- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen

Ik ga hier helemaal stuk, hahaha.
Die zure kop van Ronald Koeman, priceless!
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Immers niet meer opstellen de komende 10 wedstrijden. Als je er zo slap ingaat in de laatste seconde, verdien je het niet om een Feyenoordshirt te dragen.
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
RKC 
Sno 
0-0 tegen Twente en Ajax (beide uit), winnen van Vitesse en Feyenoord.
Apart dat ze dan zo laag staan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij is Pelle een beetje boos 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Pelle is woest. Kijk dat interview. Naar mannetje.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
En Ajax maar lachen...
Als de Eagles hun werk doen dan staan we eerste en heeft iedereen onder ons het dit weekend verpest. Maar ook als Vitesse wint is dit speelweekend al geslaagd, hehe.
Vier op een rij, here we come 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Lleyton Orient! Die club krijg ik bijzonder vaak bij random team potjes bij Fifa haha
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Pelle is woest. Kijk dat interview. Naar mannetje.
Haha. Zou jij blij zijn vlak na zo'n moment? Hou toch op, gewoon een sportman, die wil winnen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Christiaan wordt nog wat kopjes kleiner (gemaakt, bijna letterlijk/fysiek).
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Immers niet meer opstellen de komende 10 wedstrijden. Als je er zo slap ingaat in de laatste seconde, verdien je het niet om een Feyenoordshirt te dragen.
Misschien moeten jullie hem nog een keer een hart onder de riem steken. Gaat ie misschien ook nog extra aan de kant
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Ik hoorde daar niet bij. 
Tegen AZ speelde hij wel meer dan prima, maar dat was boven zijn kunnen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Eerste zege ooit van Erwin op Ronald. Leuke statistiek. Broer verpest de titelkansen van andere broer 
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Haha. Zou jij blij zijn vlak na zo'n moment? Hou toch op, gewoon een sportman, die wil winnen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Guidetti op de bank bij City.
Moeten nu ook weer eens winnen. Tegen Spurs.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
PSV op 5 punten van Ajax, Feyenoord op 4 punten van Ajax.
Als nu Vitesse niet wint en Groningen ook niet, dan ziet de stand er weer een stuk leuker uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig, ik begon me als Feyenoordsupporter zorgen te maken maar ze zijn nog gewoon de oude. Slecht positiespel, geen visie, geen spelfilosofie, slecht positiespel, geen drang naar voren, zwakke onzorgvuldige passing, weinig creëeren. Prima bezig!
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Dat verdedigen van Janmaat bij de zijlijn was ook behoorlijk amateuristisch.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Wat een zure zure kutwedstrijd. Maar ja, als je niet eens een kutballetje over een paar meter normaal naar elkaar kunt spelen verlies je dit soort wedstrijden gewoon. Immers zoals gewoonlijk weer dramatisch, Pelle niet gezien, Bakkal is nog steeds van het formaat Mido en Schaken kan ook weinig anders dan buitenom rennen en kutvoorzetten geven.
Gatver!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Pfff. Aguero wil 't mooi doen en doet een lobje.
Hoeft 'm maar gewoon geplaatst te schieten en hij zit.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Velthuizen is de grootste clown van de competitie, wat een sukkel.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Instant classic op het FN
Ik zou in een Nieuwe Kuip als architect goed rekening houden met fraaie SM-ruimtes en goede faciliteiten voor sadomasochisme. Met dit voetbal gaat Feyenoord namelijk een zeer specifiek publiek aantrekken. Met een brandende kaars in je reet, wasknijpers op de tepels ook nog eens je ogen pijnigen met dit voetbal, voor wie het lekker vindt...

mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Kun je nog meer je voorkeur laten blijken Leo Driessen?
Driessen is voor Telstar, maar bij commentaar tussen welke andere clubs dan ook in ieder geval altijd tegen de topploeg.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mooi dat onze spelers al vrijdag spelen, mogen ze dinsdag lekker op de bank zitten en rust pakken voor als het er echt toe doet.
Gelukkig maar 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen

En Ajax was duidelijk van slag dat al die Ajacieden tegen Colombia speelden op de dinsdag 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Ja dat is karma 
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Driessen is voor Telstar, maar bij commentaar tussen welke andere clubs dan ook in ieder geval altijd tegen de topploeg.
Haha en Jack van Gelder is voor AFC.
Maakt mij verder weinig uit waar je voorkeur naar uit gaat, maar zo opzichtig gaan juichen als je geacht wordt neutraal te zijn is natuurlijk not done.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.