- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Viel me mee dat Fischer deze raak schoot. Hopelijk is hij er nou doorheen en gaat die weer meer scoren ipv missen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Het is in Spanje ook weer razend spannend. Barcelona wint met 4-0 en Real Madrid met 0-5 
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Het is in Spanje ook weer razend spannend. Barcelona wint met 4-0 en Real Madrid met 0-5
Wij boffen maar met een Ajax dat, om de spanning erin te houden, de eerste seizoenshelft flink wat punten verspeeld elke keer weer. 
En toch zou ik best eens kampioen willen worden met een puntje of 20 voorsprong en een goede 10 al zo rond de Kerst.
Twee helft nu is trouwens een stuk leuker om te zien.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Ik vind dat je Cocu nu toch echt dingen mag verwijten.
Waarom laat hij uberhaupt alle 4 de verdedigers staan? Tamata was sowieso te triest voor woorden, haal hem er dan godverdomme eens uit. Wat te denken van Maher, nee hoor, gewoon laten staan.
En waarom in vredesnaam niet gewoon Schaars, Hiljemark en Maher/Toivonen.
Dit heeft gewoon geen zin met Toivonen EN Maher. Dat is al de hele tijd te zien, maar nee hoor, Cocu blijft hier maar aan vasthouden. Ongelofelijk.
En Locadia... Die gast is zo belachelijk slecht. Probeer dan eens Depay in de spits met Jozefzoon en Narsingh op de flanken. Of ga in de winterstop de transfermarkt op en haal eens wat.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha PSV had een geweldig team aan het begin van het seizoen en nu moet de bezem er alweer doorheen? Nee gewoon net als bij Ajax eens geduld hebben en niet meteen paniekvoetbal spelen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Fraaie 3-0
Boilesen met de voorzet en Klaassen kopt raak. Klaassen bevalt ook steeds beter, prima talentje. Geen sierlijke speler, wel erg nuttig.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Mooie kopbal, lekker hard en strak.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax speelt al een stuk minder statisch zonder de Jong en Sightorson idd. Ben ook fan van Klaassen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Fraaie 3-0
Boilesen met de voorzet en Klaassen kopt raak. Klaassen bevalt ook steeds beter, prima talentje. Geen sierlijke speler, wel erg nuttig.
De mindere versie van Siem. Veel loopvermogen en kopsterk, maar weinig tactisch of technisch vernuft.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De mindere versie van Siem. Veel loopvermogen en kopsterk, maar weinig tactisch of technisch vernuft.
Siem is juist tactisch heel sterk...positionering is altijd top bij hem.
Verder lijkt Klaassen wel wat op hem ja.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
en haal eens wat.
Ja PSV, haal toch eens wat. Altijd maar op je centen zitten en nooit spelers halen...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Aangezien PSV alle spelers wil halen waar Ajax ook op aast zullen ze zich vast voor Luuk de Jong melden.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Dat was al lang bekend. Bovendien wilde PSV 'm al toen die nog bij Twente speelde en was 't zelfs bijna rond.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Of ga in de winterstop de transfermarkt op en haal eens wat.
.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Hou toch op, het enige wat PSV moet halen is een medicijnman zodat Wijnaldum, Hiljemark en Park terugkomen.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Hiljemark is al terug... Cocu zet 'm er alleen niet in.
Dat Wijnaldum nog steeds topscoorder is zegt genoeg.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
Of ga in de winterstop de transfermarkt op en haal eens wat.
Quote van de week!
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Laten we 't er maar op houden dat je rare dingen gaat roepen als je kwaad bent...
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat PSV; met Feyenoord, Utrecht en Vitesse voor de deur 
Jullie gaan sneller naar de kelder dan de standaard U-boat in 1943.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Whahaha. Wat een lachertje. Die rode kaarten en Roda die er niets van bak tegen 9 man. O mijn god, deze competitie is in- en intriest.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Whahaha. Wat een lachertje. Die rode kaarten en Roda die er niets van bak tegen 9 man. O mijn god, deze competitie is in- en intriest.
Dan pakken we jouw competitie er vanavond even bij:
FT Barcelona 4 - 0 Granada
FT Real Sociedad 4 - 3 Celta Vigo
FT Almeria 0 - 5 Real Madrid
live 48' Atletico Madrid 2 - 0 Getafe
In 3 van die 4 duels (alleen bij die derde niet) zie ik 3 rode kaarten die voort zijn gekomen uit 2x geel.....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En weer een lachwekkende rode kaart. Manmanman.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan pakken we jouw competitie er vanavond even bij:
FT Barcelona 4 - 0 Granada
FT Real Sociedad 4 - 3 Celta Vigo
FT Almeria 0 - 5 Real Madrid
live 48' Atletico Madrid 2 - 0 Getafe
In 3 van die 4 duels (alleen bij die derde niet) zie ik 3 rode kaarten die voort zijn gekomen uit 2x geel.....
Arbitrage is daar ook niet best al vind ik twee keer geel van een totaal andere orde dan direct rood. En in La Liga ben je met 9 man gewoon kansloos.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hier normaliter ook, dit was gewoon echt een uitzondering. Besides, Atletico eindigde eind vorig seizoen ook een wedstrijd met negen man; eindstand 0-0.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het centrale duo en Blind trouwens de uitblinkers vandaag. Veltman en Moisander zijn echt een prima koppel; ze durven tenminste vooruit te denken en het middenveld in te dribbelen. Nemen risico's daar waar kan en zijn fysiek en positioneel gewoon solide. Wat dat betreft is Alderweireld al lang vergeten.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
We plaatsen hem nog maar een keertje.
'Dit PSV kan de Champions League winnen' | Spitsnieuws

Over de concurrentie in eigen land maken de heren zich ook niet druk. Ook zij zagen gisteren uiteraard het duel tussen Ajax en Feyenoord. "De eerste helft was het een leuke wedstrijd. De tweede helft viel erg tegen. Als je het niveau bekijkt en je kijkt naar PSV dan denk ik dat we makkelijk mee kunnen."
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die (niet-)buitenspelsituatie in Leeuwarden 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Echt hoor, die buitenspelsituatie kan echt niet hoor.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3775 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hier normaliter ook, dit was gewoon echt een uitzondering. Besides, Atletico eindigde eind vorig seizoen ook een wedstrijd met negen man; eindstand 0-0.
. Je gaat serieus een wedstrijd waar je bijna vijf kwartier met twee man meer spelen vergelijken met een wedstrijd waar de eerste rode kaart in de 71e minuut en de tweede rode kaart in de 91e minuut gegeven wordt
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.