- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Boerrigter met de 1-1 zou toch heerlijk zijn. 
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Abbiati staat me toch een potje te keepen. Milan is wel een stuk sterker dan in de eerste helft. Nog steeds 2-1.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Driesje weer met een assist bij de 3-2 voor Napoli. 
Joy4ever
-
- 4613 berichten
- 1836 stemmen
Wel doodzonde dat Dortmund, Arsenal of Napoli straks EL speelt.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Wel doodzonde dat Dortmund, Arsenal of Napoli straks EL speelt.
Laten we hopen dat Napoli naar de EL gaat.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Ik heb medelijden met De Jong. Je kunt niet in je eentje Messi, Sanchez, Neymar, Iniesta (nu Fabregas) en Xavi van scoren afhouden.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Ik wacht met smart op Allegri's kijk op de wedstrijd/algehele situatie. Verliespartij na verliespartij na verliespartij.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Tja. Als Celtic ook maar even aanzette zag je direct dat Ajax 't moeilijk had.
Wel terecht trouwens de winst voor Ajax.
freek_93
-
- 668 berichten
- 1666 stemmen
Veltman verdedigde weer eens heel sterk! Beter laat de Boer Veltman staan als Moisander weer basis plaats heeft.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Veltman speelde ge-wel-dig (alweer). Wát een rust!
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3702 stemmen
Boerrigter met de 1-1 zou toch heerlijk zijn.
Helemaal niet meer gezien! 
Eindelijk een degelijk Ajax gezien. Missen op het middenveld veel. Maar Veltman is fantastisch! En een Fischer is gretig en komt wel weer terug!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Veltman verdedigde weer eens heel sterk! Beter laat de Boer Veltman staan als Moisander weer basis plaats heeft.
Gezien de vorm die Veltman heeft in tegenstelling tot Denswil mag dat toch de verwachting zijn
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Ach, Dortmund doet het zichzelf aan. Als je zoveel sterker bent, moet je gewoon winnen. Maar als je niet scoort...
Het geprezen Arsenal trouwens maar matig in deze dubbele confrontatie. Wordt wel lastig zo voor Dortmund. Toch wel één van de aantrekkelijkste ploegen in de hele CL. Dat bewezen ze ook weer vanavond.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Veltman speelde ge-wel-dig (alweer). Wát een rust!
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hij deed precies hetzelfde als in de eerste helft
Alleen nu kreeg hij meer te doen, maar net zoals in de eerste helft foutloos.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ramsey. Zeldzame metamorfose. Massive win.
Was t echt zo onverdiend?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De club van Madrid (en mijn club) dus weer met gemak geplaatst. Volgend jaar een sterkere poule graag. Te makkelijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op het moment dat de goal viel wel maar gewoon een wedstrijd met weinig kansen (grootste wel voor Dortmund) maar zo verrassend dat het de kant van Arsenal opvalt is ook niet zo.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
11 goals al dit seizoen, evenveel als in de voorgaande 5 seizoenen bij elkaar.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4700 stemmen
Ik overdrijf wellicht een beetje als Dortmund-fan maar het was wel zeker een zege op een diefje. Arsenal scoort in de 62e min uit hun eerste kans, dat zegt toch wel iets?
Dortmund speelde vooral zeer sterk in de 2e helft tot aan het doelpunt van Arsenal, dat volledig uit de lucht kwam vallen. Ook daarna bleef Dortmund voetballend duidelijk de betere, al kon Arsenal logischerwijze wat tegen prikken.
En ja, dat hangen van Mertesacker aan Lewandowski in minuut 94 vind ik gewoon een penalty.
Gewoon typisch een match die je niet graag ziet van de club waar je fan van bent. Je voelt gewoon dat je eigenlijk minstens iets moest rapen. En nu zet je jezelf volledig met de rug tegen de muur voor de laatste 2 matchen.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
De club van Madrid (en mijn club) dus weer met gemak geplaatst. Volgend jaar een sterkere poule graag. Te makkelijk.
My god
Geen zorgen jongen, Dadelijk in de 1/16 pak slaag van Chelsea of Barca en je piept wel anders.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Ik overdrijf wellicht een beetje als Dortmund-fan maar het was wel zeker een zege op een diefje. Arsenal scoort in de 62e min uit hun eerste kans, dat zegt toch wel iets?
Dortmund speelde vooral zeer sterk in de 2e helft tot aan het doelpunt van Arsenal, dat volledig uit de lucht kwam vallen. Ook daarna bleef Dortmund voetballend duidelijk de betere, al kon Arsenal logischerwijze wat tegen prikken.
En ja, dat hangen van Mertesacker aan Lewandowski in minuut 94 vind ik gewoon een penalty.
Gewoon typisch een match die je niet graag ziet van de club waar je fan van bent. Je voelt gewoon dat je eigenlijk minstens iets moest rapen. En nu zet je jezelf volledig met de rug tegen de muur voor de laatste 2 matchen.
Ok, balen dat ik dit gevecht heb moeten missen! Heel blij dat t kwartje nu goed valt. Las dat koscielny ook een pingel mee had moeten krijgen? Wellicht heft dat mertesacker op?
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4519 stemmen
Die goal van Eto'o 
NOS liveblog - LIVE: Ajax wint met 1-0 van Celtic (staat hier ergens)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.