• 15.859 nieuwsartikelen
  • 178.568 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 648.332 acteurs
  • 199.160 gebruikers
  • 9.381.622 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Offdagje al la feyenoord toen. We missen duidelijk de sterkhouders die zijn weggegaan. Het is nu wel echte middelmaat en tsja Vermeer

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Met of zonder de blunders van Vermeer. Dit krachteloze Ajax had in geen geval gescoord hier vanmiddag.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

7 wedstrijden, 11 punten, doelsaldo: 13-13 (vooralsnog).

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

moviemafketel schreef:

Offdagje al la feyenoord toen. We missen duidelijk de sterkhouders die zijn weggegaan. Het is nu wel echte middelmaat en tsja Vermeer

Wij speelden nog met 10 man... Jullie met minder natuurlijk, maar ik bedoel dat Feyenoord fysiek met 10 man speelde destijds.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Maar Marc Overmars krijgt wel een erectie als ie naar de bankrekening van Ajax krijgt. Wat een debielen.Je kan het de spelers niet eens kwalijk nemen dat ze niet beter zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kijk zo hoor je te keepen Vermeer!

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

AGE-411 schreef:

(quote)

Achterlijk? Waarom?

Omdat de club die na 34 (of in België 30) wedstrijden bovenaan staat de kampioen hoort te zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

wavanbuuren schreef:

Maar Marc Overmars krijgt wel een erectie als ie naar de bankrekening van Ajax krijgt. Wat een debielen.Je kan het de spelers niet eens kwalijk nemen dat ze niet beter zijn.

Helemaal mee eens. Zoveel poen op de bank en je dan nog aan je eigen brave regels houden om alleen de jeugd de kans te geven. Er moeten zeker 2 a 3 duidelijke versterkingen komen en Cillessen er nu in. Dit kan zo niet.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

merijn82 schreef:

Met of zonder de blunders van Vermeer. Dit krachteloze Ajax had in geen geval gescoord hier vanmiddag.

Tsjah, dit leek iig ook niet in de lijn der verwachting toen de rust aanving. Maar mijn vrees werd de waarheid, zr kwamen ontzettend slap de kleedkamer uit en psv heeft van elke scheet een doelpunt gemaakt. De spelers worden ook zichtbaar onzeker en slordiger door die grabbelaar bij ons in het doel die al menig puntverlies heeft ingeleid(Az uit, Groningen uit, psv uit en goed weggekomen bij zwolle thuis).

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Dit Ajax is is inderdaad middelmaat, met 3/4 Ajax waardige spelers. Wil het zo zijn dat die allemaal uit vorm zijn dan loop je inderdaad kans om er hard af te gaan in Eindhoven. Eindhoven, waar ik nu naartoe moet voor iemand op te halen op het vliegveld......

Joy4ever

• 4614 berichten
  • 1838 stemmen

Waarom zet PSV nou niet door? Is 4-0 wel genoeg ofzo .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Awhh cute. Ons troetelkindje Boilesen mag ook nog wat minuten maken. Die gozer kan ik niet meer serieus nemen na die Messi-shirt foto.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Tsjah, dit leek iig ook niet in de lijn der verwachting toen de rust aanving. Maar mijn vrees werd de waarheid, zr kwamen ontzettend slap de kleedkamer uit en psv heeft van elke scheet een doelpunt gemaakt. De spelers worden ook zichtbaar onzeker en slordiger door die grabbelaar bij ons in het doel die al menig puntverlies heeft ingeleid(Az uit, Groningen uit, psv uit en goed weggekomen bij zwolle thuis).

En vergeet Heerenveen uit niet.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

AGE-411 schreef:

(quote)

Achterlijk? Waarom?

Je moet het zo'n beetje zien als een 'finaleronde' alvorens de prijzen worden uitgedeeld. Doordat de punten gehalveerd worden (en dus ook de afstand tussen de ploegen).

Bovendien zorgt het er voor dat er de laatste speeldagen enkel toppers te zien zijn. Geen matchen meer als "Anderlecht - OH Leuven", maar gewoon elke speeldag 3 toppers.

En alle critici zullen moeten beamen dat voetbal zelden zo spannend was als vorig jaar tijdens de play-offs.

Ach kom nou. Ja het is spannend maar praktisch alle 30 wedstrijden die voorafgaan aan de play-offs is geen zak meer aan. Waarom zouden ploegen nog alles geven voor anderhalf punt? En hoe zit het telkens met al die benadeelde ploegen? Ik herinner me Gent nog die 2des eindigde na een fantastisch seizoen en door die vervloekte play-offs nog 5de werd. Zo was er Standard die een heel seizoen faalde, 5de werd en door die play-offs toch nog 2de eindigde. Dankzij die play-offs maakt het niet meer uit of je een heel seizoen sterk of zwak speelt zolang je er maar die 10 wedstrijden staat. De ploeg die na 30 speeldagen op kop staat verdiend de titel.

Man. City

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Wereldredding van Kennis.

Houdt Ajax toch even single-handedly in de wedstrijd.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

Zo, de Chinees is al op, smaakte als altijd maar stukken beter dan de droevenis op het veld. Nu nog een leuke film kijken om dit drama snel te vergeten, iemand tips? En gek, het doet me helemaal niks dit, omdat je weet dat je kwaliteit bent kwijtgeraakt, En ach, na speelronde 7 al bovenaan staan kan natuurlijk ook niet. Enige waar ik me vandaag overigens aan irriteer is de commentator die het gevoel geeft met een behoorlijk harde achter de microfoon te zitten.

En van harte j0enne en depri83.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

Zoals ze zeggen in Friesland: Ken net.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gelukkig scoort Ajax altijd wel een 6, wordt er volgens een filosofie gevoetbald, is Kenneth een goede keeper en kan Schöne prima op VM. Ik ga mijn bekende riedeltje niet meer herhalen, dit laat zich gewoon uittekenen. Risicoloos gebrei in een te laag tempo, waarbij het ook nog zo labiel als de pest is, meer is het niet. Al tijden. Alles wat De Boer doet draait om controle, en op de lange termijn krijg je dan voetbal als dit; angstig en plichtmatig, totaal ontdaan van frisheid en plezier. En de zekerheden die ie kennelijk al tijden in wil bouwen, zijn niet meer dan schijnzekerheden. Ondanks drie kampioenschappen op rijd zet Ajax al jaren stappen achteruit. En dat mag niet, kan niet en is pijnlijk.

Overigens wil ik wel even opmerken dat het overdreven is om te zeggen dat PSV opeens (na rust) zo goed voetbalt (m.n. de commentator heeft daar een handje van). Na die blunder van Kenneth vliegt gewoon elke kans/counter erin. Ik hecht er dan ook niet al te veel waarde aan wat een constante resurrection van PSV betreft na een zeer slechte periode (al zal dit mentaal natuurlijk flink doorwerken). Als Vermeer die bal 'gewoon' pakt denk ik niet dat iemand gescoord had.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Kenneth nog even met een momentje voor de fans, sympathiek.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Ik hoop niet dat Kenneth nog een blunder maakt. Straks haalt de Boer hem eruit voor de volgende wedstrijd(en).

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Montorsi schreef:

Kenneth nog even met een momentje voor de fans, sympathiek.

Ik zat serieus net weer even te lachen bij die corner. Wat een heerlijke publieksspeler die Vermeer! Weet wel hoe ie het publiek kan vermaken.

mjk87 (moderator films)

• 14544 berichten
  • 4523 stemmen

Bayern en Barcelona winnen 4-0, Ajax en United 4-0 achter, Anderlecht verliest 4-0. Kampioenen hebben iets met de 4 vandaag. Benieuwd wat PSG Monaco vanavond wordt.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Verder sta je nog altijd slechts 3 punten achter op de koploper, heb je volgende week GAE thuis en verliest PSV volgende week van AZ uit.

Mja.. gelukkig is de Eredivisie spannend, hè?

happie

• 6239 berichten
  • 426 stemmen

Zelfs die voorzet op 89.42 kan hij nog niet eens vangen.

happie

• 6239 berichten
  • 426 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik hoop niet dat Kenneth nog een blunder maakt. Straks haalt de Boer hem eruit voor de volgende wedstrijd(en).

De broer van Grandel schijnt Vermeer te zijn.

otherfool

• 18534 berichten
  • 3403 stemmen

Lefgozer schreef:

Wat een heerlijke publieksspeler die Vermeer! Weet wel hoe ie het publiek kan vermaken.

Hij was maar een clown

in ’t wit en in ’t rood

hij was maar een clown

maar nu is hij dood

Hij lachte en sprong

in het felgele licht

maar onder die lach

zat een droevig gezicht

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

En nu blijkt dat Cilessen zich niet goed genoeg ontwikkeld heeft, waardoor Ajax met twee matige keepers zit. Zonde!

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4086 stemmen

Sjoerdow schreef:

En nu blijkt dat Cilessen zich niet goed genoeg ontwikkeld heeft, waardoor Ajax met twee matige keepers zit. Zonde!

???

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wat een onzin. De Boer behield alleen vertrouwen in Vermeer omdat hij niet zomaar spelers slachtoffert (en terecht, al hoewel....achteraf he) niet omdat Jasper niet goed genoeg is. Wij weten wel beter...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.