- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Lijkt me sterk dat Ajax punten laat liggen. NEC is in de passing denk ik de slechtste ploeg in de Eredivisie.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ow, ik doelde niet op Feyenoord hoor. Had ik niet eens meer aan gedacht. Maar NEC behoort tot de slechtste ploegen van dit seizoen. Als je daar al niet wint...
En 0-1 Siem 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is klaar! The magpies winnen op White Hart Lane. Tim Krul man of the match. Pakte echt alles.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Breuer 
Eerst niet opschuiven, vervolgens als een wijf de lucht in.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Het is klaar! The magpies winnen op White Hart Lane. Tim Krul man of the match. Pakte echt alles.
Die kopbal van Soldado in de eerste helft was een geweldige save.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ajax speelt niet super, maar ze controleren de wedstrijd en de stand is ook prima.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Op naar de Kuip, jullie zullen het voor de rest zonder mij moeten doen vanmiddag 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die was geweldig inderdaad, en die twee reddingen met de voet had ik ook al geteld. Heerlijke pot van Tim. Wat een luxeprobleem onder de lat bij oranje.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Ah, maar jongens als Kaka en Balotelli kunnen dat niet opbrengen in de Serie of in de meeste potjes in de CL? Want laten we eerlijk zijn, Milan laat tot nu toe niks zien en hun topspelers ook niet. Ze pakken een onverdiende late zege op Celtic, ze gaan met een goedkope penalty bij Ajax dan nog met een punt naar huis en gister gaan ze wederom onderuit. Geen schande bij Barca, maar ze gaan wel onderuit. En als je het over Milan-PSV hebt...daar herinner ik me ook nog een Wijnaldum die vrij voor de keeper stond om 1-1 binnen te werken. Milan heeft in de duels met PSV ook gewoon een paar keer gemazzeld tegen een PSV dat net een paar weken bezig was met een geheel nieuwe ploeg.
Milan is favoriet voor plek 2, maar wel een kleine favoriet.
Nog even op terugkomen, hoor, en ook even toelichten waarom ik Frank zonder visie vindt spelen. De man speelt zonder visie omdat hij in een 4-3-3-formatie speelt waar hij de spelers helemaal niet voor heeft: de spits zou er prima in renderen, maar krijgt geen aanvoer van de naar binnen trekkende vleugelspelers. Op zich zou je dat op kunnen vangen door je backs die naar voren stormen en voorzetten geven, maar ook dat zie ik niet vaak gebeuren.
Om nog even terug te komen op deze quote uit die post daarvoor:
Dus: als jij een idee hebt maar dat idee gaat uitvoeren met spelers die niet renderen in dat idee, dan is er iets mis met je visie.
Kaka kun je verder nog niet bekritiseren in mijn ogen: is een hele tijd geblesseerd geweest en heeft pas vijf competitiewedstrijden in de benen zitten (één voordat hij geblesseerd raakte, twee invalbeurten na zijn blessure en daarna twee basisplaatsen). Balotelli zit sinds zijn rode kaart tegen Napoli ook in een dipje de laatste periode (vandaag wederom geschorst). Komt er wel weer bovenop; viel goed in tegen Barca.
Overigens, mazzel tegen PSV? Toen geilde heel Nederland op dat nieuwe PSV onder leiding van Bakkali. Die wedstrijden zou PSV wel even winnen.
Harry Vermeegen was daar toen ook zo zeker van.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jesus hoe kun je hem missen? 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Sigthorsson passeert de keeper en schiet voor een lege goal naast 
Hopelijk breekt dit niet op, want NEC gaat vast stormen na de rust.
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Lachwekkend slap Nec; leuk medicijn voor een matig Ajax. Nec doet z'n best niet eens, maar lijkt dit als een ingecalculeerde nederlaag te beschouwen. Nac doet tenminste hun best tegen PSV.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Wat een Havenaartje van Siggi zeg. Sjongejonge. Enige positieve aan deze misser is dat je naast het maken van goals ook kansen mist. Dus dat het spel wel redelijk gaat. Goals blijven de tweede helft niet uit als Ajax zo blijft door voetballen en NEC zich aks slachtvee blijft gedragen
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Slordig, o zo slordig.
Met een beetje meer zorgvuldigheid loop je zo door Nac heen.
Wel drie goed uitgespeelde aanvallen waarvan één buitenspel, één last ditch tackle en één doelpunt.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Gaan we dan weer winnen bij NAC?
Een goede aanval en 't is direct raak.
Alleen oppassen voor corners en vrije trappen, daar zijn ze 't gevaarlijkst mee.
Willems staat trouwens weer als vanouds op 5 meter te dekken zodat diegene telkens vrij mag voorgeven...
Tweede helft zal wel weer net als tegen Roda JC gaan.
Weer lekker inzakken en wachten op een goal van NAC.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Willems is dan ook een zeer middelmatige verdediger. Dat proberen we je al een jaar te vertellen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Volgens mij liep Boilesen een keer of drie goed het middenveld in, waardoor dat ook eens mee moest gaan doen in het positiespel en het werd meteen een paar keer gevaarlijk. Jammer dat ons middenveld zich voor de rest al tijden zo verstopt of diepgaat, waardoor je in een trechtervorm speelt en ook niet fatsoenlijk op kunt bouwen of gevaarlijk kunt worden. Bizarre misser van Sightorsson, waardoor je nu toch nog niet gerust op je stoel zit (wat behoorlijk treurig is tegen dit NEC, maar je weet het in Nederland en met Ajax maar nooit, ze zijn nu al te vaak te laks).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sunderland voor tegen City. 1-0
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
In Engeland is het Eredivisie syndroom ook overgeslagen geloof ik. Daar verspelen de topploegen ook elke week massaal punten.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
David Silva is er niet bij natuurlijk. Een maand uit.
Gelukkig zijn het interlands. Kom op City.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Chelsea had gewoon moeten verliezen thuis. Wat werden die gisteren gematst in de 94e minuut met een onterechte penal.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Klote dat die 0-3 niet gemaakt is. NEC gaat zoals verwacht stormen en dat zal bij Ajax wel weer altijd een tegengoal opleveren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die 0-3 valt zo wel. Steeds meer ruimte en NEC is echt heeeel erg slecht.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Na 123 overtredingen gemaakt te hebben krijgt Higdon ook eens geel zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.