- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #6
Het grote voetbaltopic #6
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Hoeveel Portugezen speelde er eigenlijk... ?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen

j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Voor de zevende keer op rij een finale verliezen. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Voor de zevende keer op rij een finale verliezen.
Ja, ik hoorde al iets over een vloek. Wat is dat allemaal? Hebben ze een finale-trauma?
Edit: Heb het even gegoogeld. Haha wat een verhaal 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Bela maar thuis laten ja
.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ja, ik hoorde al iets over een vloek. Wat is dat allemaal? Hebben ze een finale-trauma?
mjk87 (moderator films)
-
- 14580 berichten
- 4539 stemmen
Waarom kon de uitreiking van de schaal aan Ajax in diezelfde Arena ook niet gewoon op de tribune zoals het hoort?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En Oranje en WK finales
.
Onderhond
-
- 87616 berichten
- 12876 stemmen
Mooi voor Hazard, jammer dat hij niet kon spelen 
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Gelukkig is Ramires totaal niet beter dan Lukaki! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat een pokkeherrie, 10 minuten die Europa League-tune.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Er is natuurlijk niks meer lekker dan een finale in de blessuretijd te beslissen. Dit was nog geen Bayern-Man Utd niveau, maar toch wel erg lekker als je Chelsea supporter bent.
j0enne
-
- 9609 berichten
- 3782 stemmen
Ik zit nu wel te wachten op een scenè waarin Eva in bad wordt geflikkerd! 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Chelsea dat gewoon 2 Europa cups achter elkaar wint terwijl ze niet kunnen voetballen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wel belachelijk dat Benitez nu ineens wordt opgehemeld op sites als Voetbalzone. Nu is hij ineens geweldig en gaan er mensen roepen dat hij moet blijven.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad gek als diezelfde mensen hem eerst bestempelen als lachwekkend en onbekwaam.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
'Als je wint, heb je vrienden' om Brood en Vrienten maar eens te citeren.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Chelsea 
Misschien wel de sympathiekste club van allemaal. Zeker volgend seizoen weer 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat roest me echt aan m'n reet in zo'n pot. Zij probeerden er iig nog wat van te maken, ondanks dat het soms wel lomp oogde daar voorin. Chelsea heeft puur geluk gehad met deze "tactiek" dit keer. Het maakte de wedstrijd iig niet leuk. Gelukkig deed ik ook andere dingen, maar als ik hier 90 minuten naar had moeten kijken dan had ik waarschijnlijk ergens aan een touwtje gehangen 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Chelsea 
Bah, wat een kutploeg is het toch. 't Is dat Hazard erbij speelt maar heb er voor de rest niks mee. Benfica gewoon een paar klassen sterker, maar ongelukkig in de afwerking. Jammer.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Waarom kon de uitreiking van de schaal aan Ajax in diezelfde Arena ook niet gewoon op de tribune zoals het hoort?
Ik hoop niet dat je serieus bent? Ik vond het verschrikkelijk
Tussen dat neppe, conservatieve UEFA/FIFA volk(behalve Cruijff dan
) op de tribune een feestje vieren. Vier het maar lekker op het veld, waar de prijs ook is gepakt. Het duurde echt veel te lang voordat ze daar beneden waren(waar vervolgens nog eens het ritueel werd herhaald met de foto) en de supporters mee konden genieten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haha, altijd lachen hier. Onverdiende winst, geluk, Benfica onfortuinlijk, anti-voetbal. Hahahahaha. Organisatorisch goed staan is gewoon een onderdeel van voetbal, zegt balbezit geen reet en dat Chelsea dit al tijden zo laat zien zou ook al een belletje moeten laten rinkelen. Champions League en Europa League achtereenvolgend. Heeft echt met geluk te maken ja
. Wat een droeftoeters hier.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ik zeg maar één ding en dat is dit: je mag er niet aan denken dat je twee zulke houthakkersteams tegenover elkaar krijgt. Blij dat CL-finale tenminste voetballende ploegen heeft.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dit had niets met organisatorisch goed staan te maken, want het leek soms nergens op. Het is dat Benfica ook de macht niet had om in die 16 meter eens genadeloos toe te slaan, want elke keus die ze voorin maakten was zo'n beetje de verkeerde. Het middenveld van Chelsea werd overlopen. Mata en Oscar zouden voor voetballende impulsen moeten zorgen, maar de hele pot niet gezien. Zo'n Ramires heeft ook niets goeds gedaan behalve dat laatste moment waar die Benfica speler lomp een corner veroorzaakte.
Het was echt een povere finale.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, dat zeg je verkeerd. Aanvallende ploegen, slaat nergens op dat handelen vanuit een offensieve visie voetbal is, en uitgaan vanuit organisatorisch en defensief oogpunt is geen voetbal meer. Snap dergelijke uitspraken echt niet, hoe kan je zo'n simpele kijk op voetbal hebben of sport in het algemeen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Het is voetbal als het defensief en organisatorisch ook goed zou staan. Dat was gisteren dus niet het geval. Gisteren was het een rotzooitje. Tig hectische momenten gezien.
Daarnaast vind ik het inderdaad GEEN voetbal als je tig betere spelers in je team hebt staan en alsnog een laffe tactiek hanteert. Dan voetbal je niet met trots en denk je als trainer ook niet met trots, maar gewoon laf en bang. Benfica(of Basel) = geen Barca
Uiteindelijk malen ze er niet om, want ze hebben die prijs. Maar in de competitie over meerdere duels zie je dat Chelsea niets presteert op dit moment.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Jep. Dat Chelsea überhaupt won heeft niks met de eigen organisatorische of defensieve kwaliteiten te maken, maar alles met het offensieve falen van Benfica. Eerste kwartier werd Chelsea langs alle kanten overlopen. En gedurende de rest van de wedstrijd zijn er nog momenten geweest waarbij ze organisatorisch volledig de mist in gingen.
Dus dat verhaaltje dat Chelsea een sterke organisatie/defensie heeft is natuurlijk onzin. Wat ze wel hebben - en da's misschien hun grootste kwaliteit - dat is dat ze enorm efficiënt zijn en fouten van de tegenstander genadeloos afstraffen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ja, tuurlijk. De Europa League en Champions League hebben ze gewonnen door de zwakte van de tegenstanders. Heeft niks met hun kunde te maken. Wat een onzin weer hier. Want had de defensie + defensieve middenvelder weggehaald had Benfica nog niet gescoord. Comedy capers hier. Alweer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.