- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Tsja. Als je de ranglijst op z'n kop zet, staan ze eerste.
Tijd voor een huldiging? #feyenoord

The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk dat meer scheidsrechters de kansen die Kuipers krijgt van de KNVB met succes zouden aangrijpen om hun talenten te tonen maar heel veel is er op Kuipers (buiten de bekerfinale uiteraard) niet aan te merken.
Ik heb vaak problemen met onze arbitrage, maar Kuipers is een uitstekende, neutrale en goed handelende scheids. Zo ongeveer de enige in ons land, dat wel.
Leuke uitslagen trouwens gister, al heb ik niks gezien. Meevaller dat PSV punten laat liggen, al hadden dat er 3 moeten zijn voor Heracles, wat ik las. Maar 1-1 is ook goed. En hartstikke leuk voor PEC dat ze weer winnen. Misschien moeten ze onderhand bij de Uefa eens informeren of het stadion Champions League-proof is
Over een paar weken dus een heuse topwedstrijd, Ajax-PEC.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Ach, na vandaag maar 4 puntjes achter op jouw clubje. 
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3855 stemmen
Ze zongen ook al: 'Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in'.
Kuipers is inderdaad zeer neutraal, behalve als die PSV mag fluiten. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ach, na vandaag maar 4 puntjes achter op jouw clubje.
Dat heb ik vaker gehoord. Ga eerst maar eens winnen. En dan nog, 4 punten. En doelsaldo, dus 5 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weet het zo net nog niet. Wat wel zeker is dat je MOET winnen. Verlies je (en met gelijkspel ook) dan gaat het echt niet goed. Sta nu op Varkenoord, je merkt het aan alles en iedereen. Do or die.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3855 stemmen
Sinds wanneer geeft die vreselijke Leo Oldenburger commentaar bij Eredivisie Live?
Laat die man 't a.u.b. bij Oranje houden.
GAE trouwens al op 1-0.
Staan dan gewoon al op 7 punten!
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Kuipers is inderdaad zeer neutraal, behalve als die PSV mag fluiten.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Groningen begint ook alweer lekker. Verdedigen kunnen ze niet.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Groningen begint ook alweer lekker. Verdedigen kunnen ze niet.
Beter doen ze dat verdedigen volgend weekend ook niet.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Dat heb ik vaker gehoord. Ga eerst maar eens winnen. En dan nog, 4 punten. En doelsaldo, dus 5
Doelsaldo is lekker belangrijk op dit moment. 
mjk87 (moderator films)
-
- 14979 berichten
- 4737 stemmen
Sinds wanneer geeft die vreselijke Leo Oldenburger commentaar bij Eredivisie Live?
Laat die man 't a.u.b. bij Oranje houden.
Ik dacht hetzelfde, bij Oranje al niet aan te ontkomen en nu ook dus hier al niet. Nu zeg ik niet dat Michiel Teeling, Mark van Rijswijk en Ron de Rijk zo fantastisch zijn, maar die kale Leo kan ik echt niet harden.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Niet boos op mij worden als NAC vanmiddag met 1-4 wint hoor 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik dacht hetzelfde, bij Oranje al niet aan te ontkomen en nu ook dus hier al niet. Nu zeg ik niet dat Michiel Teeling, Mark van Rijswijk en Ron de Rijk zo fantastisch zijn, maar die kale Leo kan ik echt niet harden.
Vergeleken met Leo Driessen is die andere Leo weer een topgozer.
mjk87 (moderator films)
-
- 14979 berichten
- 4737 stemmen
Al heeft Driessen vakantie gehad, overduidelijk. Hij is nog niet zo cynisch en anti-voetbal als dat hij vaak in oktober begint te worden; nu is het nog uit te houden. Verder heb je gewoon gelijk.
david bohm
-
- 3113 berichten
- 3505 stemmen
Volgens Marca heeft Arsenal 30M geboden voor Ángel Di María en ziet Madrid de overgang wel zitten.
EDIT: Di María zelf is er nog niet uit en vraagt een paar dagen bedenktijd.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Maak me niet zoveel zorgen. As we speak mist GAE nog een megakans op de 2-0.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3855 stemmen
Absoluut dieptepunt blijft die seniele opa van een Reitsma die spelers niet meer uit elkaar kan houden, gevolgd door Leo Driessen en dan Leo Oldenburger.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Die Mark van Rijswijk kraamt ook steeds meer onzin uit.
nclo
-
- 1494 berichten
- 157 stemmen
Van harte nclo, maar eerlijk is eerlijk, de nummer 18 en 17 hebben jullie al gehad
Volgende week Utrecht toch, dat moet toch ook wel lukken?
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2400 stemmen
Mathijsen op de bank.
En? Tegen Zwolle zat hij ook op de bank. 
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3855 stemmen
Ik zie 'm liever in 't veld, BMI, de Vrij en Nelom is net wat sterker dan met Mathijsen erin. 
Al zag ik dat d'r veel spelers van NAC niet meedoen, Schalk, Hooi, Gilissen.
Hopen dat Lurling 't weer op z'n heupen krijgt, al zal die weer constant worden uitgefloten en spreekkoren over zich heen krijgen.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
GAE en Groningen maken er echt een spektakel van. 3-2 op dit moment voor GAE. Verdedigen kunnen ze beiden totaal niet, maakt het toch wel leuk. 3 keer gescoord binnen een kwartier in de tweede helft.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3855 stemmen
Ik mag hopen dat Groningen volgende week wat beter aan 't verdedigen is.
Momenteel al 3-2.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3855 stemmen
En rood voor Groningen. 
Niks aan 't handje man, gewoon geel. Was geen bewuste elleboog.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Trieste rode kaarten zijn dit altijd. Adorjan ziet de speler niet eens... Was niet eens een elleboog j0enne, zwieberde wat teveel met zijn armen in een luchtduelletje.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3855 stemmen
En weer rood voor Groningen, de tweede geel. 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
En Letchert een minuut later ook zijn tweede geel. Maar die had hem ook al wel verdiend 5 minuten eerder. Wat een mafketel.
j0enne
-
- 9621 berichten
- 3855 stemmen
Trieste rode kaarten zijn dit altijd. Adorjan ziet de speler niet eens... Was niet eens een elleboog j0enne, zwieberde wat teveel met zijn armen in een luchtduelletje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.