• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.775 acteurs
  • 199.219 gebruikers
  • 9.385.443 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

j0enne schreef:

Is die reclame voor op dat shirt afgeplakt of?

Yup, lekker goedkoop. Sponsor is Lotto, maar vast geen geld voor shirts zonder reclame.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Pfff. Esteban. Blijf eens godverdomme in die goal lul.

Boateng trouwens van Milan naar Schalke

Kon die dat niet eerder doen?

Vind 't wel een hele rare stap...

Kaka dan zeker naar Milan.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ik heb het niet meer..

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Kom zeg, ik wil op donderdagavond wel 2 Nederlandse teams volgen, dus beter haalt AZ het gewoon.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Oehhhh. Komen ze weer goed weg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Pfff, een Griekse Lexie Immers.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Iglesias heeft naar Immers gekeken gisteravond, dat kan niet anders.

@ j0enne, dat is ergens nog wel goed nieuws. Prima speler die Boateng, en van Kaka is het nog maar af te wachten.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

j0enne schreef:

Kaka wil natuurlijk weer tegen het mooie Ajax voetballen. Treffen wij Real niet, verhuist hij maar naar Milan

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Wakker worden AZ!

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Wat een krankzinnige poeier op de paal. Nog 5 minuten.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Sodeknetter. Fluit af want dit duurt niet meer lang.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

AZ heeft het laatste kwartier een engeltje op de schouder. 2 enorme kansen en een knal op de lat van die Grieken.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Wat een kansen

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

1 minuut maar?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nou AZ haalt het!

Heeft Louis toch gelijk met zijn opmerking dat de MML niks onderdoet voor de Premier League...

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Hoppa! AZ heeft het gehaald.

Gelukkig!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Drie clubs in Europa; godzijdank! Op het laatst had je nog een pingel tegen kunnen krijgen, gelukje. Berghuis trouwens zeer, zeer zwak.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Toch maar mooi drie Nederlandse clubs die dit jaar overzomeren in Europa!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Halleluja. Nog 1 EL voorronde waarin we ons niet volledig hebben geblameerd. Al is het nog triest dat dit 0-2 wordt.

Maar gelukkig 3 teams in Europa.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

AZ ook in pot 1.

Montorsi

• 9717 berichten
  • 2381 stemmen

j0enne schreef:

Echt? Rare transfer, een van de beteren van Milan normaal gesproken.

En Vitesse krijgt Atsu even toegestopt, niet verkeerd voor ze.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Verkoop Bale leidt tot ‘kaalslag’ bij DOS ’37

Kettingreactie na recordtransfer voelbaar tot diep in de provincie

Door Alexander Brandenburg • vrijdag 30 augustus 2013

De verkoop van Gareth Bale aan Real Madrid heeft geleid tot een storm aan lastminute-transacties binnen de voetbalwereld, met als resultaat een gapend gat in de selectie van de Vriezenveense eersteklasser DOS ’37.

Door de transfers van Bale (van Tottenham Hotspur naar Real Madrid), Christian Eriksen (van Ajax naar Tottenham Hotspur), Género Zeefuik (van FC Groningen naar Ajax), Theo Lucius (van werkloos naar FC Groningen), Ismo Vorstermans (van FC Dordrecht naar werkloos), Frits van den Meiracker (van Kozakken Boys naar FC Dordrecht) en part-time postbode/huisvader/voetballer Elwin Coes (van DOS ’37 naar Kozakken Boys) is voornamelijk DOS ‘37 zwaar getroffen.

“Elwin was enorm belangrijk voor ons team, zowel op als buiten het veld,” beaamt DOS ’37-voorzitter Frits Abbink. “Ik ken niemand die zo goed coachte als hij. Ook in de kleedkamer zorgde hij vaak voor een vrolijke noot, het incident met de tijgerbalsem in de onderbroek van de materiaalman daargelaten, die zit al twee jaar in de lappenmand.”

Coes: “Met alle respect voor DOS ‘37, maar als je op mijn leeftijd nog zo’n mooie sportieve en financiële klapper kunt maken, zeg je geen nee. Van het woord ‘onkostenvergoeding’ had ik bijvoorbeeld nog nooit gehoord, laat staan van een tankpas. Maar daar in Werkendam timmeren ze aan iets moois, dat merk je juist aan dat soort kleine dingen. Ik ben heel benieuwd naar een omgeving waar ‘topsportmentaliteit’ aan de orde van de dag is.”

Coes wordt morgen uitgezwaaid tijdens het bekerduel tegen Rigtersbleek uit Enschede. De harde kern van DOS’37 bezint zich op een passende tifosi-actie. Gareth Bale reageert verheugd vanuit Madrid: “Elwin was toe aan de volgende stap, dat zag je elke week. Ik ben blij dat ik mijn steentje heb kunnen bijdragen.”

DOS ‘37 heeft inmiddels bij Real Madrid geïnformeerd naar de mogelijkheid om de overbodige Luka Modric voor één seizoen te huren.

Joy4ever

• 4616 berichten
  • 1840 stemmen

j0enne schreef:

Er zijn van die transfers waarbij ik denk: . Hoewel Milan niet bepaald de topclub van weleer is maar kom op: Schalke?

Schalke schijnt trouwens ook bezig te zijn met Adebayor. Dan versterk je met twee transfers wel heel goed je cluppie.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Echt? Rare transfer, een van de beteren van Milan normaal gesproken.

In de competitie doet-ie al achttien maanden niets goed. In de CL daarentegen altijd wel. Heeft wel een prachtige laatste wedstrijd gespeeld, mocht het zo zijn.

Kaka als vervanger zou dramatisch zijn. Kerel van 31 met een enorm salaris. Ik hoop nog altijd op Honda.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3779 stemmen

Vitesse dus weer een toptalent van Vitesse: Atsu van Porto.

En natuurlijk al Piazon en Cuevas.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Er zijn van die transfers waarbij ik denk: . Hoewel Milan niet bepaald de topclub van weleer is maar kom op: Schalke?

Schalke schijnt trouwens ook bezig te zijn met Adebayor. Dan versterk je met twee transfers wel heel goed je cluppie.

Je onderschat Duitse teams. Kerngezond, sportief sterk, uitverkochte stadions. Vandaag de dag doet Schalke echt niet voor Milan onder. Sterker, ik vind Milan vrij matig tegenwoordig. Alleen voorin hadden/hebben ze Balotelli, SES en Boateng. Maar nu dus maar 2 van die 3 nog. Ik ben als Ajax zijnde echt niet bang voor Milan.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)

Hij wilde wel weer eens in de Bundesliga spelen, lees ik, en met alle respect, bij Dortmund en Bayern heeft-ie niet zoveel te zoeken.

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

Heb je het over Boateng? Die heeft niets bij Bayern en Dortmund te zoeken??

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Heb je het over Boateng? Die heeft niets bij Bayern en Dortmund te zoeken??

Dat ben ik ook met hem eens. Boateng is vrij lui en een momentenspeler, maar zou verzuipen in het snelle combinatiespel van die ploegen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Tering zeg! Maar we zijn door en dat is het belangrijkste. Ik had A&L ergens zien posten dat de loting volgende week is dus ik was behoorlijk verrast toen ik net hoorde dat de loting gewoon vandaag om 1 uur is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.