- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Van Aanholt sterk is wat overdreven.
Hij kon beter zeggen dat van Aanholt 't minder slecht doet dan Willems! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Van Aanholt sterk is wat overdreven.
Hij kon beter zeggen dat van Aanholt 't minder slecht doet dan Willems!
'Willems is heel talentvol, maar ik vind Blind en Van Aanholt op dit moment betere linksbacks''
Dat zegt ie toch in principe ook gewoon? Blinde vlek bij de naam van een PSV'er die gepasseerd wordt? 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik snap je idee van dat middenveld wel, dat is duidelijk de beste linie, maar om nou De Vrij rechtsback te zetten waar hij al 3 jaar niet meer heeft gespeeld, en dan centraal twee spelers te verkiezen boven de basis van het grote Oranje..
Je kan verder op je vingers natellen dat het weer 4-3-3 wordt.
Inderdaad, maar dat was ik niet aan het voorspellen of zo. Meer van hoe ik het zelf graag zag.
Stond er ook vrij duidelijk geloof ik.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Pot verklaart keuze voor Leerdam: ‘Zoek maar een andere’

Hij kijkt zeker nooit naar Heerenveen? Daar loopt d'r namelijk één (Van Anholt) die 't hele seizoen al sterk bezig is...
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Als Nelom volgend jaar vast op de linksbackpositie speelt bij Feyenoord (wat heel goed mogelijk is), dan is de kans redelijk dat hij naar het W.K. gaat (als bankzitter - en niet op de tribune...
).
Nelom is niet zo'n beste verdediger, maar die hebben we helemaal niet op die positie. Ja, BMI, maar die moet centraal.
Nelom vind ik iig beter dan Willems.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Pot verklaart keuze voor Leerdam: ‘Zoek maar een andere’

Hij kijkt zeker nooit naar Heerenveen? Daar loopt d'r namelijk één (Van Anholt) die 't hele seizoen al sterk bezig is...
Die is te oud, nog buiten dat Leerdam beter is.
edit: oh wacht, ja dat is weer zo'n maffe regel dat het jaar waarin de kwalificaties beginnen bepaalt of iemand aan dat toernooi mag meedoen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oja, mijn elftal.
-----------------Zoet,
Van Rhijn, De Vrij, Indi, Blind,
-------------Strootman,
-------Maher, Van Ginkel
-----John, De Jong, Depay
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Fer voor Van Ginkel en we zijn het eens.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Fer echt een vreselijke speler.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Heeft alles wat een moderne voetballer nodig heeft, heeft alleen een beetje een rukseizoen gehad.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind Fer echt 1 van de meest overschatte spelers van de laatste jaren, samen met vriendje Wijnaldum. Feyenoord lacht zich dood dat ze 2 modale spelers voor zoveel geld hebben mogen verkopen. Fer mist basiskwaliteiten, dat compenseer je niet met een groot loopvermogen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tactisch inzicht, maar ook technische kwaliteiten zoals een bal goed aannemen. Ik zie werkelijk helemaal niks in hem. Een wat betere versie van Evander Sno. Maar Fer heeft een paar eigenschappen die hem wel de Premier League in gaan krijgen.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Fer met Wijnaldum vergelijken?
Wow, Fer is echt wel een fijne voetballer hoor. Over Wijnaldum ben ik met je eens.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Hmm, bijvoorbeeld z'n aanname is juist erg goed. Een van de weinig middenvelders in Nederland die (met succes) in een beweging vooruit kunnen bewegen bij een aanname.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Fer met Wijnaldum vergelijken?
Wow, Fer is echt wel een fijne voetballer hoor. Over Wijnaldum ben ik met je eens.
In de zin dat ze minder goed zijn dan dat men zegt. Het zegt ook wel genoeg dat Feyenoord beide spelers nooit heeft gemist. Prima op te vangen door betere talenten.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik vind Fer echt 1 van de meest overschatte spelers van de laatste jaren, samen met vriendje Wijnaldum. Feyenoord lacht zich dood dat ze 2 modale spelers voor zoveel geld hebben mogen verkopen. Fer mist basiskwaliteiten, dat compenseer je niet met een groot loopvermogen.
Wijnaldum mis ik als kiespijn. Fer had ik heel graag nog bij Feyenoord gezien. Kan een geweldige speler worden.
Hmm, bijvoorbeeld z'n aanname is juist erg goed. Een van de weinig middenvelders in Nederland die (met succes) in een beweging vooruit kunnen bewegen bij een aanname.
Inderdaad. Binnen twee stappen is hij aan de andere kant van het veld (met bal).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Verkies van Fer werd opgevangen door Bakal, niet echt (jonge) talent. Had Fer idd graag behouden.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Inderdaad. Binnen twee stappen is hij aan de andere kant van het veld (met bal).
Boerrigter ook. Wat zegt het. Ok, Derk laat de bal nog wel eens achter, dat wel.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Boerrigter ook. Wat zegt het. Ok, Derk laat de bal nog wel eens achter, dat wel.
Even serieus, hoe vaak zie je Boerrigter in een beweging zijn man passeren? Die gaat er dan altijd op af en dan een beetje met z'n beetjes over de bal trippelen en dreigen, om hem dan terug te passen. Zijn andere optie is gewoon de bal er langs peren en er achteraan sprinten. De blanke Cisse, met andere woorden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Wat het zegt? Dat het een grote kwaliteit is. Verdedigend is hij ook erg sterk.
Fer is geen sierlijke voetballer of een spelverdeler a la Pirlo, maar ik zie hem meer als een nieuwe Viera.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
'Feyenoord dreigt wederom talent uit opleiding te verliezen' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Daar gaat er weer eentje.
depri83
-
- 6812 berichten
- 1491 stemmen
Achttien jaar, die kon je toch allang een contract aanbieden als Feyenoord zijnde, en dan een transfersom vragen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
18 jaar en niemand kent hem? (of ik moet iets gemist hebben) Zou er niet rouwig om zijn. 18 jaar is tegenwoordig ook al rijkelijk laat voor het wegplukken van talenten. Bovendien is niet iedereen die in de jeugdopleiding speelt bij Feyenoord (of Ajax, of 'vul maar in') per definitie een groot talent. Dit soort koppen zijn vaak ook wat stemmingmakerij.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Nondejuh zeg, wordt een natte bedoeling bij Gemert - PSV.
Zometeen maar eens aanrijden in de hoop dat er nog plaats is onder het overdekte gedeelte!
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Dit EK wordt het niet met Pot als coach en in een groep met Duitsland, Spanje en Rusland....
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
'Feyenoord dreigt wederom talent uit opleiding te verliezen' | Feyenoord nieuws | FR12.nl
Daar gaat er weer eentje.
Geloof niet dat die gemist wordt. 18 jaar en nog niet bij het eerste?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Denk het ook niet hoor. Hij heeft wel de selectie gezeten.
Toch lijkt het tegenwoordig alsof 18 jaar oud is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Om naar het buitenland te gaan niet, maar als talent moet je binnen Feyenoord wel al meer opgevallen zijn.
DMF
-
- 1042 berichten
- 385 stemmen
Knoester is nooit een groot talent geweest. Pikt zijn doelpuntjes mee, maar is geen bijzondere speler.
Mooier nieuws is uiteraard het verlengen van onze aanvoerder. Een vervanger voor Immers en je hebt echt een uitstekend basiselftal. Jammer dat de nummers twaalf tot en met achttien zo teleurstellen, dat gaat ons weer opbreken. Maar dat is nog even ons lot zonder veel financiële mogelijkheden. Wel ideaal dat de kern al bekend is zo ver voor de start van het nieuwe seizoen, dat was de afgelopen twee jaar wel anders met last-minute transfers.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.