- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Flikker die gast d'r maar gewoon uit.
Afgelopen zondag weer 2x scoren om vervolgens weer niks te presteren in Oranje...
ja hij doet expres.
Centrale spits is natuurlijk totaal afhankelijk van medespelers, als je weer eens zag hoe Robben 99% z'n eigen spelletje speelde manman.
Verder bLeef het allemaal aardig overeind tegen het rommelig/opportunistische aanvalsspelletje van Portugal, leuk potje.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Je zou toch bijna gaan denken dat die 't expres doet ja. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Tsja, joene heeft wel een punt. Van Persie is onderhand onze Seedorf van deze tijd. Geweldig bij de club, onzichtbaar voor de nationale ploeg. Bizar dat we de beste spits van de PL niet bepalend kunnen krijgen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2365 stemmen
Flikker die gast d'r maar gewoon uit.
Afgelopen zondag weer 2x scoren om vervolgens weer niks te presteren in Oranje...
Ik heb het niet gezien vanavond.
Ik heb het over spelers die het verschil kunnen maken (omdat ze over het talent beschikken.) Wel goed lezen. 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat verschil maken, wanneer gaat van Persie dat in godsnaam eens doen in het Nederlands Elftal? Vanavond weer totaal onzichtbaar. Onbegrijpelijk
Sneijder hebben we wel hard nodig ja. Strootman speelde vanavond trouwens sterk, moet gezegd worden.
Gelukkig was Huntelaar veel beter 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Eriksen jast er weer een vrije trap in over 22 meter. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Bizar dat we de beste spits van de PL niet bepalend kunnen krijgen.
Dat zeg je goed, iedereen weet wat hij kan, moet het wel in stelling gebracht worden.. Overigens vond ik hem wel een goed WK' spelen. Weliswaar te weinig beslissende goals maar bracht voetballend erg veel voorin, altijd goede loopacties en balcontrole, maar da's een oude discussie
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Eriksen jast er weer een vrije trap in over 22 meter.
Gaat 'ie nou nog verkocht worden deze week 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik mis de relevantie van deze kansloze post van je. Van Persie is aanvoerder en basisspeler. Is de beste speler van de PL. Mag er een beetje kritisch naar gekeken worden? Hij laat het gewoon niet zien. En ik pleit niet dat hij eruit moet, want hij is de beste optie geworden, maar het is wel storend dat hij altijd onzichtbaar is, behalve tegen kutlanden als Hongarije. Maar ga jij vooral over Huntelaar praten, heel relevant 
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Nee praten over zijn vervanger is natuurlijk totaal irrelevant.. 
Ben jij nou zo dom, of ben ik nou zo slim?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Schei uit
Als hij gaat is het naar de Spurs ben ik bang. Krijg het rambam van die akelige transferwindow die tot in den eeuwigheid doorloopt.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
En btw, vier goals in zijn laatste vijf interlands.. Hij laat het inderdaad nooit zien 
Maar goed, jij bent natuurlijk ook zo lekker oppertunistisch om hem na vanavond direct af te zeiken met die kansloze Lens en een matige Robben op de vleugels
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Zo hé, wat knap zeg! China, Roemenië, Estland en Turkije. Toppertjes!
Tegen Italië en Portugal geen.
Ik wilde ook nog België en Duitsland noemen maar toen was die niet van de partij.
En nee, we zeiken 'm niet af na deze pot maar da's al meer dan 2 jaar 't geval.
In Zuid-Afrika raakte die ook al geen knikker.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Blijf het toch vreemd vinden dat mensen die het de hele week over voetbal hebben en er naar kijken nog steeds niet doorhebben dat ook het spel telt als je de bal niet hebt. Van P houdt constant twee man aan zich gebonden en creert zo meer ruimte voor de anderen. Verder gewoon slecht dat hij nooit bereikt werd.
Al met al was het gewoon een goede prestatie van de NL11. Goed trainingspotje ook.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Gewoon FotMob voor je mobiel downloaden, uitstekend appje voor alle tussenstanden. Kan je zelf ook kiezen van welke competities je iets wilt volgen.
Soccer Livescores 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Leuk dat je van tevoren bij VI hoort dat die Portugezen zo'n oefenpotje totaal niet serieus nemen. Het is een godswonder dat het slechts bij 1 gele kaart voor hun bleef. Wat een smerige, ordinaire schopploeg is het nog steeds. Pepe die mensen onderuit schoffelt en een Coentrao die met twee benen ergens in vliegt en vervolgens samen met de hele bank Verhaegh aanvalt. Continu gezeik van Ronaldo en ze blijven maar doorgaan.
Het veld was overigens ook een schande, het zag er niet uit.
Vreemd dat er geen blessures zijn gevallen.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Zo hé, wat knap zeg! China, Roemenië, Estland en Turkije. Toppertjes!
Tegen Italië en Portugal geen.
Alsof ie gisteren ook maar 1 bruikbare bal heeft gehad..
Ik wilde ook nog België en Duitsland noemen maar toen was die niet van de partij.
Valt mee dan.
Een beetje het grote probleem in dit topic; men lult maar een eind raakt..
En nee, we zeiken 'm niet af na deze pot maar da's al meer dan 2 jaar 't geval.
In Zuid-Afrika raakte die ook al geen knikker.
Momenteel gewoon 35 goals. Moyenne van 0,46. Ongeveer de helft van zijn wedstrijden speelde hij trouwens op de flank schat ik zo.
Maar goed, deze discussie is al 100x gevoerd
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Dit vind ik altijd onzin. Daarnaast is van Persie een spits die het niet persé van de aanvoer hoeft te hebben. Het is geen statische spits zonder actie. Van Persie is minder afhankelijk van aanvoer dan iemand als Huntelaar.
Moyenne van beide spitsen in Oranje is goed, maar om de een of andere reden zegt het mij vrij weinig, want geen enkel doelpunt is in een belangrijk duel op een belangrijk moment gemaakt. Laat staan in wedstrijden tegen grotere voetballanden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En btw, vier goals in zijn laatste vijf interlands.. Hij laat het inderdaad nooit zien 
Maar goed, jij bent natuurlijk ook zo lekker oppertunistisch om hem na vanavond direct af te zeiken met die kansloze Lens en een matige Robben op de vleugels
Kom zeg, fanboy. Van Persie heeft dit probleem al jaren. Eigenlijk zijn hele loopbaan voor Oranje. Zoveel geweldige dingen heeft hij niet op eindtoernooien gedaan, terwijl hij er toch al 4 heeft gespeeld.
Hij hoeft er niet uit, want hij is de beste optie, maar hou eens op met die eeuwige smoesjes te verzinnen waarom het niet aan RvP zelf ligt. Dat hij er af en toe een goal tegen pakweg Hongarije in knalt vind ik niet zo heel relevant.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Momenteel gewoon 35 goals. Moyenne van 0,46. Ongeveer de helft van zijn wedstrijden speelde hij trouwens op de flank schat ik zo.
Maar goed, deze discussie is al 100x gevoerd
Welnee. Sinds van Marwijk in 2008 begon zette hij Persie al snel in de spits neer. Dat is alweer 5 jaar terug.
Ik zou wel eens een overzicht willen zien van van Persie in interlands tegen toplanden, subtoplanden, middenmoot en de troep daaronder. Ik gok dat er maar heel weinig van hem tegen toplanden zijn gemaakt. En dat geldt net zo goed voor goals op de toernooien.
Waar het aan ligt weet ik niet, want voor zijn club toont hij aan gewoon van wereldniveau te zijn. Heb ook helemaal geen hekel aan hem, maar je kan er moeilijk erg tevreden over zijn. En in 2010 was hij gewoon erg matig, wat mensen ook roepen. De enige dissonant van de 11 die tot de finale kwamen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Armenteros moet wel echt vandaag gekeurd gaan worden anders kan hij zondag niet meespelen
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Kom zeg, fanboy. Van Persie heeft dit probleem al jaren. Eigenlijk zijn hele loopbaan voor Oranje. Zoveel geweldige dingen heeft hij niet op eindtoernooien gedaan, terwijl hij er toch al 4 heeft gespeeld.
Heel het NL elftal heeft dat probleem toch al jaren?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Coentrao die met twee benen ergens in vliegt en vervolgens samen met de hele bank Verhaegh aanvalt.
dacht dat die Verhaegh ook met twee benen erin kwam zeilen (maar trok net op tijd terug)
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Verhaegh was in ieder geval beter dan van Rhijn.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Strootman vond ik toch wel vrij goed gisteren trouwens.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Welnee. Sinds van Marwijk in 2008 begon zette hij Persie al snel in de spits neer. Dat is alweer 5 jaar terug.
Ik zou wel eens een overzicht willen zien van van Persie in interlands tegen toplanden, subtoplanden, middenmoot en de troep daaronder. Ik gok dat er maar heel weinig van hem tegen toplanden zijn gemaakt. En dat geldt net zo goed voor goals op de toernooien.
Waar het aan ligt weet ik niet, want voor zijn club toont hij aan gewoon van wereldniveau te zijn. Heb ook helemaal geen hekel aan hem, maar je kan er moeilijk erg tevreden over zijn. En in 2010 was hij gewoon erg matig, wat mensen ook roepen. De enige dissonant van de 11 die tot de finale kwamen.
Wereldniveau: Duitsland (1)
Subtop: Frankrijk (1)
Middenmoot: Ivoorkust (1), Zweden (2), Rusland (1), Roemenië (4), Japan (1), Mexico (2), Turkije (1), Kameroen (1), Ghana (1)
Troep: Ierland (1), Finland (1), Albanië (1), Bulgarije (2), Wit-Rusland (2), Hongarije (3), Schotland (1), Noord-Ierland (2), San Marino (4), China (1), Estland (1)

The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Welnee, spelers als Sneijder en Robben laten het wel vaak op de toernooien zien.
@ Joene, bedankt!
Het bevestigt ook wat ik al dacht, dat van Persie veelal tegen matige teams scoorde. Al moet je Ghana natuurlijk niet bij de troep zetten, maar bij middenmoot.
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Ja dat besefte ik net ook, net als Kameroen. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Nogal logisch, je speelt met kwalificatie in z'n totaliteit sowieso veel meer wedstrijden tegen kleine landen dan tegen grote landen, die kom je pas op echte toernooien tegen en vaak pas verder in het toernooi. Zo'n rijtje kan je dan van bijna alle Nederlandse spitsen maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.