• 15.835 nieuwsartikelen
  • 178.414 films
  • 12.235 series
  • 34.017 seizoenen
  • 647.724 acteurs
  • 199.122 gebruikers
  • 9.378.761 stemmen

Het grote voetbaltopic #7

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Wint Feyenoord een keer een uitwedstrijd, knalt SV eruit. Ik zie een complot.

Positief is wel dat SV de rest van het seizoen dus gewoon on air weer blijft.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Ach ja, hoef ik ook niet snel weg te zappen voor Raymann, het heeft z'n voordelen. Morgen bij VI valt het licht ook uit, let maar op.

Nicolage Rico

• 20220 berichten
  • 2365 stemmen

We zijn in ieder geval door bij Wie is de mol.

Gefeliciteerd.

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

Jack heeft er toch altijd van gedroomd een keer testbeeld te zijn.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Maakte Jack nu ook een heel foute grap over de witte tanden van Pi-Air?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

BBC ligt er ook uit, dit wordt dus geen Match of the Day vrees ik..

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

René Gijp ‏@ReneGijp 7m

Waarschijnlijk heeft een Jack van Gelder-hater ergens een kabeltje doorgeknipt. Kan dus iedereen zijn geweest. #studiovoetbal

(voor minder snuggere volgers hier, dit is dus een fakeaccount van Gijpie)

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Mag ik trouwens opmerken dat degene die het nog één keer in zijn hoofd haalt om het stadion van de egels zo ''nostalgisch en Engels'' durft te noemen van mij eentje tussen zijn ogen krijgt? Hetzelfde geldt trouwens ook voor iedereen die nog zo nodig moet benadrukken dat Roda JC zo'n lange afstand naar Groningen af moest leggen, want dat heb ik ook alweer vaak genoeg gehoord.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jammer trouwens dat Go Ahead afgelast is. Ik zie ze altijd graag spelen in dat stadion. Zo lekker nostalgisch en Engels.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Ik vind de Vetkampstraat altijd zo lekker ouderwets, knus en bijna Engels aandoend. Wat jullie?

Minken

• 668 berichten
  • 494 stemmen

mjk87 schreef:

Maakte Jack nu ook een heel foute grap over de witte tanden van Pi-Air?

Die was wel pijnlijk ja, daarna liep het niet zoo soepel meer bij Piet, of dat kwam daardoor, of door het licht.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Valt mij een beetje tegen dit. Ik mis bijvoorbeeld nog de lange reis van Roda naar Groningen en graag nog iets over het rapport van PSV. Dan hoor ik hier allemaal potentiële toppertjes voor de NOS . Helemaal niet erg dat dat er uit ligt.

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Wut, waarom heeft schrammie zijn reactie verwijderd? Het was net die kers op de heerlijke taart.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Het vreemdelingenlegioen Vitesse werd uiteraard ook genoemd. Ik miste verder 'het Dick Advocaat-effect'

depri83

• 6804 berichten
  • 1490 stemmen

nclo schreef:

Valt mij een beetje tegen dit. Ik mis bijvoorbeeld nog de lange reis van Roda naar Groningen en graag nog iets over het rapport van PSV. Dan hoor ik hier allemaal potentiële toppertjes voor de NOS . Helemaal niet erg dat dat er uit ligt.

Of over die knotsgekke eredivisie die kwalitatief niet zo goed is maar wel heel leuk...

nclo

• 1494 berichten
  • 157 stemmen

Jajajaja!!! Of dat het PSV van dit jaar zo onervaren is (graag de daarbij horende gemiddelde leeftijd).

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

nclo schreef:

Wut, waarom heeft schrammie zijn reactie verwijderd? Het was net die kers op de heerlijke taart.

Wilde m gelijk achter mjk plaatsen maar jij zat er tussen dus had m verwijderd

kos

• 46699 berichten
  • 8855 stemmen

mjk87 schreef:

Ik vind de Vetkampstraat altijd zo lekker ouderwets, knus en bijna Engels aandoend. Wat jullie?

Alleen beetje jammer van de politie daar.

kos

• 46699 berichten
  • 8855 stemmen

Niet bepaald verrassend voetbalweekend trouwens.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Torino

Heerlijke speler die Cerci. Die is na dit seizoen weg bij Torino. Hopelijk naar de grote broer.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Niet bepaald verrassend voetbalweekend trouwens.

Zoals het hele seizoen al. Het gaat nergens meer over. Ik heb dit nog nooit meegemaakt.

PS: Morgen en woensdag weer CL voetbal. Vul nu nog je toto in.

Overigen >> Algemeen >> Sporttoto en -poules topic (centraal topic)

kos

• 46699 berichten
  • 8855 stemmen

Lees vooral ook de goede columns in VI deze week, van ik meen Taco van der Velde (over ook onder meer toekomst Oranje) en ook Gijp over het niveau. Met andere woorden wat wij hier al dik 2 jaar zeggen.

Ook De column van Dijkshoorn over Koeman en Pelle is meer dan uitstekend en raak.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

Taco had gelijk, maar heeft dat met opleiden te maken (deels zeker) of met geluk dat je net een goede lichting had? Dat tweede vooral.

De vorige gaat overigens nog mee, pas over 2 a 4 jaar moet er weer een nieuwe staan. '74-'78, '88, ,98-2000, 2008-2010 zijn de eigenlijke vier lichtingen op hun top, waarvan die laatste nog wat meehobbelt nu. Dat is dus zo om de 10 jaar, na het WK moet dus echt opnieuw begonnen worden, in 2018 of 2020 zou het pas logisch zijn als je die lijn volgt, dat zijn dus allemaal knulletjes van net aan 20 jaar: Rekik, Maher, Van Ginkel, Strootman of er maar een paar te noemen waar wat van verwacht wordt.

mjk87 (moderator films)

• 14535 berichten
  • 4520 stemmen

De verhuizing is rond, NRC is nu echt Amsterdams

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/q86/s720x720/560093_592957827417985_1416846089_n.jpg

Overigens interessant citaat bij de wedstrijd Ajax-Vitesse:

NRC Next schreef:

Ajax en Vitesse leiden in de praktijk beide spelers op voor andere clubs // Met het verschil dat Ajax zelf de transferinkomsten krijgt en eraan verdient // Bij Vitesse gaan voetballers weer terug naar Chelsea

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Immers een 7,5 in de Telegraaf Hebben alleen de samenvatting beoordeeld denk ik?

Lukoki ook een 7,5... waar gaat dit over.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Montorsi schreef:

Immers een 7,5 in de Telegraaf Hebben alleen de samenvatting beoordeeld denk ik?

Lukoki ook een 7,5... waar gaat dit over.

In het AD beide een 6.

Jelle ten Rouwelaar: 32 penalties waarvan 11 gestopt en 14 gemist. Aardig penaltykillertje hoor.

Montorsi

• 9716 berichten
  • 2378 stemmen

Ja op Nusport ook. Immers deed in de eerste helft heel weinig goed afgezien van de goal. Bij Lukoki juist andersom, aardig helftje (voor zijn doen), maar na de rust niks meer van gezien.

Joy4ever

• 4613 berichten
  • 1836 stemmen

Lukoki. Moet dan altijd aan Lukaku denken. Lukaku eats Lukoki. Leuk ook om een paar keer snel uit te spreken .

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

De laatste keer dat Ajax een thuiswedstrijd verloor in de laatste minuut was op 29 oktober 1999. Mark Luijpers bezorgde Roda JC toen een 1-2 zege.

Mokthar had zich trouwens nog "verslapen" voor de wedstrijd bij Jong FC Twente.

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Schitterend

Dit kan alleen bij Feyenoord....

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.