uur ontschoten. Toen ben ik andere dingen gaan doen, maar die Hendrix vind ik een prutser eerste klas. Schaars en het hele middenveld werden ook overlopen. Het mega dramatische Ajax heeft veel doen verbloemen merk ik al Blind was overigens niet de zwakste achterin, alle dreiging kwam vanaf de andere kant. Blind valt niets aan te rekenen.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Lord Flashheart schreef:

(quote)
Ben altijd anti-Ajax geweest. In Nederland hebben Feyenoord en NAC mijn meeste sympathie altijd gehad. Ben bij beiden naar wedstrijden geweest, maar het meest bij NAC. Hoofdreden dat ik tegen Ajax ben is omdat iedereen voor die club is omdat ze de grootste zijn. Ook bijna al m'n vrienden. Zo weinig origineel. Israël staat hier los van. Ik houd van het land en z'n Joodse inwoners, maar niet van die nep Joden uit Amsterdam.

En je bent voor feyenoord omdat het een klein clubje is? Please... Je bent voor net dezelfde reden fan van feyenoord) als dat jouw vrienden voor Ajax zijn. Niet meer en niet minder. Maar kan me mildere /positieve Ajax verhalen van jou herinneren voordat je wegging, vandaar dat ik hier vreemd van sta te kijken.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3778 stemmen

Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien hoor.

Hendrix een prutser. Won zelfs kopduels van Sigthorsson.

Of heb je alleen die ene actie van Hendrix gezien daar aan de zijlijn waardoor Bojan richting Zoet kon en 'm daardoor maar te beoordelen als prutser?

Eerste 20/25 minuten was PSV heer en meester en zette 't ook direct druk. Bovendien moest 't toen al zeker 1-0 staan naar aanleiding van al die kansen. Daarna deden ze dat niet meer waardoor Ajax vrij kon doen wat 't maar wilde doen.

Och, ze staan achter en gaan dan maar andere dingen doen. Ook lekker.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.