- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #7
Het grote voetbaltopic #7
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Dit kan alleen bij Feyenoord

schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen

Ik hoef er toch niet bij te zetten dat ik sarcastisch ben he?!
mjk87 (moderator films)
-
- 14535 berichten
- 4520 stemmen
Wat nu MML, in Engeland kan echt iedereen van iedereen winnen:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1396961_634588356564318_729840429_o.jpg
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Neem aan dat je het met de klok mee moet lezen? Beide kanten op zal wel niet kloppen.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Omdat het seizoen daarvoor nog te kort is?
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Dat zouden alle combinaties al 2x gespeeld moeten hebben, dat kan inderdaad niet. Desondanks vrij bizar ja. Leuk uitgezocht van VI.
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
En Schaars doet zondag ook al niet mee. Wat een ellende.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ja, deze lag er wel dik bovenop

Vanavond trouwens Derksen in gesprek met Johan Cruijff. Uiteraard zit ik klaar om naar El Salvador te luisteren
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
Och, eindelijk. Als Toivonen niet gaat bijtekenen mag die bij Jong PSV gaan spelen.
Ben benieuwd of ze 't nu daadwerkelijk uit gaan voeren.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Dat zouden alle combinaties al 2x gespeeld moeten hebben, dat kan inderdaad niet. Desondanks vrij bizar ja. Leuk uitgezocht van VI.
Omdat het seizoen daarvoor nog te kort is?
Aston Villa won van Arsenal.
Arsenal won van Tottenham.
Tottenham won van Swansea.
Swansea won van WBA.
WBA won van Man U.
Man U won van Fulham.
Fulham won van Stoke City.
etc. etc.
Tot aan Chelsea won van Aston Villa.
Montorsi
-
- 9716 berichten
- 2378 stemmen
Het niet duidelijk welke kant je dit op moet lezen zoals het hier zo staat, en het lijkt me niet zo dat elk van deze duels al twee keer is gespeeld, dus vandaar mijn vraag.
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
Met de klok mee, dat lijkt me duidelijk. Beginnend bij de eerste ronde nederlaag van Arsenal tegen Villa.
Beide kanten zou nog knapper zijn, maar dat zou betekenen dat iedereen uiteindelijk minimaal twee ploegen heeft tegen wie het én gewonnen én verloren heeft. En elke ploeg kan maar maximaal in 2 combinaties. Dat is onmogelijk, ja.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij moet je gewoon met de klok meelezen en meteen de conclusie trekken.
Aston Villa heeft Arsenal verslagen. Arsenal won weer van ...., daarna won ..... weer van.....
Etc etc.
Het eindigt namelijk met Newcastle dat van Chelsea won, terwijl Chelsea dus al eens van Aston Villa had gewonnen.
En voila, het klokje is rond.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
freek_93
-
- 668 berichten
- 1666 stemmen
Nare man, maar als ie in 20 minuten Ajax weer kan laten winnen mag hij van mij die sessie geven! 
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
j0enne
-
- 9607 berichten
- 3777 stemmen
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
Over flapdrollen gesproken.
Helemaal van het padje af die man.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Update: Troost wacht op belletje uit Amsterdam voor Celtic-thuis - voetbalzone.nl
John Troost
Het enige wat Ajax aan Troost binnen moet halen is een bakkie troost bij de nabeschouwing. Die flapdrol moeten ze lekker negeren. Las kort terug nog een interview met hem in VI. Die vent is niet goed wijs.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Gelukkig 
Vanavond trouwens Derksen in gesprek met Johan Cruijff. Uiteraard zit ik klaar om naar El Salvador te luisteren
Weet je het zeker? Gaat het geen pijn doen als je hem straks met droge ziet beweren dat Ajax binnenkort weer doet om de Europa Cups met de ranglijst en het spelbeeld in je achterhoofd..? Of doe je het voor de humor? 
chevy93
-
- 12754 berichten
- 1324 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
'Bij die lui van Studio Voetbal was het licht al veel eerder uitgegaan' - voetbalzone.nl
Wel typisch dat deze seniele opa schijnbaar wel regelmatig wat over de clubs in Nederland mag zeggen, terwijl mensen niet over PSV mogen oordelen 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Jong Ajax geeft weer eens een voorsprong weg. 0-2 voor bij Helmond Sport is nu met nog een paar minuten te gaan 3-2. Pijnlijk weer. Dat loopt voor geen meter. De 0-2 van Hoesen schijnt wel een fantastische goal te zijn. Benieuwd naar de beelden.
depri83
-
- 6804 berichten
- 1490 stemmen
'Bij die lui van Studio Voetbal was het licht al veel eerder uitgegaan' - voetbalzone.nl
Wel typisch dat deze seniele opa schijnbaar wel regelmatig wat over de clubs in Nederland mag zeggen, terwijl mensen niet over PSV mogen oordelen
Hij werd persoonlijk aangevallen bij SV dan lijkt me dat hij wel wat mag terugzeggen.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Pfff, mooi hoor.
Die Willem ook...
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Deed vroeger wel vaker dit soort dingen. Maar kan daar helemaal niet tegen natuurlijk.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Vijf minuutjes Cruijf meegepikt, direct doodmoe. Ik ga naar bed.
Nicolage Rico
-
- 20220 berichten
- 2365 stemmen
Deed vroeger wel vaker dit soort dingen. Maar kan daar helemaal niet tegen natuurlijk.
Klopt. Kan me de AZ-supporters met het syndroom van down (nee - dat hebben ze niet allemaal) ook nog goed herinneren. Mooi was dat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.