- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen

Een 2-0 mag je natuurlijk nooit weggeven maar 't zal me een zorg zijn wat Jong PSV verder doet.
Ik slaap er niet slechter van en ben d'r niet chagrijnig van i.t.t. het eerste. 
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Tegen een half team A-selectie spelers ook nog 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen

Een 2-0 mag je natuurlijk nooit weggeven maar 't zal me een zorg zijn wat Jong PSV verder doet.
Haha, nog erger
Nouja, heb je toch een potje van Ajax mogen genieten 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Genieten is een rare woordkeuze.
Eerder het beschamende optreden van de verdediging en Tyton met z'n lekkere glijder.
Eerste helft was Ajax namelijk nergens.
Daarom zei ik nog: 'We sparen ze nog'.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Lekker boeiend de uitslag. Maar ik vind het wel weer leuk. Maar uiteindelijk heb ik liever dat een paar goed genoeg worden voor Ajax 1. Lobotka, Meleg en de Sa zouden dit seizoen nog wel eens nuttig kunnen zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14547 berichten
- 4528 stemmen
@twentefans : Breaking: Na zes spelers huurt #Vitesse nu ook 10.000 supporters van #Chelsea om het stadion te vullen.

rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen

Zit jij ook de hele wedstrijd stil te wezen om vervolgens bij de uittrap van de keeper hooomoooo te schreeuwen? 
Vraag me af waar deze rage bij de uittrappen opeens weer vandaan komt, je hoort het bij elke provincieclub in Nederland op dit moment. Terwijl het alles behalve nieuw is.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Bakkal waarschijnlijk terug naar Feyenoord. Zou mooi zijn. Immers mag de bank verwarmen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Zit jij ook de hele wedstrijd stil te wezen om vervolgens bij de uittrap van de keeper hooomoooo te schreeuwen? 
Vraag me af waar deze rage bij de uittrappen opeens weer vandaan komt, je hoort het bij elke provincieclub in Nederland op dit moment. Terwijl het alles behalve nieuw is.
Zal wel komen door die 'Oooooh pizza'. 
Zanka mag nu wel bestempeld worden als een hele grote miskoop. Gelukkig was die transfervrij.
Die gaat dus nooit meer z'n niveau halen wat die bij Kopenhagen haalde voor die zware blessure.
Toen had namelijk Arsenal zelfs nog interesse in 'm.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die Zanka speelt als de gehandicapte broer van Marcelo. En dat zegt denk ik wel alles over zijn niveau. Je zou niet geloven dat hij ooit een stabiele verdediger was.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Ik dacht trouwens dat die Bazoer een verdediger was, maar hij speelt dus blijkbaar bij Ajax op 't middenveld.
Viel in ieder geval totaal niet op.
Ah, die nummer 8 was dus Lobotka. Zeer technisch mannetje.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Wat me wel opvalt in dit soort potjes is de frivoliteit waar veel jongens mee spelen. Goede individuele acties. Lobotka, Bazoer, Meleg en de Sa laten zien hoe het wel hoort in zo'n potje. Al laten ze het natuurlijk niet elke pot zien en kunnen die verdedigers van Jong PSV er ook weinig van.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
@RikElfrink 6m
Toivonen keert in principe gewoon terug bij #PSV 1, na een goed gesprek. Lees morgen #ED
Wat laat PSV zich weer kennen, tjongejonge. Stelletje laffe honden. 
Oprotten met die gozer aangezien z'n motivatie heel ver te zoeken is.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik dacht trouwens dat die Bazoer een verdediger was, maar hij speelt dus blijkbaar bij Ajax op 't middenveld.
Viel in ieder geval totaal niet op.
Ah, die nummer 8 was dus Lobotka. Zeer technisch mannetje.
Bazoer doet het juist vrij goed bij Ajax. Ik denk dat hij volgend seizoen wel eens een basisplaats in Ajax 1 kan krijgen. Poulsen zijn contract loopt na dit seizoen af, dus er liggen kansen. Bazoer is enorm sterk en kan aardig ballen.
Overigens, Ozil nog steeds niet officieel bij Arsenal. Spannend uurtje nog.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Bazoer doet het juist vrij goed bij Ajax. Ik denk dat hij volgend seizoen wel eens een basisplaats in Ajax 1 kan krijgen. Poulsen zijn contract loopt na dit seizoen af, dus er liggen kansen. Bazoer is enorm sterk en kan aardig ballen.
Ik neem aan nog 2 uurtjes aangezien GMT wel de leidraad zal zijn?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nee, nog 40 minuten volgens mij.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Okay.
Jammer dat Ajax is uitgewinkeld. Zal wel weer even duren voordat ze zo goed zijn als vorig jaar.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zal wel weer even duren voordat ze zo goed zijn als vorig jaar.
Ja, in de nazomer van 2014 misschien, als ze wel dan de juiste aankopen doen.
Droevige transferzomer, blegh.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ben benieuwd of de jeugdopleiding straks weer echte talenten afgaat leveren. Want de laatste spelers die voor aardig wat geld verkocht zijn, waren ook al 15/16/17 toen ze naar Ajax kwamen (Vermaelen, Vertonghen, Alderweireld, Eriksen en straks vast nog Fischer). En Cruyff die Ajax prijst omdat de onderhandelingen zo netjes zijn verlopen, 'want nu komen ze over een paar jaar wel weer terug'. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eriksen was natuurlijk buitencategorie. Een speler van dat kaliber zie je in een decennium niet meer.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
http://www.vi.nl/nieuws/arsenal-en-real-verbreken-records-met-transfer-ozil.htm
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Eriksen was natuurlijk buitencategorie. Een speler van dat kaliber zie je in een decennium niet meer.
Dat vrees ik ook. Wat een exceptioneel talent.
YouTube - Goodbye Christian Eriksen

By far samen met Vertonghen mijn favoriete Ajacied van de laatste jaren.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
depri83
-
- 6805 berichten
- 1491 stemmen
Het was weer een schitterende dag!
Tot de volgende transfer deadline day 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3779 stemmen
Ozil dan toch naar Arsenal. Heerlijk! 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Om gek van te worden. Nog steeds opgescheept met die Indi, en Kongolo maar weg laten rotten zonder 'm ook maar uit te lenen. Belachelijk. Word je toch schijtziek van. De terechte middelvinger van Kongolo richting Feyenoord is een kwestie van tijd.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
'Massive signing', helaas op de enige positie die kwalitatief met de top van de EPL mee kan. Hopelijk een signaal naar (andere) spelers van het kaliber Özil om weer de metro richting Highbury te pakken.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Fellaini naar United? Dat zou toch nog een smetje op deze fraaie dag zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Fellaini naar United? Dat zou toch nog een smetje op deze fraaie dag zijn.
Is rond. En Coentrao schijnt een seizoen gehuurd te zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.