- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Van de laatste 12 Europese thuiswedstrijden van Feyenoord werden er ook maar liefst 2 gewonnen.
Dat kan alleen in de Kuip.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een wanprestatie levert Nederland zeg. Drie teams exit, misschien AZ morgenvroeg de vierde maar hopelijk niet. Zo erg vind ik het niet als we een EL ticket mislopen. Doen onze subtopteams toch nooit iets goeds mee. Ajax, PSV en 2 andere teams in Europa is wel voldoende.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
AZ zal het wel volhouden, als de scheids een beetje normaal doet.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Nadeel is dat die Grieken morgen 30 minuten lang echt erop kunnen knallen en de boel afjagen; ze hoeven hun krachten niet te verdelen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Voordeel voor AZ is dat ze morgen weer helemaal fit zijn om een stand te verdedigen. Dat ze het morgen uitspelen is vooral voor AZ positief.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Alderweireld dus naar Atletico.
Ik neem aan als bankzitter.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12868 stemmen
Kan het moeilijk geloven ... da's bijna bewust het WK laten schieten dan (als we de volgende weken goed doorkomen). Lijkt me dat hij toch een paar garanties gekregen heeft?
Die commentator trouwens bij Feyenoord 
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Benieuwd wat Koeman nu weer weet.
De vorige keer dat dit Kuban in de Eredivisie zou meespelen om 't kampioenschap.
Nu een kanshebber om de EL te winnen?
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Labyad heeft z'n excuses aangeboden aan Brands.
'Ik wil graag terug naar PSV'. 'Ik heb het niet netjes gedaan'
Goede speler met potentie maar z'n gedrag hè...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goh. Denk je alles gehad te hebben krijg je dit ook nog. Wel voor de bank ja, Godin speelt ie er niet uit. Vraag me af wat Atletico met dat zachtgekookte ei van een Alderweireld moet, past totaal niet bij de filosofie van Simeone's Atletico. Atleti
.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het was weer een Europees avontuur om nooit te vergeten in Rotterdam!
Joenne; hit it!
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Na vorig jaar precies 0.071 van de 4.214 punten voor Nederland te hebben gesprokkeld blijft Feyenoord dit jaar dus op 0.000 staan, nog onder FC Utrecht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik had Sakho gehaald.
Een veel beter alternatief idd
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu naar huis, weer een geweldige avond gehad. Echt jammer dat er niet nog 3 dergelijke onvergetelijke avonden volgen. Lekker film kijken op donderdagavond
.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Benieuwd wat Koeman nu weer weet.
De vorige keer dat dit Kuban in de Eredivisie zou meespelen om 't kampioenschap.
Nu een kanshebber om de EL te winnen?
Zou ik ook niet uitsluiten inderdaad dat ze het Ajax en PSV moeilijk zouden kunnen maken. PSV loot Zulte, niveautje lager zo te zien..
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Labyad zou terug naar PSV willen, maar PSV lijkt me voorin voldoende bezet. Ik weet niet wat Ajax eventueel met Cuenca wil, maar anders is dit een mogelijkheid die je moet onderzoeken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zou ik ook niet uitsluiten inderdaad dat ze het Ajax en PSV moeilijk zouden kunnen maken. PSV loot Zulte, niveautje lager zo te zien..
Ja, misschien maken ze het Real Madrid en Chelsea wel moeilijk. Wie zal het zeggen. Feit is dat Feyenoord er ieder geval erg droevig tegen was.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Labyad zou terug naar PSV willen, maar PSV lijkt me voorin voldoende bezet. Ik weet niet wat Ajax eventueel met Cuenca wil, maar anders is dit een mogelijkheid die je moet onderzoeken.
Joepie, laten we ook meteen Toivonen nemen dan! Geen rotte appels in ons Amsterdamse mandje.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Naast Feyenoord zijn UE Santa Coloma, Sligo Rovers, Derry City FC, Libertas, La Fiorita, Honka Espoo, Vardar Skopje, Metalurg Skopje, The New Saints, ETO Györ, Cliftonville, Crusaders Belfast, Hibernians FC, IF Fuglafjørdur, Trans Narva, NK Domzale, Hibernian, Motherwell, Gandzasar Kapan, Randers FC, Ekranas Panevezys, Kruoja Pakruojis, Celik Niksic, CS Fola Esch, Zeljeznicar Sarajevo, Daugava Daugavpils, BATE Borisov, KF Laçi, FK Jagodina en FK Astana de andere clubs die zonder punten afscheid van Europa hebben moeten nemen.
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Ja, misschien maken ze het Real Madrid en Chelsea wel moeilijk. Wie zal het zeggen. Feit is dat Feyenoord er ieder geval erg droevig tegen was.
Droevig dat die kansen gemist werden inderdaad. Zat meer in..
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2381 stemmen
Naast Feyenoord zijn UE Santa Coloma, Sligo Rovers, Derry City FC, Libertas, La Fiorita, Honka Espoo, Vardar Skopje, Metalurg Skopje, The New Saints, ETO Györ, Cliftonville, Crusaders Belfast, Hibernians FC, IF Fuglafjørdur, Trans Narva, NK Domzale, Hibernian, Motherwell Gandzasar Kapan, Randers FC, Ekranas Panevezys, Kruoja Pakruojis, Celik Niksic, CS Fola Esch, Zeljeznicar Sarajevo, Daugava Daugavpils, BATE Borisov, KF Laçi, FK Jagodina en FK Astana de andere clubs die zonder punten afscheid van Europa hebben moeten nemen.
De man en zijn hobby 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Joepie, laten we ook meteen Toivonen nemen dan! Geen rotte appels in ons Amsterdamse mandje.
Kwaliteit is Kwaliteit, dat hij als jonge jongen een fout heeft gemaakt hoeft geen belemmering te zijn.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vandaag wel. Uit had je 4-0 kunnen verliezen.
Het ergste van alles is gewoon dat Feyenoord geen enkele visie heeft. Lange bal naar voren peren en gaan met de banaan. Heel erg slecht. En ik vind het jammer dat ze eruit liggen.
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Iemand moet het doen
Ik kan overigens ook alvast niet wachten op de UEFA-ranking!
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Wacht maar tot na AZ. Dan durf ik er tenminste nog een blik op te werpen 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Oh ja en niet te vergeten de Lucky Loser Loterij!
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Iemand moet het doen
Ik kan overigens ook alvast niet wachten op de UEFA-ranking!
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3779 stemmen
Stuttgart, Spartak Moskou, Saint-Etienne, Nice, Fiorentina, Udinese zijn trouwens gewoon allemaal uitgeschakeld. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Fiorentina is door op uitgoals hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.