- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Mario Been ook, al is hij vooral iemand die succes opeist en een verlies afwendt op anderen.
Late reactie, nu pas gelezen. Mario Been is één van de weinige coaches die niet rond de pot draait en na de wedstrijd met een correcte analyse komt. Hij is altijd eerlijk en kiest zelden voor de makkelijke uitweg (scheidsrechterlijke blunders etc..) en kijkt eerst naar zijn eigen ploeg vooraleer iets te zeggen over de tegenstander. Zijn analyse over de wedstrijd tegen Oostende bewijst dat nog maar eens, had makkelijk kunnen zeuren over de onterechte corner (waaruit gescoord werd) en schwalbe dat leidde tot een penalty maar deed het niet. Eerst in eigen kamp kijken en beseffen dat het vandaag (in zijn woorden) een schandalig Genk was. Niets anders dan lof voor Mario.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
7-0 maar in de derby. Atletico wordt slordig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is raak met de rode kaarten. De kaart van Wes Brown
.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Dan is de beste man in België volledig veranderd, of het duurt gewoon wat langer tot jullie de waarheid inzien
Hier kon ik hem niet uitstaan in ieder geval.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is raak met de rode kaarten. De kaart van Wes Brown
.
Idd was een perfect ingezette tackle. Blunder van de scheids.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Grove inschattingsfout, zo'n fout zie je zelden. Dat vond Poyet ook, werd helemaal gek
. Hans Kraay is er niets bij.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En dat hij zich liet leiden door de grens is helemaal sneu. 4 seconden later rood geven voor iets terwijl hij zelf gewoon had laten doorspelen. Kaart zal vast wel geseponeerd worden, maar daar hebben ze nu niks aan.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Mourinho gisteren bij West Ham.
https://pbs.twimg.com/media/BZxmxRwCMAAXqeD.jpg
I'm forever blowing bubbles...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
. Je gaat serieus een wedstrijd waar je bijna vijf kwartier met twee man meer spelen vergelijken met een wedstrijd waar de eerste rode kaart in de 71e minuut en de tweede rode kaart in de 91e minuut gegeven wordt
.
Excuses. Dacht namelijk dat zij ook al vanaf de eerste helft met negen stonden. Maar dan nog, in de geschiedenis van de Eredivisie zal dit zelden tot nooit zijn voorgekomen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Gister is weer gebleken dat je in de Eredivisie geen contact mag zijn tussen de veldspelers. Schouder duwen worden voor vrije trappen aangezien, overtredingen zijn direct geel en een normale gele kaart is hier direct rood.
AZ heeft verder met 9 man een uitstekende wedstrijd gespeeld, daarvoor mijn complimenten. Ik moet wel toekennen dat het bizar is hoe Roda de wedstrijd heeft willen uitspelen tegen 9 veldspelers : Gewoon 4-2-3-1 blijven spelen en alle ballen naar voren schieten. Dat was het tactiek.
Roda kreeg wel kansen en de 2-2 zat er aan te komen, maar het is altijd zuur dat het tegen het einde gebeurd.
PS : Ruud Brood na de 2-2 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gister is weer gebleken dat je in de Eredivisie geen contact mag zijn tussen de veldspelers. Schouder duwen worden voor vrije trappen aangezien, overtredingen zijn direct geel en een normale gele kaart is hier direct rood.
AZ heeft verder met 9 man een uitstekende wedstrijd gespeeld, daarvoor mijn complimenten. Ik moet wel toekennen dat het bizar is hoe Roda de wedstrijd heeft willen uitspelen tegen 9 veldspelers : Gewoon 4-2-3-1 blijven spelen en alle ballen naar voren schieten. Dat was het tactiek.
Roda kreeg wel kansen en de 2-2 zat er aan te komen, maar het is altijd zuur dat het tegen het einde gebeurd.
PS : Ruud Brood na de 2-2
Gudelj was echt donkerrood hoor. Viergever valt over te discussiëren, maar je kunt hem geven.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad, wat een gehuil hier zeg. Die 2e rode kaart van AZ was dik en dik rood waard, over die eerste valt te praten, maar laten we niet doen alsof het allemaal niks was.
De enige die mag klagen is van Basten. Zijn rode kaart van van den Berg was wel zwaar bestraft. Denk dat je daar normaal geel voor krijgt.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ben benieuwd hoeveel rode kaarten Vitesse en Feyenoord vandaag krijgen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
De enige die mag klagen is van Basten. Zijn rode kaart van van den Berg was wel zwaar bestraft. Denk dat je daar normaal geel voor krijgt.
Die was ook gewoon terecht. Onbeholpen op de enkels ingevlogen. Niet bepaald voor het eerst ook voor die ras-frusti vd Berg.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Lekker Vink. Was natuurlijk gewoon een zuivere overtreding van Kongolo. Randje zestien of net erbinnen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Joey komt van de zijkant in en gaat duidelijk voor de bal (komt ook 'gekromd' in met zijn voet om de bal naar voren te tikken). Vond rood ook erg makkelijk.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Die reactie van Van Basten na de 1-1 was ook wel bizar. Heerenveen mocht god op hun blote knieën bedanken dat ze überhaupt voor stonden. De gelijkmaker zat er ook al lang aan te komen dus als je dan zo overdreven gaat doen, of er je zo een groot onrecht is aan gedaan...
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Het is te hopen dat Feyenoord volgende week ook zo speelt, dan maken we tenminste nog een klein kansje...
Maar dit gaat natuurlijk gewoon nog 0-2 worden.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Hij vliegt vol door op Maher's standbeen/enkel.
Net even nagekeken, dit was de 4e rode kaart in 1,5 seizoen voor die mafketel. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het is te hopen dat Feyenoord volgende week ook zo speelt, dan maken we tenminste nog een klein kansje...
Denk je
? Ongeacht het spel van Feyenoord vandaag, ik zet in op onze Rotterdamse vrienden volgende week. Al is een gelijkspelletje natuurlijk het beste.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die reactie van Van Basten na de 1-1 was ook wel bizar. Heerenveen mocht god op hun blote knieën bedanken dat ze überhaupt voor stonden. De gelijkmaker zat er ook al lang aan te komen dus als je dan zo overdreven gaat doen, of er je zo een groot onrecht is aan gedaan...
Wat is er bizar aan? Ik zou ook balen als ik een winst zou verspelen in blessuretijd, ook al was het verdiend.
Ik vond de reactie van Cocu eigenlijk gekker. Uit je dak gaan omdat je thuis tegen 10 Heerenveeners nog een puntje weet te pakken in de slotminuut 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Maar dit gaat natuurlijk gewoon nog 0-2 worden.
Volgende week hoop ik op een gelijkspel, maar ik ga van een ruime zege voor Feyenoord uit. PSV komt altijd bang naar De Kuip toe en heeft ook nog eens donderdags een Europese uitwedstrijd. Plus, PSV is momenteel helemaal nergens, terwijl Feyenoord zeker thuis de zaken voor elkaar heeft. RKC uit is voor de meeste teams vervelend. Daar win je niks, kan je louter een kutdag hebben. Drie punten pakken ben je eigenlijk verplicht. Niet te vergelijken met zo'n affiche als van volgende week. Wel een geinig weekend wordt dat, met ook nog ADO-Ajax, altijd vervelend.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Mafkees idd.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2375 stemmen
Pelle denkt vandaag alleen op het veld te staan en Vilhena is weer lekker aan het lopen met de bal. Moet echt beter willen ze nog iets halen vandaag.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er vanuitgaande hoe snel er hier rood gegeven wordt valt dat wel mee. Hoeveel waren er echt rood? Ik schat 0. Felgeel was het, maar ver verwijderd van rood. Vooral blijven afvragen waarom je fysiek altijd afgetroefd wordt op internationaal vlak.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Denk je
? Ongeacht het spel van Feyenoord vandaag, ik zet in op onze Rotterdamse vrienden volgende week. Al is een gelijkspelletje natuurlijk het beste.
Keer op keer gaan ze er weer heen alsof ze in hun broek schijten bij de gedachte om in de Kuip te spelen.
En dan donderdag eerst nog naar die Bulgaren, hebben ze het excuus alweer klaar liggen.
schram101
-
- 16683 berichten
- 2293 stemmen
Wesley! Onze Ajax-hoolie! Hij is er nog!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.