• 15.910 nieuwsartikelen
  • 178.801 films
  • 12.257 series
  • 34.050 seizoenen
  • 648.699 acteurs
  • 199.214 gebruikers
  • 9.385.191 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Onderhond

• 87603 berichten
  • 12867 stemmen

Nog even een Belgendansje in Engeland. Toch leuk voor Fellaini, Man. United was nog één van die grote Engelse clubs waar geen Belg rondliep. Verder slimme keuze van Lukaku, Chelsea nog steeds iets te hoog gegrepen voor hem.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Onderhond schreef:

. Nog even een Belgendansje in Engeland. Toch leuk voor Fellaini, Man. United was nog één van die grote Engelse clubs waar geen Belg rondliep.

Jawel hoor, Adnan Januzaj.

Onderhond

• 87603 berichten
  • 12867 stemmen

Op het veld bedoel ik, niet op papier.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

Siem blijft maar prijzen winnen .

Hij is in ieder geval wel bewust van zijn voorbeeldfunctie.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Hopelijk keert Siem weer snel terug in de wedstrijdselectie en zit zijn ''longest day'' er op

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Papa De Jong laat ook van zich horen.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Er wordt in ieder geval alles aan gedaan door Van Geel om Bakkal terug te halen. Nu maar hopen dat ie niet toch nog wil cashen in Turkije ofzo. Ondanks dat hij amper heeft gespeeld een erg prettige speler om in je selectie te hebben.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

depri83 schreef:

Tja, wat is marktconform? Binnen Nederland zit Ajax zelfs daarboven iets denk ik, internationaal zeker niet. Vreemd dat de pa van de aanvoerder dit zomaar even tweet, überhaupt.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Die halve Fransoos van PSG bij Ajax is na een jaartje ook al verhuurd met een optie tot koop.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

mjk87 schreef:

(quote)

Tja, wat is marktconform? Binnen Nederland zit Ajax zelfs daarboven iets denk ik, internationaal zeker niet. Vreemd dat de pa van de aanvoerder dit zomaar even tweet, überhaupt.

Bizar idd, kan me niet voorstellen dat zoonlief hier blij mee is.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Lol wat een raar bericht ja. Dat rustige en verstandige heeft Siem blijkbaar niet van pap.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

depri83 schreef:

Ondanks die man overdrijf en ook een beetje rancuneus over komt (Zoonlief Siem moet het nu met mindere spelers doen), heeft hij natuurlijk wel een punt. Er is slecht gehandeld door Ajax. Sportief failliet is onzin, maar je groeit ook niet verder. Je had juist de ploeg van vorig seizoen bij elkaar moeten houden en die aanvullen met gerichte versterkingen. Dus niet Duarte, Krkic en vd Hoorn in plaats van Eriksen, Boerrigter en Alderweireld, maar in combinatie met. Al zal dat vast niet realistisch zijn. Nu moet je weer bouwen.

Vraag me trouwens af of Siem hier nou blij mee is, dat pa begint te klagen.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

(afbeelding)

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ondanks die man overdrijf en ook een beetje rancuneus over komt (Zoonlief Siem moet het nu met mindere spelers doen), heeft hij natuurlijk wel een punt. Er is slecht gehandeld door Ajax. Sportief failliet is onzin, maar je groeit ook niet verder. Je had juist de ploeg van vorig seizoen bij elkaar moeten houden en die aanvullen met gerichte versterkingen. Dus niet Duarte, Krkic en vd Hoorn in plaats van Eriksen, Boerrigter en Alderweireld, maar in combinatie met. Al zal dat vast niet realistisch zijn. Nu moet je weer bouwen.

Vraag me trouwens af of Siem hier nou blij mee is, dat pa begint te klagen.

Tsja en dan lopen Eriksen en Alderweireld gratis de deur uit volgend seizoen...

Je ploeg bij elkaar houden is niet bepaald voorbehouden aan Eredivisieploegen die goed presteren.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Papa De Jong moet zijn mening geven op verjaardagsfeestjes, maar niet op Twitter. Daar is zowel Siem als Ajax niet bij gebaat.

Sowieso heeft 'marktconform' betalen geen zin. Ajax kan al haar salarissen wel met 100% verhogen, maar ook dan betalen The Spurs en Atletico meer. Bovendien kan Ajax de bedragen voor deze spelers niet weigeren. George moet dus niet zo zeuren.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

Ik kreeg net van George door dat hij het niet zo bedoeld heeft. Hij gaat zijn tweet verwijderen. Bij deze.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hoe durft Papa de Jong zijn mening op twitter te geven. Blaaskaak dat het is.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Is rond. En Coentrao schijnt een seizoen gehuurd te zijn.

Gaat niet door, papierwerk was blijkbaar niet in orde.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hoe durft Papa de Jong zijn mening op twitter te geven. Blaaskaak dat het is.

Als je geen nobody bent, maar een bekend iemand, dan moet je toch je woorden afwegen. Hij doet hiermee de club van zijn zoon en wie weet ook zijn zoon zelf schade toe. Als jij of ik iets roept, dan maakt dat niks uit omdat we gewoon 1 van de velen zijn.

Neemt niet weg dat pa de Jong wel deels een punt heeft. Overmars heeft nog weinig goed werk verricht, al is Overmars ook maar een schakel in een groter geheel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet mee eens.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Hij mag alles zeggen natuurlijk maar het is gewoon niet zo handig voor zijn zoon die nu wordt aangekeken als: 'zo die zit op familiefeestjes uit de school te klappen over salarissen en die gierige Overmars'.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

George de Jong (@GeorgedeJong28) op Twitter

Hij heeft, zo te lezen, de tweet verwijderd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Volgens mij zijn de salarissen van spelers gewoon bekend gemaakt in verschillende media. Denk niet dat dergelijke voorbarige conclusies het probleem is van zowel Siem als George.

depri83

• 6805 berichten
  • 1491 stemmen

Infonada Sports ‏@InfonadaSports

Opvallend: Marc Overmars bleek zojuist de enige Ajacied op kantoor die geen eten bestelde, maar 't kliekje kleffe bami van gister opwarmde.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

Naomi Watts schreef:

Volgens mij zijn de salarissen van spelers gewoon bekend gemaakt in verschillende media. Denk niet dat dergelijke voorbarige conclusies het probleem is van zowel Siem als George.

Dan nog blijft dat klagen staan... inderdaad voorbarig, maar zo wordt er wel over gedacht nu.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

depri83 schreef:

Infonada Sports ‏@InfonadaSports

Opvallend: Marc Overmars bleek zojuist de enige Ajacied op kantoor die geen eten bestelde, maar 't kliekje kleffe bami van gister opwarmde.

Chinees smaakt de volgende dag wel het lekkerst

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Dan nog blijft dat klagen staan... inderdaad voorbarig, maar zo wordt er wel over gedacht nu.

Ik zie niet in waarom hij niet zou mogen klagen, of het reëel is is iets anders.

Maar nogmaals, dat er zo over gedacht wordt lijkt me niet het probleem van de de Jongetjes.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3779 stemmen

Boulahrouz transfervrij aangezien die z'n contract heeft laten ontbinden.

Haal 'm maar PSV, alles beter dan die verschrikkelijke Zanka.

Je moet er toch niet aan denken dat Bruma langdurig geblesseerd raakt...

Of Willems en Bruma... Heb je Rekik op linksback en Hendrix in 't centrum met Zanka.

Marcelo was een geweldenaar vergeleken met Zanka. Zelfs Bouma was nog 10x beter.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wel apart zeg. Sneijder zat eerst niet bij Oranje, nu wel omdat Wijnaldum geblesseerd raakte. Maar nu is zijn concurrentie vd Vaart ook geblesseerd afgevallen, Maher opgeroepen. Dus de kans zit er dik in dat Sneijder een basisplaats krijgt vrijdag in Estland

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.