• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.252 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.386 acteurs
  • 199.074 gebruikers
  • 9.375.568 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Barca is ook echt dramatisch. Puyol heb ik weleens beter zien verdedigen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Ajax speelt geweldig, ook al lijkt het alsof ze bij Barcelona hebben besloten dat Ajax vanavond mag winnen. Echter kan Barcelona het spel voor Ajax niet maken en is nu goed te zien dat er behoorlijk veel voetballend vermogen in deze ploeg zit.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

ik ben niet de enige dus. is de hele avond al zo. Ook KPN?

UPC.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Ziggo ook.

Joy4ever

• 4610 berichten
  • 1833 stemmen

Geen problemen bij KPN

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

10 jaar lang wordt Barca met betonvoetbal bestreden, Ajax totaalvoetbalt ze van het kastje naar de muur.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Quido schreef:

Eerste half uur mag gerust geschaard worden onder de beste onder Frank tot dusver. Hopelijk houden ze het enigszins vol.

En dat is nou precies het mankement van dit elftal. Ondanks dat er toch vrij veel talent tussen zit blijft het een fragiele ploeg.

Ik vind Schøne trouwens een opvallend goede speler die zich duidelijk laat gelden. Goede aanwinst.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Barca is ook echt dramatisch. Puyol heb ik weleens beter zien verdedigen.

Toch mag je dit gerust de verdienste van Ajax noemen. Barca zette in de eerste minuten nog volop druk, daarna sloop de onzekerheid erin doordat Ajax dat ook deed en ze de bal vervolgens snel kwijtraakten.

Neemt niet weg dat Barca als ze zich herpakken er nog zomaar overheen kan gaan. Maar hoe dan ook een prima helft van Ajax. Kon dat maar elke wedstrijd (en volhouden nu!).

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Chapeau Ajacieden, Barca is echt helemaal nergens

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nu ben ik benieuwd hoe Barca de kleedkamer uitkomt. Een gelijkspel zou natuurlijk nog steeds prima zijn, maar nu je op 2-0 staat wil je meer. Hopen dat we dit vast houden en Celtic gelijk speelt (spelen fanatiek, maar Milan gevaarlijker in de counter). Zodoende is een gelijkspel in Milaan voldoende.

Geweldige eerste helft

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Je merkt aan alles dat Barca niet gewend is om tegen voetballende ploegen te spelen. Ze lopen stuk voor stuk geirriteerd rond. Dit heeft zelf ook weinig met op halve kracht spelen te maken i.m.o. Barca oogt onrustig en verspeelt heel beel ballen. Toch knap dat Ajax eigenlijk op de Barca manier Barca niet laat opbouwen.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Toch mag je dit gerust de verdienste van Ajax noemen. Barca zette in de eerste minuten nog volop druk, daarna sloop de onzekerheid erin doordat Ajax dat ook deed en ze de bal vervolgens snel kwijtraakten.

Neemt niet weg dat Barca als ze zich herpakken er nog zomaar overheen kan gaan. Maar hoe dan ook een prima helft van Ajax. Kon dat maar elke wedstrijd (en volhouden nu!).

Ajax zet goed druk. Maar als je ziet hoe ze inspelen vanuit de achterhoede en op het middenveld...

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Gelijkspel bij Celtic is nu het droomscenario.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Kai schreef:

10 jaar lang wordt Barca met betonvoetbal bestreden, Ajax totaalvoetbalt ze van het kastje naar de muur.

Vond dat Bayern anders vorig seizoen Barcelona ook niet bepaald met betonvoetbal bestreedt. En dat was een wedstrijd waarin het er voor beide ploegen om ging.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2375 stemmen

Schijnt overigens iemand uit de F-side te zijn 'gevallen' die nu in de gracht ligt...

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Ajaxlife meldt dat er mogelijk iemand van de tribune gedonderd is en dat er daardoor een bedrukte sfeer hangt. Ik hoop niet dat er iemand van de tweede ring is gedonderd en dat het om de eerste ring gaat. Melding gaat iig om Zuid... Niet zuid 1 of zuid 2

. Ga zelf ook van zuid 1 uit, anders was diegene wel morsdood geweest.

Ik snap sommige lui niet. Zie ze soms half over die rand heen hangen. Ik tik ze altijd aan en trek ze terug, want het is echt vragen om problemen. Ik schijt em zeven kleuren als ik weer eens iemand daar op de rand zie balanceren omdat dat "sfeerverhogend" is

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Ik wilde het net plaatsen.

Zal-ie een Barca shirtje aan hebben?

Nee serieus, dat is wel triest.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2242 stemmen

Moet wel heel raar lopen als Ajax nog gaat verliezen. (Fingers crossed)

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

rep_robert schreef:

Ajaxlife meldt dat er mogelijk iemand van de tribune gedonderd is en dat er daardoor een bedrukte sfeer hangt. Ik hoop niet dat er iemand van de tweede ring is gedonderd en dat het om de eerste ring gaat. Melding gaat iig om Zuid... Niet zuid 1 of zuid 2

Barca-shirtje aan?

Verdorie Rico!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Vond dat Bayern anders vorig seizoen Barcelona ook niet bepaald met betonvoetbal bestreedt. En dat was een wedstrijd waarin het er voor beide ploegen om ging.

Zeker. Wel grappig dat Kai het doet lijken alsof het er voor Barça om gaat.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Vooruit, tikkeltje overmoedig.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Leuk dat Ajax. Als ze vandaag winnen dan geef ik ze een goede kans om door te kunnen gaan, want ik ben zeker niet kapot van AC Milan of Celtic. Ontzettend jammer dat ze niet wisten te winnen in Glasgow en tegen Milan, want dan zouden ze nu zo goed staan. Barcelona lijkt het gelukkig ook niet meer te weten gelette op hun vervelende trekjes, dus als ze zo blijven spelen voorzie ik een historische avond.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

@Materny: haha.

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Afgevoerd in een ambulance onder applaus. Denk F-side...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zeker. Wel grappig dat Kai het doet lijken alsof het er voor Barça om gaat.

Natuurlijk wil Barca deze wedstrijd winnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Natuurlijk wil Barca deze wedstrijd winnen.

Tuurlijk, maar wel op halve kracht. Anders maar nie.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

rep_robert schreef:

Afgevoerd in een ambulance onder applaus. Denk F-side...

Ja, klopt. Vanaf een meter of 10.

AjaxFanzone.NL %u200F@AjaxFanzoneNL 13m

Er is iemand vanuit de F-Side in de gracht gevallen. Trauma helikopter is onderweg. #AJAbar

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Rood en een penalty?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

GodmondejU!!

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2364 stemmen

Nu hoor ik de Ajacieden niet over het veld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.