- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Man man, wat een slechte toneelspeler die Bakkali. Ga gewoon lekker voetballen, dat kun je namelijk best goed.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Die Bakkali wordt irritant met zijn maniertjes en valpartijen.
En wat een enorme kansen voor PSV na de 0-1 zeg..pfoe.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Dortmund heeft nog steeds hetzelfde probleem. Ze maken veel goals maar missen ook een karrenvracht aan kansen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jozefzoon voorkomt een nederlaag. Jammer.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ze laten zich weer kennen bij PSV. Onsportief.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bah, PSV. De bal niet teruggeven na een blessure van Hendrix 
Maar wel 1-1 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nu Ajax winnen en PSV op 5 punten zetten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hoe lekker dit voorgerecht ook was, ik moet het dadelijk nog maar zien hoor met Ajax.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
En dat gekke AZ weer op voorsprong. Die moeten dadelijk toch wel moe worden lijkt me zo.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hoesen-Held heeft maar 2 minuten nodig 
Veltman 
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Ze laten zich weer kennen bij PSV. Onsportief.
Scheids floot ook keurig na 2 minuten en 57 seconden af en liet de aanval niet doorgaan, dus netjes terug gepakt.
Ajax is niet om aan te gluren in ieder geval.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Valt wel mee. Ajax controleert, maar dwingt niet heel veel af. Wel net een goede lange bal van Veltman op Boilesen die voor geeft. Had 2-0 moeten zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Zo bedoel ik het ook niet - de wedstrijd is niet om aan te gluren. Winnen is sowieso prima nu, maart voetbal kijk ik ook nog voor m'n plezier. Dit seizoen nog weinig kunnen doen dat.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Het contante rondspelen achterin is er wel een beetje uit. Ze zoeken meer de bal of loopactie naar voren en dat resulteert in meer balverlies. Uiteindelijk zie ik dat liever dan de balletjes tussen het centrale duo. Ik constateer wel dat Boilesen kansloos is tegen Rosheuvel en dat baart me zorgen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wat speelt Veltman weer subliem zeg. Met een attitude die ik de afgelopen jaren alleen bij Jan Vertonghen zag. Zeer veelbelovend dit.
Verder is de wedstrijd niet echt heel erg leuk ofzo. Maar Ajax komt ook nauwelijks in de problemen. Graag 2 en 3-0 maken en rustig toewerken naar Barcelona.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Veltman heerst in de Arena. Blind ook erg goed en Moisander en Cillessen zorgen voor de verdere rust achterin. Nu nog iets leuks van Schöne, Fischer, Serero of Klaasen die alle vier weer geen voldoende scoren..
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
En rood 
Dat Roda is slecht zeg, met die lange ballen. Hoe krijg je dat tegen negen man voor elkaar.
mjk87 (moderator films)
-
- 14534 berichten
- 4518 stemmen
Madrid 0-4 al, Ronaldo al na 3 minuten met de goal, gaan ook rustig verder dus.
Nou, AZ in elk geval puntverlies, maar och och och.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Een wedstrijd van PSV die je van te voren kan uittekenen. Beter, kansen creërend, kansen missend, deksel op de neus, achter de feiten aanlopen.
Met dat verschil dat vandaag de gelijkmaker nog valt.
Moedeloos blijf je er van.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3776 stemmen
PSV in een notendop was 't weer vandaag... Het is toch ongelofelijk. Te triest voor woorden.
Tegen 10 man nota bene.
Als Feyenoord wraak wil voor de 10-0, volgende week is de uitgelezen mogelijkheid...
Die Tamata... Zelfs een slechte Willems is nog vele malen beter... Ik heb 'm geen één keer meer naar voren zien gaan, en telkens alle ballen breed en naar achter.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Waarom mag je bij Ajax gewoon niet een ros naar voren geven als je er een keer niet uitkomt. Irriteer ik me mateloos aan. Trap die bal toch gewoon naar voren.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Een wedstrijd van PSV die je van te voren kan uittekenen. Beter, kansen creërend, kansen missend, deksel op de neus, achter de feiten aanlopen.
Met dat verschil dat vandaag de gelijkmaker nog valt.
Moedeloos blijf je er van.
Die kansen creëren wel pas na de 0-1. Daarvoor had PSV ook weinig kansen, wel veel dreiging.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Mooi, 2-0. Prima weekendje dit.
Morgen nog Feyenoord uit bij RKC en Vitesse uit bij de Eagles. Zal voor beiden lastig zat nog worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.