• 15.918 nieuwsartikelen
  • 178.829 films
  • 12.258 series
  • 34.051 seizoenen
  • 648.781 acteurs
  • 199.219 gebruikers
  • 9.385.749 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Haha, dat arme Kopenhagen.

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

Ik ben jaloers. Lekker naar Barcelona, Milan en Celtic reizen. Wat wil je nog meer als voetbalsupporter.

Geweldige loting.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Arsenal toch pech met Napoli. Mooie poule.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

chevy93 schreef:

United en Arsenal hebben letterlijk ie-der jaar een makkelijke loting.

Arsenal heeft de zwaarste loting van allemaal... die gaan op zeker niet door. Ook Man United best pittig.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nu maar eens een zak geld bij elkaar gaan schrapen.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

City gelukkig ook een lekkere poule die te doen moet zijn met CSKA en Pilzen.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

kos schreef:

Ik ben jaloers. Lekker naar Barcelona, Milan en Celtic reizen. Wat wil je nog meer als voetbalsupporter.

Geweldige loting.

Dit dus.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

j0enne schreef:

Ozbiliz blijft maar scoren!

In de eerste minuut ligt die er al weer in bij z'n nieuwe club Spartak Moskou.

Wat moeten ze die missen op de flanken als je ziet wat er nu staat.

Was ook een prima speler, stom dat ze die zomaar lieten gaan (itt Ebecilio).

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ehm, dat is een droomaffiche. Wat godsgruwelijk lekker dit. Fantastische loting, dik tevreden. Perspectief is er en alle affiches zijn bloedgeil.

Qua sfeer en de hele mikmak wel. Qua kansen toch net wat minder met ploegen als Pilzen, Wien, Kopenhagen, Steaua die je had kunnen loten waardooe plek 3 zeker was.

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

Go, Franck!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Mooie loting trouwens voor Ajax. Zullen denk ik nog veel moeite krijgen de derde plek te behalen, maar eindelijk eens een officieel potje tegen Barcelona.

Ben verder ook wel benieuwd naar Shakhtar en Man United. Dortmund - Arsenal lijkt me ook wel wat.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

Mooie loting trouwens voor Ajax. Zullen denk ik nog veel moeite krijgen de derde plek te behalen, maar eindelijk eens een officieel potje tegen Barcelona.

Ben verder ook wel benieuwd naar Shakhtar en Man United. Dortmund - Arsenal lijkt me ook wel wat.

Ik sluit niet uit dat je om plek 2 mee gaat strijden. Laten we dit Milan niet beter maken dan ze zijn. Vrij slechte ploeg zelfs, zeker vergeleken met de andere opties uit pot 2.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

kos schreef:

Geweldige loting.

De tegenstanders zijn daarbij zo onsympathiek dat je het Ajax dit jaar gunt eens niet af te gaan. Een Catalaans duikersteam, het immer luizige Milan en die nep-geëmotioneerde katholieken, bah.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik sluit niet uit dat je om plek 2 mee gaat strijden. Laten we dit Milan niet beter maken dan ze zijn. Vrij slechte ploeg zelfs, zeker vergeleken met de andere opties uit pot 2.

Ik sla Milan ook niet enorm hoog aan, maar Ajax heeft zelf ook niet zo'n bijster sterk sterk team.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

j0enne schreef:

(quote)
Qua sfeer en de hele mikmak wel. Qua kansen toch net wat minder met ploegen als Pilzen, Wien, Kopenhagen, Steaua die je had kunnen loten waardooe plek 3 zeker was.

Als supporter gaat het om de sfeer en de hele mikmak. Lekker pilsen in een mooie buitenlandse stad, genieten van het leven, het wederzijds respect en verbintenis voelen met je medesupporters en hopelijk nog een gewillig meisje aan je doelpaal rijgen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Ik sla Milan ook niet enorm hoog aan, maar Ajax heeft zelf ook niet zo'n bijster sterk sterk team.

Klopt, maar in de CL piekt Ajax de laatste jaren best wel tegen leuke teams.

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Lefgozer schreef:

(quote)

Als supporter gaat het om de sfeer en de hele mikmak. Lekker pilsen in een mooie buitenlandse stad, genieten van het leven, het wederzijds respect en verbintenis voelen met je medesupporters en hopelijk nog een gewillig meisje aan je doelpaal rijgen.

Jij hebt liever een rossige Schotse dan een Roemeense brunette?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Momenteel zijn de gemoederen wat gezakt met betrekking tot Eriksen, wat rest is enthousiasme over onze poule! Heerlijk om eens tegen Barca te mogen ballen, Celtic ook supergaaf! Helaas geen Schalke of Marseille uit pot 2. De moeilijkste drie uit pot vier zijn we wel gelukkig misgelopen.

Met de huidige selectie zet ik in op het volgende:

Kans op plek 1: 1%

Kans op plek 2: 20%

Kans op plek 3: 70%

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Nou, ik ben nog nooit in Barcelona geweest, dit zou wel een heel goede reden zijn daar eens naartoe te gaan.

*edit, zou Eriksen de affiche's niet zien en zich nog bedenken?

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Klopt, maar in de CL piekt Ajax de laatste jaren best wel tegen leuke teams.

True that, maar ik zie Mike van der Hoorn nog wel eens een duel verliezen van Messi, Neymar, El Shaarawi en Balotelli. En tegen Celtic wordt het heel lastig gezien de matige aanvalslinie van Ajax dit seizoen, of ze moeten nog een goede vervanger voor Bojan vinden.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

mjk87 schreef:

Nou, ik ben nog nooit in Barcelona geweest, dit zou wel een heel goede reden zijn daar eens naartoe te gaan.

*edit, zou Eriksen de affiche's niet zien en zich nog bedenken?

Misschien. Maar dan ziet ie zijn salaris en denkt ie: fuck it, London, here I come!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Oei, die trofeedraagster.

mjk87 (moderator films)

• 14550 berichten
  • 4530 stemmen

Platini met z'n kufrans

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ha, Scarface wint de hoofdprijs.

j0enne

• 9608 berichten
  • 3780 stemmen

Eindelijk. Niet die kut Messi maar Ribery!

Harco

• 978 berichten
  • 0 stemmen

david bohm

• 3078 berichten
  • 3446 stemmen

The Sky cameras were filming the Celtic manager Neil Lennon as that draw came through. His reaction at facing Barcelona, Milan and Ajax was to put his head in his hands while assorted people in the background laughed. Ah.

Aldus the guardian.co.uk

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3705 stemmen

Yes geen real of zo een rare russische club! Wat historie hebben die vier teams! Prachtig!

kos

• 46705 berichten
  • 8862 stemmen

Wat is die Melanie toch lekker. Elk jaar weer.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

herman78 schreef:

(quote)

Jij hebt liever een rossige Schotse dan een Roemeense brunette?

Mwoah, niet echt. Maar een beetje afwisseling kan geen kwaad. Wat dat betreft lijkt het me het best als Celtic de eerste uitwedstrijd is. Als je eerst de Italiaanse en Spaanse dames ziet en daarna pas de Schotse word je niet blij denk ik.

(Op basis van vooroordelen, hè. Ben zelf nog nooit in Schotland geweest.)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.