- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Benieuwd naar Quido zijn reactie inzake deze qua transfers zeer geslaagde avond voor Ajax
Ben in ieder geval blij dat ik de bal weer zie rollen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als je goed leest, zie je dat A&L dit belangrijk vindt en als argument gebruikt.
Ik acht het wel noodzakelijk dat iemand in de top speelt. Raul is dus wel een goed voorbeeld nog ja, maar je zit nu willekeurig namen te noemen. Een Kluivert in zijn top deed niet onder voor Raul.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Kluivert is gewoon nooit echt een wereldtopper geworden, ondanks een langere periode bij Barcelona. Hij was daar ook nooit de grote man (zoals Raul natuurlijk wel, kom nou, wat een vergelijking
). Dan komt Van Persie inderdaad nog meer in de buurt, maar die heeft dan weer de eigenschap op de belangrijke momenten altijd te falen. Beide zouden bij mij de hall of fame niet halen in ieder geval.
mjk87 (moderator films)
-
- 14547 berichten
- 4528 stemmen
Zlatan is een dubbele prutser, weggaan bij Inter en wint die club de hoofdprijs
Overigens scoort hij pas sinds een jaar of drie echt veel.
carrièretotalen:
Kluivert: 246/559 0.440 (0.483 bij Ajax, Milan en Barça)
Raul: 376/875 0.429
Zlatan: 268/535 0.501
Ronaldo: 352/518 0.680
Batistuta: 300/516 0.581
Shevchenko: 321/648 0.496
Ruud: 347/589 0.590
San Marco: 276/373 0.740
Van Persie: 188/406 0.460 (laatste 3 seizoenen 93/132 0.697)
Nu draait wel niet alles om scoren, maar dat Van Basten koning is, moge duidelijk zijn. En Raul is nog een grotere prutser dan Kluivert.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Ik acht het wel noodzakelijk dat iemand in de top speelt. Raul is dus wel een goed voorbeeld nog ja, maar je zit nu willekeurig namen te noemen. Een Kluivert in zijn top deed niet onder voor Raul.
Raúl is de enige naam die ik noemde. En dat lijkt me nu niet bepaald een willekeurige naam. Heeft jaren en jaren aan de top van Europa gespeeld en is de topscoorder van de CL.
Verder wil ik Bombarda nog noemen.
happie
-
- 6242 berichten
- 426 stemmen
Kluivert was natuurlijk een behoorlijke spits, maar de beste in zijn tijd natuurlijk bij lange na niet. Kluivert speelde bij Barca en Ajax in goede ploegen, maar hij was niet de bepalende factor in die ploegen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lekker bezig Eriksen. Zie wat ie kan als ie in een goed team. Hakje van Soldado ook
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14547 berichten
- 4528 stemmen
Lekker bezig Eriksen. Zie wat ie kan als ie in een goed team. Hakje van Soldado ook
.
Moet jij geen Atletico kijken?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
.
Prachtige actie ja. Ik kijk speciaal voor Eriksen nu. Ik hoop dat hij de winnende maakt, zou een leuke binnenkomer zijn.
En Eriksen heeft bij Ajax ook al genoeg laten zien natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt, heb Tottenham op een stream aan staan. Bij de hoogtepunten (en de vele spelonderbrekingen bij Atleti
) kan ik van het debuut van Eriksen ook wat meepikken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prachtige actie ja. Ik kijk speciaal voor Eriksen nu. Ik hoop dat hij de winnende maakt, zou een leuke binnenkomer zijn.
En Eriksen heeft bij Ajax ook al genoeg laten zien natuurlijk.
Tuurlijk was Ajax ook geen verkeerd team, al heeft ie nu om zich heen toch wel veel meer spelers die ook daadwerkelijk goed kunnen voetballen.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
En de verdedigers van Norwich zijn natuurlijk ook niet de beste graadmeter.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Tuurlijk was Ajax ook geen verkeerd team, al heeft ie nu om zich heen toch wel veel meer spelers die ook daadwerkelijk goed kunnen voetballen.
Ik snap je wel hoor. Eriksen was veel intelligenter dan de meeste andere Ajacieden. Dacht altijd 2 stappen vooruit. Hij zit nu ook op de goede plek. En over een jaar of 3 maakt hij denk ik nog wel een stap naar een grotere club. Al is Spurs al prima.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Kamperman gaat los!
Zo'n speler als Eriksen hebben ze daar bij de Spurs nog nooit gezien!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ha, Eriksen met zijn eerste assist 
Wat mis ik hem nu al.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Zeker als Ajax vanavond tikken krijgt van Fernandez (letterlijk en figuurlijk waarschijnlijk).
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Als Ajax al niet meer van Zwolle in de eigen ArenA kan winnen, dan gaat het een lang en vervelend seizoen worden. Ik ga voor een stroeve 2-0.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Özil heeft z'n eerste assist ook al te pakken.
stfuympos
-
- 13360 berichten
- 731 stemmen
Kluivert is natuurlijk de beste nederlandse spits van de afgelopen 18 jaar.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atleti! Heerlijke ingestudeerde vrije schop zeg.
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Sjeezus, Ajax gaat het nog lastig krijgen vanavond ook.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Duarte gaat z'n debuut maken. Poulsen op de bank en Serero weer in de basis.
Verder Sigthorsson op de bank en Hoesen in de spits. En zelfs Sana in de basis en Bojan op de bank.
Stef Nijland, laat dat talent dan nu maar eens zien.
Ramsey weer, die gast is in bloedvorm. 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Lijkt me wel als de andere middenvelders Duarte en Serero zijn.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Kluivert is natuurlijk de beste nederlandse spits van de afgelopen 18 jaar.
Mag de vetertjes van Ruud nog niet strikken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.